امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

لیوان با طرح روز پدر


1401/07/27
کد خبر : 26501
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر
پیراهن و جوراب دیگر خیلی سال است که تبدیل شدند به هدیه های تکراری. هدایایی که انگار برای از سرباز کنی تهیه میکنیم. خریدن پیراهن برای هدیه روز پدر مثل خریدن شال و روسری برای مادرهاست.در این مقاله چند ایده برای روز پدر پیشنهاد می کنیم که هدایای فکر شده هستند. هدیه هایی که واقعا خوشحالشان می کند. خیلی از آقایان سیگار می کشند و خیلی از وقت ها فندکشان خراب می شود یا گازش تمام می شود. یک فندک خوش دست و خوشگل هدیه ای شیک برای روز پدر محسوب می شود.اکثر پدر ها عاشق ابزار و تعمیرات هستند و به ندرت پدری را میبنیم عاشق تعمیر وسایل خانه را نداشته باشد.
بنابراین جعبه ابزار می تواند هدیه ای خاص و جسورانه باشد که خیلی از پدرها دوستش دارند. کلاه انواع مختلفی داره که هم برای تابستان و هم برای زمستان مورد استفاده است. بعضی از مردها علاقه زیادی به کلاه دارند آن هم کلاه شاپو. کلاه هدیه بسیار خوب و خاطره ساز است. برخی از آقایان و پدر ها علاقه زیادی به باز یدارند. بازی هایی از قبیل شطرنج و تخته.اگر کمی بیشتر آنها را بشناسیم متوجه علاقه زیادشان به این وسایل می شویم. اگر یک شطرنج تاشو که از جنس مرغوب و با طرح خاص باشد برای پدرتان بگیرید باعث می شود تحرک بیشتری پیدا کند. دوستان بیشتری پیدا کند و پرانرژی تر شود.گزینه دیگر لیوان یا تیشرت طرح دار است.
اکثر پدران اهل نوشیدن چای هستند.می توان لیوان با طرح روز پدر را برایشان خریداری کرد که هم پر کاربرد است و هم مورد پسندشان می باشد.در کنار این کادو می توان طرح تیشرت روز پدر را هم به عنوان کادوی ست با لیوان روز پدر خریداری کرد و هدیه ای متفاوت را با او داد. همه ما به خصوص پدرها روزهای زیادی دارند که باید با لباسی شیک و خاص در مراسم ها حضور پیدا کنند.مانند روز خواستگاری دختر یا پسرشان . برای این موارد هم نیاز به لباس رسمی دارند.اگر با سلیقه پدرات آشنایی دارید می توانید ست کت و شلوار رسمی را برایشان خریداری کنید. و مورد آخر می توان به غذای مورد علاقه شان اشاره کنیم.غذای مورد علاقه شان را بپزید و شبی زیبا را برایش رقم بزنید. بعضی وقتا پدر ها دوست دارند جلوی تلویزیون نشسته و بدون اینکه حرفی بزنند یا به حرف کسی گوش بدهند فقط تلویزیون ببینند. دوست دارند همراه دوستانشان بدون هیچ تشریفاتی فقط با عادت های خاص خودشان خوش گذرانی کنند. دادن یک روز به پدرها برای خودشان بزرگترین هدیه ای است که می توان به آن ها داد.
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26501
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید