امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

قیمت کرکره برقی پارکینگ و موتور کرکره برقی در سال 1400


1401/07/27
کد خبر : 27181
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر


اگر هنوز کرکره برقی پارکینگ تهیه نکردید این مقاله به شما کمک می کند تا از قیمت کرکره برقی با خبر باشید و با انواع موتور کرکره برقی آشنا شوید. قول می دهیم اگر نصف زمانی که برای پیاده شدن و باز کردن درب پارکینگ خود می گذارید را صرف خواندن این مقاله کنید، پشیمان نخواهید شد.
 

قیمت کرکره برقی

عوامل مختلفی در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند:

تیغه

 تیغه کرکره آن بخشی از آن است که دیده می شود پس ظاهر آن و البته استحکامش بسیار اهمیت دارد.قیمت کرکره برقی متاثر از جنس آن است. چهار جنس رایج برای آن وجود دارد:
1.    آلومینیومی: این جنس برای قیمت کرکره برقی در حد متوسط مناسب است. هزینه آن حدودا بین 350,000 تا 500,000 تومان است. این تیغه سبک و برای کرکره برقی پارکینگ عالی است.
2.    گالوانیزه: این جنس سبب کاهش قیمت کرکره برقی می شود. هزینه اش حدودا بین 320,000 تا 400,000 تومان است. معمولا برای استحکام بیشتر، داخلش را با فوم پر می کنند. برای کرکره برقی پارکینگ بد نیست، به شرطی که در کنار استفاده از این کرکره برقی پارکینگ، امنیت ساختمان را با دوربین یا نگهبانی هم افزایش دهید.


 کرکره برقی پارکینگ


3.    پلی کربنات: اگر افزایش اندک قیمت کرکره برقی نگران تان نمی کند، این جنس تیغه با قیمتی در حدود 700,000 تا 800,000 تومان مناسب شماست. شفاف و زیباست؛ به همین خاطر برای مغازه هایی کاربرد دارد که بهتر است شب ها درون شان دیده شود. در نتیجه مناسب کرکره برقی پارکینگ نیست.
4.    فولادی: قیمت کرکره برقی با این جنس ارزان تمام می شود. سنگینی آن باعث می شود زودتر از جنس های دیگر موتور کرکره برقی را خراب کند. به همین دلیل توصیه می کنیم بیشتر هزینه کنید و جنس بهتری بخرید؛ وگرنه باید هر سال مبلغی از شارژ ساختمان را به تعمیر کرکره برقی پارکینگ اختصاص دهید.
موتور کرکره برقی
1.    توبولار: موتور کرکره برقی توبولار مناسب تیغه های سبک است. برای کرکره برقی پارکینگ خوب است. قیمتش از بقیه موتور کرکره برقی ها ارزان تر است و می توان با کمتر از دو میلیون تومان آن را خرید. این موتور کرکره برقی باعث کمتر شدن قیمت کرکره برقی شما می شود.
2.    ساید: موتور کرکره برقی ساید، استهلاک پایینی دارند و به سادگی تعمیر و نگهداری می شود.  بهترین گزینه برای کرکره برقی پارکینگ است. همین مزایا باعث می شود که این موتور حدود سه میلیون تومان باشد و قیمت کرکره برقی را بالا ببرد.
3.    سانترال: این موتور کرکره برقی باید درون شفت کار گذاشته شود و این عیب بزرگی است. قیمت آن بین دو تا سه میلیون است. قیمت کرکره برقی با این موتور در حد متوسط است. صدای زیادش آن را به بدترین گزینه برای کرکره برقی پارکینگ تبدیل می کند.

شفت

شفت میلگردی فولادی است که در قیمت کرکره برقی تاثیر زیادی می گذارد. قیمت روز شفت حدود متری 300 هزار تومان است.

نصب

هزینه نصب و تاثیرش در قیمت کرکره برقی به متراژ و جنس تیغه بستگی دارد. ولی حدود آن متری 15 هزار تومان است.


 کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ

اگر باید هر روز برای باز کردن درب پارکینگ از ماشین خود پیاده شوید، پیشنهاد می کنیم که خرید و بررسی قیمت کرکره برقی پارکینگ را مد نظر قرار دهید. کرکره برقی پارکینگ علاوه بر ساده کردن ورود و خروج، امنیت ساختمان را هم بالا می برد.
برای ساختمان هایی که ورودی کوچکی دارند، کرکره برقی پارکینگ مزیتی دو چندان دارد؛ با یک دکمه بالا می رود و نیازی به فضایی در اطراف ندارد.

مناسب ترین قیمت کرکره برقی

برای اطلاع از قیمت کرکره برقی پارکینگ و انواع موتور کرکره برقی حتما از مشاوران متین هوشمند راهنمایی بگیرید. چون مدل های فراوانی از موتور کرکره برقی در بازار موجود است که هر کدام برای هدفی مشخص طراحی شده اند. در سایت متین هوشمند  https://matinhooshmand.com اطلاعات مفیدی درباره انواع موتور کرکره برقی پارکینگ و قیمت کرکره برقی در سال 1400 پیدا خواهید کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27181
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید