امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

قیمت پالت چوبی و بررسی اهمیت و کاربردهای آن


1401/07/27
کد خبر : 28632
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 10 نفر

شرکت نواچوب با سالها تجربه و تخصص تولید کننده پالت چوبی با بالاترین کیفیت می‌باشد. ساخت پالت چوبی با استفاده از مرغوب‌ترین نمونه درخت کاج توسط ما انجام می‌شود. اگر در جستجوی مراکز فروش پالت معتبر در تهران هستید، می‌توانید با ما در نواچوب در ارتباط باشید. پالت یکی از تجهیزات بسته بندی برای عرضه محصولات به بازارهای جهانی می‌باشد. همچنین برای حمل بار در کارخانجات از انواع پالت‌ها استفاده می‌شود تا جابجایی بار با استفاده از لیفتراک آسان‌تر شود.

انواع نمونه‌های پالت چوبی

پالت‌های چوبی را بسته به نیاز و کاربرد آنها به دو دسته؛ یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم بندی می‌نمایند. یکی از موثرترین عوامل در این تقسیم بندی را می‌توان برحسب نیاز و کارایی این محصول دانست.

پالت چوبی یکبار مصرف

این نوع پالت از مقاومت بالایی برخوردار نیست. اغلب مقاومت بسیار پایینی دارد. و برای بسته بندی کردن محصولات برای جلوگیری از آسیب دیدگی آنها مورد کاربرد می‌باشد. از این پالت تنها یکبار می‌توان استفاده کرد. و پس از اتمام کاربری به دلیل کیفیت پایین آن نمی‌توان دیگر از آن استفاده‌ای نمود. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزایای این نوع پالت را می‌توان قیمت مناسب و ارزان آن دانست.

پالت چند بار مصرف

با توجه به اینکه به منظور چیدن بار بر روی پالت از آن در صنعت استفاده می‌شود، پالت‌های مقاوم و چند بار مصرف بسیار مورد استقبال هستند. این پالت از باکیفیت‌ترین چوب‌ها و با ضخامت بسیار بالایی تولید می‌شود. دقت بسیار بالایی در تولید این مدل از پالت چوبی بکار می‌رود. به همین دلیل است که می‌تواند به کرّرات از آن برای حمل وسایل استفاده نمود.
به راحتی می‌تواند بار مورد نظرتان را بر روی این پالت چیده و به کمک لیفتراگ آن را حمل نمایید.
برای بسته بندی محصولات صادراتی نیز بایستی از پالت‌های باکیفیتی که با نام پالت یورو مطرح می‌شوند استفاده نمود.


 قیمت پالت چوبی

ساخت پالت چوبی در شرکت نواچوب

ساخت پالت چوبی از نمونه خدمات بسیار ویژه‌مان در شرکت نواچوب می‌باشد. در این شرکت تولید کننده انواع پالت‌های یورو، جعبه و باکس، پالت پلاستیکی در ابعاد و اندازه‌های مختلف می‌باشیم.همواره کیفیت برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد. در نتیجه از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال اولیه در تولید آنها استفاده می‌نماییم.
تعمیر پالت‌های دست دوم نیز از دیگر خدمات ما در مجموعه نواچوب است. به راحتی می‌توانید این خدمات را از ما درخواست نمایید.


 قیمت پالت چوبی

قیمت پالت چوبی

قیمت پالت چوبی به نسبت پالت‌های پلاستیکی بسیار مناسب‌تر است. که خب این موضوع بسیار طبیعی است. با توجه به اینکه قیمت پلاستیک نیز از چوب بسیار بالاتر می‌باشد. در زمان خرید باید کاربری مد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید. به‌طور مثال در صنایع مواد غذایی اصولا باید از پالت‌های پلاستیکی استفاده نمود تا بتوان به راحتی آن را شست. با توجه به صنعتی که در آن فعال هستید بایستی جنس پالت مدنظرتان را انتخاب کنید.
جنس چوب بکار رفته در تولید پالت از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می‌باشد. قطعا چوب‌های مختلف با هم اختلاف قیمت دارند. از نمونه این چوب‌ها می‌توان به چوب روسی، چوب مارون و درخت کاج اشاره نمود. از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این محصول می‌توان به ابعاد و اندازه‌های سفارشی برای تولید آن اشاره نمود. با توجه به اینکه هرچه ابعاد بزرگتر، میزان چوب مورد نیاز نیز بیشتر می‌شود، در نتیجه ابعاد و اندازه نیز می‌تواند بر قیمت تمام شده آن تاثیر گذارد.


 قیمت پالت چوبی

پالت چوبی دست دوم و کارکرده

ممکن است دستگاهی خرید کرده باشید که با استفاده از پالت بسته بندی شده است. بعد از باز کردن بسته بندی، ممکن است اصلا به پالت نیاز نداشته باشید. در این صورت پالت‌ها بلا استفاده خواهند ماند. با توجه به اینکه تولید این محصول به واسطه چوب انجام می‌شود. و باید در حفظ منابع طبیعی نهایت تلاش خود را بکار بندیم، می‌توان از این پالت‌ها به عنوان پالت چوبی دست دوم استفاده نمود. در صورت نیاز به تعمیر می‌توان آن را تعمیر کرد و مجدد به چرخه استفاده بازگردانید.
لازم به ذکر است که قیمت پالت چوبی دست دوم بسیار مناسب‌تر از نمونه نو آن است. در نتیجه می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها از این مدل محصولات خریداری کنید.

مزیت پالت‌ها در بسته بندی و حمل و نقل

پالت‌ها را می‌توان یکی از مهم‌ترین متریال بسته بندی و حمل و نقل در صنعت دانست. این محبوبیت به دلیل مزایای اصلی این محصولات می‌باشد که از نمونه این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

قابلیت تحمل  وزن بالا

پالت‌های ساخته شده از چوب درخت کاج قادر است تا وزن 1000 کیلوگرم را تحمل نماید. در نتیجه به راحتی می‌توان از آن برای حمل سایر محصولات بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای استفاده نمود.

مقرون به صرفه بودن پالت چوبی

همانطور که بالاتر گفتیم، هر پالتی از جنس چوب با قیمتی یک سوم پالت پلاستیکی به فروش می‌رسد. در نتیجه می‌توان آن را بسیار مقرون به صرفه و مناسب دانست.

ساخت پالت چوبی سریع و آسان است

با استفاده از ابزارهای اولیه به راحتی شما قادر به تولید این محصول خواهید بود. برای تولید این پالت برخلاف نمونه پلاستیکی آن، به هیچ عنوان به دستگاه و یا خط تولید خاصی نیاز نخواهید داشت.

دوست دار محیط زیست

چوب یکی از متریال اصلی تولید کننده این محصول می‌باشد. با توجه به تجزیه پذیر بودن چوب می‌توان این محصول را دوست دار طبیعت دانست. چوب به راحتی در طبیعت تجزیه می‌شود و هیچ آسیبی برای محیط زیست محسوب نمی‌شود.


 قیمت پالت چوبی

مراکز فروش پالت چوبی

شرکت نواچوب را می‌توان یکی از معتبرترین مراکز فروش پالت چوبی در تهران دانست. در این مرکز باکیفیت‌ترین نمونه‌های پالت را در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای شما عزیزان تولید و ارائه می‌نماییم. برای سفارش ساخت پالت چوبی در اندازه و متریال مدنظرتان با هر بودجه‌ای به لینک https://navachoob.com/پالت-چوبی/ مراجعه نمایید.
همچنین می‌توانید تا با مشاوران ما در این زمینه در تماس باشید.
https://navachoob.com
09127643913
09123254401

 
 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28632
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید