امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

لوگو پروژکتور، بهترین و ارزان ترین تبلیغات شهری در سال 2022


1401/07/27
کد خبر : 27770
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

اگر به دنبال دیده شدن و معرفی کسب و کار خود در سطح شهر هستید، به طور حتم تا کنون راه های تبلیغاتی زیادی را امتحان نموده اید. چاپ پوسترهای تبلیغاتی، پخش تراکت در سطح شهر و یا اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی از مواردی است که تا کنون خیلی از کسب و کارها آن ها را امتحان نموده اند. اما در این مقاله سعی داریم شما را با جدیدترین روش تبلیغاتی که در تاریکی هوا و دید کم بهترین بازخورد را برای شما خواهد داشت، آشنا سازیم. لوگو پروژکتور(گوبو پروژکتور) دستگاهی است که شما می توانید لوگوهای مورد نظر خود را چاپ نموده و با قرار دادن در این دستگاه و روشن نمودن آن تصویرهایی زیبا و باکیفیت از تبلیغات و خدمات خود را به نمایش درآورید. قیمت لوگو پروژکتور بر حسب نوع دستگاه و تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت آن متغییر است.


 لوگو پروژکتور

آشنایی با لوگو پروژکتور

شاید عده ای با این دستگاه آشنایی نداشته باشند و در ذهنشان این سوال ایجاد شود که دستگاه لوگو پروژکتور چیست؟ در پاسخ باید بگوییم logo projector دستگاهی است با ابعاد کوچکتر از یک دوربین فیلم برداری که با قرار دادن لوگو ها و پترن های چاپ شده در داخل آن، تصاویر را بر روی سطوح نمایش می دهد. شما می توانید این تصاویر را بر روی سنگ فرش خیابان و یا دیوارهای ساختمان های موجود در شهر به نمایش در آورید. با لوگو پروژکتور هر سطح صافی میتواند تابلو تبلیغات کسب و کار شما شود.
حتما تا کنون توجه شما به تبلیغات موجود در بیلبوردهای سطح شهر جلب شده و از طراحی و زیبایی آن لذت برده اید. اما باید بدانید این گونه تبلیغات بسیار پرهزینه هستند. شما با هزینه بسیار کمتر می توانید تبلیغاتی جذاب تر داشته باشید. می توانید دستگاه لوگو پروژکتور را با قیمت ارزان تر از سایر روش های تبلیغاتی که دوره ای نیز هستند، تهیه نمایید تا در مکان های مختلف، طراحی های شیک و جذاب تبلیغاتی خود را برای هر مدت که بخواهید نمایش داده و نظر مخاطبان را جلب نمایید. نکته مهم در مورد لوگو پروژکتور این است که این دستگاه را باید در جایی مناسب نصب نمایید تا تصویر باکیفیت برای شما نمایش دهد. هرچه فاصله محل نصب دستگاه از محل نمایش تصویر بیشتر باشد باید از دستگاه با توان بالاتری استفاده نمایید.

انواع لوگو پروژکتور

این محصول هم مانند بسیاری از محصولات دیگر دارای مدل های مختلفی است. از کاربردی ترین مدل های لوگو پروژکتور می توان به این موارد اشاره نمود:
1.    لوگو پروژکتور ثابت
2.    اسلایدی
3.    چرخشی
در مدل های ثابت این محصول شما تنها می توانید یک لوگو در داخل دستگاه قرار دهید. در مدل ساده چرخشی می توانید یک لوگو در دستگاه قرار داده و هر چند لحظه یک بار تصویر به صورت دوران چرخیده و موجب جلب توجه بیشتر خواهد شد و در مدل اسلایدی می توانید چند لوگو طراحی و چاپ نموده و با قرار دادن در دستگاه این اسلایدها تغییر کرده و تبلیغات مختلفی از کسب و کار شما را به نمایش درخواهند آورد. قیمت لوگو پروژکتور اسلایدی از مدل های ساده گران تر است. این محصولات بر حسب ولتاژ و تکنولوژی ساخت دارای دسته بندی های مختلفی می باشند.


 لوگو پروژکتور

پروژکتور تبلیغاتی راه حلی نوین و کم هزینه برای کسب و کار شماست

اگر قصد دارید در تاریکی شب و در دل نورپردازی شهر شما هم سهمی داشته باشید و بتوانید مشتریان را به سمت خود جذب نمایید بهترین و ارزان ترین روش خرید دستگیره لوگو پروژکتور یا همان پروژکتورهای تبلیغاتی می باشد. این دستگاه ها کاملا ضد آب بوده و نباید نگرانی از خراب شدن آن در هنگام بارندگی داشته باشید. شما می توانید این محصولات را هم در قسمت بیرونی ساختمان نصب نمایید و تبلیغات خود را در سطح شهر انجام دهید و هم می توانید به صورت سقفی در داخل ساختمان نصب کنید و به مشتریان و مراجعه کنندگان با خلاقیت هر چه تمام خوش آمد بگویید. مدل های جدید این دستگاه که در بازار موجود می باشند بسیار کم مصرف بوده و به دلیل استفاده از ال ای دی ها و لنزهای باکیفیت تصاویر FULL HD را به نمایش می گذارند. لوگو پروژکتور توکار سقفی از مدل های جدید این محصول می باشد.

لوگو پروژکتور اسلایدی

از محبوب ترین مدل های این دستگاه، مدل اسلایدی آن است. در مدل اسلایدی شما می توانید تا چهار لوگو در دستگاه قرار دهید. این لوگو ها بر حسب ترتیب نمایش داده و پس از اتمام مجدد از ابتدا شروع به نمایش تصاویر می کنند. هدف اصلی شما از خرید این دستگاه تبلیغات است پس بهتر است با صرف اندکی هزینه بیشتر بهترین و مناسب ترین محصول را خریداری نمایید. نکته مهم و قابل توجه این است که شما می توانید از طرح های متنوع استفاده نمایید و هر وقت که تمایل داشتید لوگو جدید برای شما طراحی و چاپ می شود و با تعویض لوگو ها می توانید تبلیغات خود را بروز نمایید. می توانید در این لوگو ها عید را به مشتریان خود تبریک بگویید یا شب یلدا را! آن ها را با تخفیف ها و محصولات جدید و یا خدمات خود آشنا سازید.
مناسب ترین لوگو تبلیغاتی را انتخاب نمایید.
در هنگام خرید این محصول اولین نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که دستگاه لوگو پروژکتور را می خواهید در کدام قسمت نصب و مورد استفاده قرار دهید. این نکته بسیار حائز اهمیت است زیرا هر دستگاه توان و بازدهی خاص خود را دارد و در فاصله ای مشخص شده می تواند بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد. در هنگام خرید لوگو پروژکتور این موارد را با فروشنده در میان بگذارید:
•    اندازه تصویر چقدر باشد.
•    در فاصله چند متری می خواهید دستگاه را نصب نمایید.
•    توجه به روشنایی محیط و میزان نور موجود
همچنین می توانید از این محصولات به عنوان تابلو ها و علائم راهنمایی در ساختمان ها استفاده نمایید. طرح های شیک و کیفیت این طرح ها توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. خرید این محصولات نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار به صرفه است و به شما توصیه می کنیم به جای هزینه برای تبلیغات منسوخ شده مانند پخش تراکت از این روش نوین استفاده نمایید چه بسا هزینه شما هم بسیار کمتر خواهد بود.


لوگو پروژکتور

طریقه نصب و استفاده از دستگاه گولو

نصب و راه اندازی دستگاه لوگو پروژکتور بسیار ساده است و نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارد. تنها کافی است با استفاده از پیچ های موجود در داخل کارتن، محصول را در محل مورد نظر پیچ کرده و دستگاه را روشن نمایید. به همین راحتی! برای تنظیم ابعاد تصویر هم می توانید با چرخش لنز دستگاه، تصاویر را کوچک و بزرگ نمایید. عده ای از افراد با این دستگاه اصلا آشنایی ندارند و از آن به عنوان لیزر نوشته روی زمین و دیوار یاد می کنند! پس الان بهترین فرصت است تا با استفاده از روشی نوین در تبلیغات توجه ها را به سمت خود جلب نمایید.  برای خرید این محصولات و دریافت مشاوره می توانید با این شماره تماس بگیرید. 09122630576


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27770
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید