امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

لیوان جادویی تبلیغاتی


1401/07/27
کد خبر : 27703
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

به دنبال هر آنچه درباره قیمت لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و انواع چاپ روی تیشرت هستید در این مطلب وجود دارد. کالاهایی که قابلیت چاپ عکس روی بدنه آن وجود دارد یکی از بهترین کادوهای سورپرایز کننده می باشد و شما می توانید با چاپ طرح دلخواه عزیزان خود را در مناسب های مختلف غافلگیر نمایید.

انواع چاپ روی تیشرت

  لیوان جادویی تبلیغاتی


چاپ تیشرت مانند لیوان جادویی اغلب به صورت سابلیمیشن انجام می شود . انواع چاپ روی تیشرت معمولا با اهداف مختلفی انجام می شود ولی یکی از منتخب ترین هدف، چاپ طرح تبلیغاتی می باشد. همانطور که می دانید کالاهای تبلیغاتی سهم مهمی در معرفی کسب کار ها را دارند و اینکه تبلیغات به چه صورت انجام شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . نکته مهم اینکه یکی از دغدغه های افراد هزینه بالای تبلیغات است و ما در این مطلب شما را با یکی از بهترین گزینه ها برای انجام تبلیغات با قیمت بسیار مناسب آشنا می کنیم .
حتما شما اسم تیشرت با طرح سفارشی را شنیده اید و بطور خلاصه می توان گفت که این تیشرت ها گزینه بسیار خوبی برای معرفی کسب و کارهای مختلف هستند. امروز چاپ تیشرت تبلیغاتی بشدت مورد توجه قرار گرفته و استفاده از آن علاوه بر زیبایی پوشش ، در معرفی کسب و کار ها تاثیر بسزایی دارد.چاپ تیشرت تبلیغاتی به دو صورت انجام می گیرد یا برای هدیه تبلیغاتی از آن استفاده می شود یا بعنوان لباس کار از آن بهره برده می شود. اگر به دنبال یک گزینه تبلیغاتی در جهت تغییر در کسب و کار خود هستید ما به شما   تیشرت  تبلیغاتی را معرفی می کنیم و شما میتوانید با قیمت  مقرون به صرفه ای در تیراژهای بالا تیشرت تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

لیوان جادویی تبلیغاتی

 لیوان جادویی تبلیغاتی

علاوه بر انواع چاپ روی تیشرت که می تواند برای تبلیغات بکار رود، لیوان جادویی نیز یکی از موارد دیگر است که امروزه با هدف تبلیغات از آن استفاده می شود. بدنه و دسته این لیوان ها جایگاه مناسبی برای درج تبلیغات است و اغلب برای معرفی کسب و کار خود از تصویر:
•     لوگو یا برند
•     محصول تولیدی
•     آدرس و مشخصات کسب و کار
•     و.. جهت چاپ بر روی این کالا استفاده می کنند. موردی که باعث توجه به لیوان حرارتی شده است حرارتی بودن آن است و این محصول زمانی طرح روی خود را نشان می دهد که با حرارت در تماس باشد. یکی از مسائلی که اغلب صاحبان مشاغل با آن درگیر هستند هزینه بالای تبلیغات است این در حالی است که شما می توانید با لیوان حرارتی تبلیغاتی این هزینه را بطور چشمگیری کاهش دهید. قیمت لیوان حرارتی در مقایسه با کالاهای مشابه بسیار مناسب می باشد و این باعث شده علاوه بر تبلیغات از این محصول به عنوان یک کادوی سورپرایز کننده استفاده نمایند.

سفارش لیوان حرارتی تبلیغاتی

  لیوان جادویی تبلیغاتی

برای سفارش لیوان جادویی تبلیغاتی یا دیگر موارد مانند:
•     تیشرت تبلیغاتی
•    ماگ تبلیغاتی
•     بشقاب تبلیغاتی
•     و...می توانید به صورت اینترنتی به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید و پس از انتخاب یکی از موارد بالا طرح دلخواه خود را جهت درج سفارش دهید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که طرح دلخواه شما با بالاترین کیفیت و ظرافت بر روی این موارد چاپ کنیم . نکته قابل توجه اینکه پیشنهاد می شود جهت چاپ روی لیوان حرارتی یا چاپ لیوان عکسچاپ از عکس های با کیفیت استفاده کنید و برای اطلاعات بیشتری از شما دعوت می شود به سایت اشا مراجعه نمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27703
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید