امروز چهارشنبه 10 مرداد 1403

Wednesday 31 July 2024

لیست بهترین جراح فک و صورت در تهران

1403/05/09
کد خبر : 2408844
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 45 نفر

جراحی فک و صورت یکی از پیشرفته‌ترین دوره‌های رشته دندانپزشکی می‌باشد و حیطه اصلی کاری آن روی تشخیص و همچنین درمان بیماری، ضایعات، ناهنجاری و نواقص مادرزادی فک یا صورت است. بهترین جراح فک و صورت ایران متناسب با مشکلات بیمار در فک و صورتش تصمیم می‌گیرد که از چه نوع درمانی  برای وی استفاده کند. به طور کلی، انجام دادن جراحی برای اصلاح یا ترمیم مشکلات فک و صورت برای تمامی افراد قابل انجام نیست؛ به همین دلیل انتخاب بهترین جراح فک و صورت در تهران که بتواند در مورد این موضوع تصمیم درست بگیرد بسیار مهم است.

 

لیست جراح فک و صورت در ایران

در نظر داشته باشید که جراح فک و صورت  خدماتی از قبیل جراحی بینی  وایمپلنت  و رفع نواقص صورت و کیست های  فک و صورت را ارائه میدهد از این رو بهترین پزشکان  در لیست زیر معرفی شده اند را میتوان به عنوان بهترین جراح بینی در تهران و یا ایمپلنت کار در تهران شناخت در هرصورت حتما قبل از انتخاب پزشک به موارد مربوطه نظیر شماره نظام پزشکی و سایر مواد مربوطه را بررسی کنید.

 

 دکتر علیرضا پورنبی

دکتر علیرضا پورنبی یکی از بهترین متخصصان جراحی فک، صورت و ایمپلنت در ایران است که سابقه زیادی در درمان کردن بیماری‌های دهان و حتی دندان دارد. همچنین دکتر علیرضا پورنبی توانایی بالایی در جراحی پیوند استخوان و عمل‌های ارتوگناتیک‌ دارد. علاوه بر این، چندین سال است که به انجام جراحی چانه می‌پردازند.

آدرس: استان مازندران، شهر قائمشهر، خیابان بابل، مجتمع اردیبهشت، طبقه دوم، واحد ۲۱۷

دکتر امید ثابت مهر

یکی دیگر از متخصصان و جراحان ماهر در جراحی فک و صورت، دکتر امید ثابت مهر است که در مطب خودشان به انجام انواع خدمات زیبایی صورت مشغول هستند. ایشان در انجام عمل جراحی زیبایی و همچنین باز‌سازی فک مهارت بالایی دارند اما در کنار آن به جراحی پلک و بینی و همچنین تزریق فیلر و بوتاکس هم می‌پردازند. از طرفی درمان‌هایی همچون ایمپلنت دندانی، شکستگی‌های فک، جراحی ضایعات تومورال، کیستیک فک و صورت هم توسط دکتر ثابت مهر انجام می‌گردد. پس در مورد خدمات این پزشک باید به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. جراحی ارتوگناتیک
  2. درمان شکستگی های فک
  3. جراحی ضایعات تومورال
  4. جراحی کیستیک فک و صورت
  5. خارج کردن دندان نهفته
  6. قرار دادن ایمپلنت دندان
  7. جراحی رینوپلاستی

آدرس: استان تهران، میرداماد، بین نفت جنوبی و برج آرین، ساختمان میلاد، پلاک 246، طبقه 5

دکتر نسترن دنیادیده

دکتر نسترن دنیادیده یکی از متخصصین درمان بیماری‌های دهان و دندان جزء است و جزو بهترین، با‌تجربه‌ترین و همچنین معتبر‌ترین دندانپزشکان زیبایی در مشهد به شمار می‌رود. خانم دکتر دنیادیده با چندین سال تجربه و سابقه کار در حیطه جراحی فک، صورت و سایر خدمات زیبایی دارای بورد تخصصی است و جزو عضو هیئت علمی دانشگاه مشهد می‌باشد. خدمات این پزشک عبارتند از:

  1. ترمیم دندان
  2. لمینت دندان
  3. انجام کامپوزیت دندان
  4. جراحی فک
  5. عمل دندان نهفته
  6. جرم‌گیری دندان
  7. بلچینگ یا سفید کردن دندان

آدرس: استان مشهد، نبش خیام جنوبی 3، پلاک 54، طبقه 4

دکتر مانی آرش راد

دکتر مانی آرش راد یکی دیگر از جراحان فک و صورت در کشور است که دارای مدرک دکتری دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده؛ همچنین دکتری تخصصی جراحی دهان، فک و صورت خودش را از دانشگاه علوم پزشکی تهران گرفته است. همچنین ایشان جزو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و همچنین مدیر گروه جراحی فک و صورت است. خدماتی که این دکتر به بیمارانش ارائه می‌دهد، عبارتند از:

  1. درمان کردن مشکلات بافت نرم
  2. درمان شکستگی‌های صورت
  3. تشخیص و درمان بیماری‌ها و تومور‌های خوش خیم و بدخیم فک و صورت
  4. درمان کردن التهاب‌های فک و صورت
  5. درمان مشکلات صورت ناشی از تصادف یا جنگ و تومور

آدرس: استان تهران، سعادت آباد خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، جنب بیمارستان عرفان، خیابان 15 غربی، پلاک 9، ساختمان پزشکان سینام، بلوک شرقی، طبقه 3، واحد 11


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408844
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید