امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

قیمت و خرید شیشه بالکن | شیشه بالکنی در تهران


1401/07/27
کد خبر : 26604
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

شرکت جهان نما با استفاده از شیشه سکوریت عملکردی قابل اعتماد و یراق‌آلاتی با کیفیت برای تولید سیستم بالکنی استفاده می کند، که اثرات مناسبی بر کارکرد صحیح و طول عمر آن خواهد داشت.

هزینه و قیمت شیشه بالکن

همه یراق‌آلات شیشه بالکن در تهران مورد نیاز شرکت جهان نما بطور مستقیم از منابع با کیفیت تهیه شده که نسبت به محصولات شبیهش در بازار از کیفیت بهتری برخوردار میباشد. موارد زیادی بر روی هزینه و قیمت شیشه های بالکن اثرگذار هستند. نخستین عامل مهم بر روی هزینه و قیمت شیشه بالکن، متراژ فضای مورد نظر شما جهت نصب میباشد، علاوه بر این شیشه بالکن‌ها به 2  مدل کشویی، لولایی و یا با فریم آلومینیومی یا به‌صورت فریم لس (بدون فریم) می باشند، که این عوامل هم اثرات زیادی بر هزینه و قیمت شیشه بالکن شما میباشد. شیشه بالکن بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها از پرمصرف ترین محصولات شرکت رامادر است. زیرا به صرفه ترین حالت را برای قیمت شیشه های بالکنی برای همکاران و خریداران عزیز فراهم نموده است.
•    شیشه بالکن‌های جهان نما از جنس سکوریت میباشد.
•    مواردی مثل ابعاد شیشه، رنگ، میزان ضخامت وغیره  اثر گذار بر روی هزینه و قیمت شیشه بالکن میباشند.
•    برای اطلاع از هزینه و قیمت آخرین محصولات می‌توانید با جهان نما در ارتباط باشید.
•    هزینه و قیمت شیشه بالکن به همراه هزینه یرق آلات بطور جداگانه محاسبه می شود.
هزینه و قیمت شیشه بالکن با در نظر گرفتن گارانتی و خدمات بعد از فروش شرکت است و جنس ما را باکیفیت تضمین‌شده و با آسودگی خیال خریداری می‌نمایید.

قیمت و خرید شیشه بالکن ریلی

از نخستین و با اهمیت ترین نکات اثر بخش در قیمت شیشه بالکن ریلی، می توان به متراژ دهانه بالکن توجه داشت که با بیشتر شدن متراژ، قیمت واحد برای محاسبه هزینه، کم شدن می یابد و قطعات سیستم را برای پروژه های بزرگ به صرفه تر می کند. شیشه بالکنی ریلی توسط چرخ های هدایت گر بالا و پایین به طور کشویی در ریل حرکت نموده و در ایستگاه آخر که دریچه بازشو میباشد، از ریل خارج و به صورت لولایی باز خواند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید شیشه بالکن ریلی به مجموعه جهان نما مراجعه فرمایید.
شیشه بالکنی جهان نما. تماس: 09129586181

بالکن شیشه ای

اغلب مردم، بالکن را جدا از منزل به حساب می آورند و به جهت نداشتن تایم به نظافت و ظاهر آن اهمیتی نمی‌دهند و از جایی که در معرض نگاه کسی نمی باشد، به همین جهت کاری به کار آن نخواهند داشت و به مرور بالکنی تبدیل به انباری خواهد شد. بالکن قسمتی از ساختمان قلمداد می‌شود که مساحت آن در متراژ ساخت محاسبه شده که اغلب یک‌طرف آن رو به خارج از نمای ساختمان و از دو طرف عرض و یک‌طرف خود ساختمان دیوارکشی شده است. جهت ایجاد حفاظ و هم‌چنین اضافی کردن فضای بالکنی به ساختمان می‌توان از شیشه برای بالکن استفاده کرد.
•    سیستمی که برای بالکنی در نظر گرفته‌شده اغلب با حرکت شیشه در ریل‌های آلومینیومی کار خواهد کرذ.
تراس شیشه‌ ای تشکیل‌شده از 2 پروفیل آلومینیوم افقی نصب‌شده بر روی ساختارهای کف و سقف، که به صورت دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن قرار می‌گیرد. پیش از نصب باید راطمینان حاصل کنید که فضای کافی جهت حرکت و نصب شیشه‌ برای تراس در بالکن خود را دارید. شیشه برای تراس یا شیشه تراس جهان نما بیشتر به‌عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس می باشد، در این سیستم پانل نخست ثابت است و به‌صورت درب، باز و بسته می‌شود، و بقیه‌ی پانل ها به ترتیب و تک‌تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب در تراس شیشه‌ ای قرار می‌گیرد.
•    شیشه تراس بکار رفته از نوع شیشه سکوریت است که متناسب با ابعاد تراس شیشه‌ ای مدنظر تولید و نصب می‌گردد.
•    نوع شیشه نصب‌شده برای تراس و بالکن تفاوتی با یکدیگر ندارند و می‌توان از مدل‌های مختلف در نصب شیشه برای تراس استفاده نمود.
•    حرکت روان و راحت شیشه‌ها در تراس شیشه‌ ای ریلی.
•    شیشه تراس استفاده‌شده برای تراس بسیار مقاوم بوده و به دلیل استفاده از یراق‌آلات مرغوب از ورود و خروج انرژی‌های سرمایشی و گرمایشی به فضای خارجی جلوگیری می‌کند.
•    وجود قفل و امنیت بالا در تراس شیشه‌ ای ریلی
•    شیشه جهت تراس مانع ورود آلودگی هوا و آلودگی صوتی به درون محیط می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شیشه بالکن ها به آدرس اینترنتی https://www.jahannamabalcony.com مراجعه فرمایید.

انواع شیشه بالکن‌

• شیشه‌‌های بدون قاب

این نوع شیشه‌ها به طور کامل سطح مابین دیوارها را می‌پوشاند و فقط در فواصل زیاد از اتصالات عمودی استفاده می‌شود. آن‌ها دیدی کامل و بی‌بدیل می‌دهند. فضای دنج بالکن شما را از سر و صدا، حشرات موذی، باد، باران، سرما و گرما محافظت می‌کنند. حتی با طراحی و تعبیه پنجره‌هایی می‌توان انعطاف آن‌ها را در شرایط مختلف آب و هوا افزایش داد. این شیشه‌ها می‌توانند به دیواره و یا سقف اتصال یابند، اما هیچ تخریبی در نما یا دیوارها ایجاد نمی‌کنند. قطر آن‌ها معمولا بین هشت تا ده میلی متر است. این شکل شیشه دیدی وسیع و بدون مزاحمت ایجاد می‌کند.

• شیشه های ریلی

پنل‌های ریلی شیشه بالکن می‌توانند بدون هیچ نگهدارنده‌ عمودی نصب شوند. اگر بخواهیم با کمک ریل‌های عمودی آن‌ها را نصب کنیم، معمولا ریل را در فاصله‌های کم، تقریبا هر یک یا دو متر، قرار می‌دهیم. یا برای اتصال از گیره اتصال یا اتصال بند استفاده می‌شود. در فصل‌های بهار و تابستان می‌توان آن‌ها را به راحتی جابجا کرد و از هوا لذت برد. همچنین در زمستان، با بستن‌شان می‌توانیم از چایمان با منظره‌ بارش برف لذت ببریم.
مزیت دیگر شیشه بالکن ریلی این است که در یک طرف جمع می‌شوند، پس تمیز کردن‌شان بسیار راحت است. نصب آن‌ها، هم مانند نوع بدون قاب، روکار است و هیچ تخریبی در نمای ساختمان و یا دیوارها ایجاد نمی‌کند. تنها نکته مهم این است در بالکن باید فضای کافی برای حرکت و جمع کردن شیشه‌ها وجود داشته باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26604
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید