امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

لوازم یدکی جرثقیل را از مراکز معتبر خریداری نمایید : پارت یدک راهسازی


1401/07/27
کد خبر : 26096
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

خرید لوازم یدکی جرثقیل نیاز به رعایت یک سری نکات مهم دارد که توجه بدان می تواند به شما کمک کند که با قیمت ارزان و کیفیت اورجینال قطعات را تهیه کنید. بر اساس فروش انواع ماشین جرثقیل با برندهای معروف جهانی، قطعاً بازار نیاز قطعی به فروش لوازم یدکی جرثقیل و سایر ماشین آلات سنگین خواهد داشت. به طور کلی ماشین آلات سنگین توانسته تحولات بزرگی در صنعت ساخت و ساز و راهسازی ایجاد کند که به طبع آن ما می توانیم پروژه های بزرگ احداث جاده، ساخت سد، پل سازی، ساخت برج های عظیم و غیره را در گوشه و کنار جهان مشاهده نمائیم که حاصل فناوری دستگاه های پیشرفته و همچنین ماشین آلات راهسازی مدرن هستند.

با توجه به اینکه شاهد کاربرد انواع جرثقیل در سطح کشور هستیم، در صورت بروز هر گونه مشکل فنی و آسیب دیدگی برای قطعات، نیاز به تهیۀ قطعات و لوازم یدکی جرثقیل است که بتوان آنها را جایگزین قطعات معیوب ساخت. در همین راستا شرکت پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقۀ طولانی مدت در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده و تا به امروز، همچنان اهداف کاری خود را در سرتاسر کشور ادامه می دهد.

 لوازم یدکی جرثقیل هیوندا

بررسی انواع کاربرد جرثقیل

ماشین جرثقیل طوری طراحی شده است که مجهز به لوازم یدکی است که به واسطۀ آن می توانند وسایل سنگین را جابجا نمود و یا از جک مفصلی و متحرک آن برای تخریب سازه بهره برد. شرکت های بزرگ سازندۀ ماشین آلات سنگین توانسته اند به صورت هوشمندانه و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، انواع جرثقیل را در مدل های مختلف ساخته و در اختیار صنایع مختلف قرار دهند. البته لوازم یدکی جرثقیل از تنوع بالا برخوردار هستند، به نحوی که هر کدام از آنها به منظور کار خاصی تعریف شده اند و در داخل سیستم مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

به طور کلی کاربرد جرثقیل تنها برای امور ساخت و ساز به کار برده نمی شوند، بلکه بسیاری از پروژه های عمرانی، راهسازی و بخش های صنعتی عامل از مزایای این ماشین استفاده می کنند. لذا اکثر ماشین های جرثقیل مجهز به کابل و قرقره هستند که نیروی مکانیکی ایجاد شده را به منظور حرکت اجسام سنگین مورد استفاده قرار می دهد. هر کدام از لوازم یدکی جرثقیل از اهمیت بالایی برخوردار هستند، مخصوصاً مدل های جدید این ماشین که مجهز به قطعات و لوازم یدکی سیستم هیدرولیکی و موتور الکتریکی هستند و به واسطۀ آن از قدرت و ظرفیت باربرداری بیشتر برخوردار خواهند بود. کاربرد این ماشین بسیار گسترده است و از نظر کاربردی بسیار حائز اهمیت است که کلیۀ قطعات جرثقیل سالم باشند و دچار آسیب دیدگی و ترک خوردگی نباشند.

در همین راستا شرکت پارت یدک راهسازی با اتکاء به کادر پرسنل مجرب و توانمند توانسته یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین چون انواع لوازم یدکی جرثقیل با برندهای معروف چون کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیوندا، میتسوبیشی، زوملاین، لیبهر و غیره در سطح کشور باشد. این مجموعه همچنین توانسته امکان خرید غیر حضوری قطعات جرثقیل و سایر ماشین آلات راهسازی را برای مشتریان فراهم سازد، که البته نیاز به هماهنگی با کادر فروش خواهد داشت.

نکات مهم خرید قطعات انواع جرثقیل

در ادامۀ مقاله بیشتر به فاکتورهای انتخاب و خرید قطعات جرثقیل اورجینال خواهیم پرداخت. توجه به برند و مدل جرثقیل، نوع و جنس قطعات، کاربرد آنها، اطمینان از محل خرید لوازم یدکی، اصل بودن قطعات و همچنین درج هولوگرام و نشان شرکت سازندۀ قطعات از موارد مهمی هستند که نقش اساسی بر کیفیت و دوام آنها در داخل جرثقیل خواهد داشت.

توجه به کیفیت لوازم یدکی جرثقیل بیش از قیمت حائز اهمیت است چون در سطح بازار، قطعات تقلبی نیز به فروش می رسد. از این رو پیش از اقدام به خرید لوازم یدکی انواع جرثقیل کاترپیلار و دیگر برندهای مطرح خارجی، از محل عرضه کنندۀ قطعات اطمینان حاصل نمائید.

سازندگان ماشین آلات راهسازی با توجه به کاربری های مختلف، انواع ماشین جرثقیل را با لوازم یدکی متفاوت طراحی، ساخته و در دسترس صنایع مختلف قرار داده اند که به واسطۀ آنها بتوانند یک سری فعالیت های سنگین را در مدت زمان اندک انجام دهند. بدون شک شک با استفاده از ماشین جرثقیل با صرف حداقل هزینه و زمان می توان وسایل و تجهیزات سنگین را جابجا نمود و یا فرآیند تخریب سازی بنایی را در مدت زمان کوتاه انجام داد.

فیلتر هواکش جرثقیل، رادیاتور جرثقیل، مانیتور، رینگ چرخ جرثقیل، دنده سر جرثقیل، جک خالی کن جرثقیل، کیت کامل جک بالابر، صندلی جرثقیل، رولبرینگ جرثقیل، صفحه گرافیت، کیت کامل جک پاکت جرثقیل، کابین، فول چرخ جرثقیل و ... از انواع قطعات ماشین جرثقیل محسوب می شوند که هر کدام از آنها مسئولیت خاصی در داخل ماشین بر عهده دارند.

به طور کلی جرثقیل طور طراحی شده است که به واسطۀ آن می توان باری را در راستای قائم با ترکیب شش جهتی تنظیم نموده و جابجا کرد. به طور کلی شرکت های سازندۀ ماشین آلات راهسازی انواع جرثقیل چون جرثقیل برجی یا تاور کرین، جرثقیل موبایل یا موبایل کرین، جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، بازویی، جرثقیل آویز، خاص و غیره می باشند. هر کدام از آنها متناسب با موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

هنگام خرید لوازم یدکی جرثقیل باید توجه داشته باشید که مدل، برند و کاربرد ماشین مد نظر قرار گرفته شود، تا متناسب با آن قطعات اصل را تهیه کنید.

خوشبختانه شرکت پارت یدک راهسازی با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به واردات انواع لوازم یدکی جرثقیل اورجینال در دسته بندی های مختلف چون لوازم موتوری، بوش، پیستون، رینگ، یاتاقان ثابت و متحرک، میل لنگ، گاید، انواع لوازم یدکی هیدرولیکی، انواع پمپ هیدرولیک، لوازم جک، پمپ مادر، روتوری گروپ، شارژ پمپ، انواع لوازم چرخ لاستیکی و زنجیری، پلوس، دنده خورشیدِ دنده سر پلوس، انواع کاسه نمد، لوازم زیربندی، رولیک، پیچ مهره کفشک، رولیک یک لب، انواع لوازم برقی، دینام، سیم کشی کامل، استارت، ترموستات و غیره می باشند. این مجموعه قادر به تأمین چنین قطعاتی با قیمت ارزان تر از سطح بازار و کیفیت مرغوب و اورجینال می باشند.

اهمیت خرید لوازم یدکی جرثقیل اورجینال

همانطور که بدان اشاره نمودیم، خرید قطعات جرثقیل اورجینال از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم توجه به این موضوع مهم و تأمین لوازم یدکی بی کیفیت می تواند بیش از پیش، صدمات جدی به جرثقیل وارد کند. چرا که احتمال آسیب دیدگی برای قطعات تقلبی بیشتر است و نمی تواند فشار وارده را تحمل کند و به طبع آن، به لوازم یدکی دیگر جرثقیل فشار وارد می شود و می تواند میزان خسارت وارده به ماشین را افزایش دهد.

قیمت لوازم یدکی جرثقیل به برند، مدل، نوع جرثقیل و جنس قطعات بستگی دارد. البته در کنار همۀ این حرف ها، قیمت روز ارز نیز تأثیر مستقیم بر روی قیمت آنلاین لوازم یدکی انواع جرثقیل وارداتی و خارجی خواهد داشت. با این تفاسیر، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی قیمت قطعات جرثقیل مورد نظر خود را از طریق مرکز فروش شرکت پارت یدک راهسازی استعلام کنید. در صورت موجود بودن قطعات، می توانید با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده، سفارش لوازم یدکی جرثقیل را ثبت نموده تا پس از هماهنگی های لازم، در مدت زمان کوتاهی به شما تحویل داده شود.

استفاده از سرویس خدمات اینترنتی فروش قطعات ماشین آلات سنگین، مالکین ماشین آلات سنگین با دغدغۀ چگونگی تهیۀ لوازم یدکی جرثقیل اصل روبرو نمی باشند.

https://partyadakrahsazi.com/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26096
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید