امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

قیمت و خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی 1400/12/07


1401/07/27
کد خبر : 27989
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

یخچال شیر سرد کن

شیر بعد از دوشیده شدن باید در کوتاه ترین زمان ممکن در درون شیر سرد کن ریخته شود، چون این دستگاه بعد از ریخته شدن شیر در داخل آن به سرعت دمای شیر را کاهش و از فاسد شدن آن جلوگیری می کند. همچنین برای نگهداری شیر قبل از انتقال شیر به کارخانجات و مراکز استفاده از شیر خام مورد استفاده قرار می گیرد، که اغلب برای این کار از شیر سرد کن هایی با حجم 1000 لیتری و یا 2000 لیتری استفاده می شود.همچنین برای بهبود روند تولید در کارگاه ها از شیر سرد کن های دو مخزن استفاده می شود تا سرعت را بالا ببرد زیرا به صورت همزمان می توانید حجم زیادی از شیر را سردکن می کند و یا به عنوان دوغ سرد کن مورد استفاده قرار بگیرد.بنابراین شیرسرد کن از نظر شکل ظاهری به دو شکل شیر سرد کن تک مخزن و یا شیر سرد کن دوقلو تولید میشود. در ادامه به معرفی انواع دستگاه یخچال شیر سرد کن خواهیم پرداخت.

• شیر سرد کن لبنیاتی (شیر سرد کن فروشگاهی)

این نوع از شیرسردکن های صنعتی در ظرفیت های 200 تا 500 لیتری با توجه به نیاز قابل طراحی و تولید می باشند. جنس بدنه ی آن ها از نوع استیل استلنس می باشد، به هیمن خاطر از زنگ زدگی مخزن دستگاه جلوگیری و هیچ گونه تغییری در طعم و کیفیت شیر ایجاد نمی کند. به جهت جلوگیری از ته گرفتن شیر و همچنین چرخش مداوم شیر در این دستگاه یک همزن نیز تعبیه شده است.
مشخصات فنی شیر سردکن
جنس بدنه    تمام استیل 304
کمپرسور    کلترون ساخت کشور تایلند
قدرت کمپرسور    ۱ اسب بخار
جنس بدنه داخلی و بیرونی     استیل نگیر
عایق بندی    تزریق فوم از نوع پلی یورتان
جنس پرچ ها    فولادی

• شیر سردکن دامداری

طراحی این شیر سرد کن ها به طور افقی با مخزنی عریض با بدنه ی استیل می باشد، و به خاطر داشتن گنجایش زیاد می توانند حجم زیادی از شیر در خود جای دهند. گنجایش این شیر سرد کن ها از 300 لیتر تا 2000 لیتر می باشد. و مصرف برق آن نیز معمولا به صورت سه فاز بوده و دارای تابلو برق می باشد که هزینه ی آن را بالا می برد.

مشخصات و مزایای خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی

 دستگاه شیر سرد کن صنعتی


•    قابل طراحی و تولید در لیتراژ سفارشی(300 لیتر تا 1000 لیتر)
•    به کار بردن استیل غیر مغناطیسی در طراحی شیر سردکن های دامداری
•    مجهز به سیستم جوشکاری آرگون طبق استاندارد های وزارت بهداشت و همچنین ایجاد جوش یکپارچه که از قسمت های جوشکاری شده جلوگیری می کند
•    مجهز به صفحه نمایش دیجیتال به منظور نمایش میزان دمای داخل مخزن
•    دارای قابلیت شست و شوی آسان و نظافت کامل مخزن
•    مجهز به درب بازدید از مخزن
•    مجهز به چهار چرخ در قیمت پایین دستگاه به منظور جا به جایی و حمل و نقل راحت دستگاه
•    مجهز به عایق بندی تزریق پلی یورتان
•    نوع موتور به سفارش مشتری نصب خواهد شد
•    مجهز به ترموستات دیجیتالی
•    دارای لوله های رسانا و مسی و کاملا رسانا
•    مجهز به سنسورهای الکترونیکی به منظور هم زدن خودکار شیر
•    مجهز به کمپرسور و کندانسور های با کیفیت و با قدرت بسیار بالا
•    بدنه داخلی از جنس استیل 304
•    مجهز به رادیات مسی 24 پر
•    مجهز به وانی از جنس استیل نگیر
 

نکات مهم برای خرید شیر سرد کن

  دستگاه شیر سرد کن صنعتی


از آنجایی که شیر سرد کن یکی از دستگاه های مهم در صنعت تولید محصولات لبنی می باشد و برای جلوگیری از فاسد شدن و خرابی شیر استفاده می شود به همین علت باید دستگاه از مواد درجه یک و مرغوب ساخته شود، داشتن جنس بدنه ی استیل استنلس باشد تا حین انجام کار با دستگاه دچار خرابی و پوسیدگی نشود و همینطور شیرهای اهرمی در دستگاه از جنس استیل باشد نکته ی مهم دیگر در خرید شیرسرد کن در لیتراژ مختلف علاوه بر قیمت مناسب داشتن ترموستات دیجیتال و عایق بندی تزریقی فوم است.

قیمت دستگاه شیر سرد کن

همانطور که در بالا اشاره کردیم در طراحی انواع شیر سرد کن ها بهترین و با کیفیت ترین قطعات و مواد اولیه به کار برده شده و علاوه بر این در ساخت این محصولات تمامی اصول و نکات بهداشتی بر اساس استاندارد جهانی رعایت شده است.پس به دلیل کیفیت قطعات تعبیه شده  از طول عمر بالای محصول و کیفیت بسیار عالی آن اطمینان حاصل کنید.زیرا دارای مقاومت و استحکام بسیار زیادی می باشند.
ضمنا قیمت شیر سرد کن صنعتی با توجه به موارد مختلفی از جمله جنس بدنه، تعداد مخزن ها، گنجایش و نوع موتور به کار رفته در محصول، نوع جوشکاری و ساختار محصول، مقدار گارانتی محصول، ابعاد  و ظرفیت محصول، کیفیت یراق آلات استفاده و ... تعیین می شود و با توجه به نوسانات بازار ثابت نیست.

صنایع برودتی سردین کالا

صنایع برودتی سردین کالا جزو یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ی تجهیزات لبنیاتی اعم از شیر سرد کن می باشد. شیر سرد کن های سردین کالا در گنجایش های مختلف (200 تا 1000 لیتری) در دو مدل تک مخزن و دو مخزن طراحی و تولید می شود، و دارای کندانسور، کمپرسور، شیر تخلیه و بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ می باشد. شما می توانید با توجه به مقدار شیری که قرار است، نگهداری کنید، یکی از ابعاد این دستگاه را انتخاب کنید. شیر سرد کن سردین کالا این شرکت جهت کسب رضایت مشتری دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.
آدرس سایت :  sardinkala.ir   تلفن تماس: 09128914832

 صنایع برودتی  یخچال مارکت

صنایع برودتی یخچال مارکت تولید وعرضه کننده انواع شیر سرد کن دامداری، لبنیاتی و گاو داری را در لیتراژ های 200، 300، 500 و یک تن با بکار گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه از جمله همزن، مخزن، شیرتخلیه، سیستم سرمایشی و عایق بندی می باشد که شما می توانید شیر سرد کن ها را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا به همراه ضمانت نامه کتبی دریافت کنید.
آدرس سایت: yakhchalmarket.ir تلفن تماس: 09128584676
جهت خرید شیر سرد کن از صنایع برودتی یخچال مارکت کلیک کنید

صنایع برودتی نارنیا سرما

یکی از پر فروش ترین تجهیزات لبنیاتی تولید شده توسط صنایع برودتی نارنیا سرما، دستگاه شیر سرد کن صنعتی می باشد که در لیتراز 100 لیتری الی 1000 لیتری تولید شده و وظیفه اصلی آن خنک کردن شیر بدون ایجاد هیچگونه تغییری در رنگ، مزه و کیفیت آن است.از این دستگاه در تجهیزات لبنیاتی، کارخانه های تولید شیر و محصولات لبنی، کارخانه های تولید بستنی، دامداری های و لبنیاتی ها استفاده می شود که می توانند شیر را تا 72 سالم نگه دارند.برای اسعلام قسمت شیر سرد کن نارنیا سرما با ما تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت : narniasarma.ir   تلفن تماس:  09128138773

شیر سردکن ریماسرما

صنایع برودتی ریما به عنوان یکی از برجسته ترین و معتبرترین تولیدگان در زمینه ی تولید تجهیزات لبنیاتی مختلف اعم از شیر سرد کن در ظرفیت و ابعاد مختلف می باشد. شیر سرد کن های ریما سرما به خاطر به کارگیری از بهترین قطعات در تولید آن ها توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما نیز می توانید جهت خرید محصول مد نظر خود به صورت اینترنتی اقدام کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را تحویل بگیرید.شیر سرد کن ریما سرما دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.
آدرس سایت : rimasarma.ir   تلفن تماس: 09128932372

صنایع برودتی ونوس

صنایع برودتی ونوس تولید کننده ی انواع شیر سرد کن اعم از پلیت، لبنیاتی و دامداری می باشد. شیر سرد کن های ونوس برودت در انواع مختلف تک مخزن و دو مخزن در ظرفیت های مختلف طراحی تولید می شوند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نحوه ی کارکرد و قیمت شیر سرد کن ونوس با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید، و پس از کسب اطلاعات مورد نظظر محصول خود را ثبت سفارش کنید.
آدرس سایت : venusboroodat.com   تلفن تماس: venusboroodat.com

صنایع امین برودت  

شیر سرد کن یکی از تجهیزات مهم و اصلی هر دامداری و لبنیاتی  است. این مجموعه تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت از جنس تمام استیل نگیر و به همراه  همزن گیربکسی تولید می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی شیر سرد کن امین برودت می توانید از سایت ما دیدن فرمایید و  این محصول را به ثبت سفارش برسانید ،پس از ثبت سفارش طی 7 تا 10 روز کاری محصول شما با باربری به تمامی نقاط فرستاده می شود
آدرس سایت :  aminbrodatsarma.com   تلفن تماس: 09128894239

صنایع برودت سرما

صنایع برودتی  برودت سرما اولین کارخانه تولید تجهیزات لبنیات سنتی به روش صنعتی می باشد. ما به لطف اولین بودن در ساخت تجهیزات تولید لبنیات سنتی با روش نیمه صنعتی تمام فرمول های تولید لبنیات سنتی با روش نیمه صنعت و صنعتی را تست و امتحان نموده ایم. برای خرید شیر سرد کن با کیفیت برودت سرما با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت : brodatsarma.com  تلفن تماس: 09128704716

صنایع برودتی دی مارکت

گروه صنعتی دی مارکت بزرگترین تولید کننده انواع تجهیزات صنایع برودتی حرارتی و لبنیات در خاورمیانه می باشد. با همت کارمندان و متخصصان و کارگران و همچنین توزیع کنندگان سخت کوش خوشنام و پشتکار مدیران در کنار سرمایه گذاری تدریجی پایدار با وجود ناپایداری های اقتصادی موجود توانست قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه صنعت و ساخت محصولات حرارتی، برودتی و لبنیاتی بردارد.برای استعلام قیمت شیر سرد کن دی مارکت با ما تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت : deymarket.ir تلفن تماس:  09128173578

صنایع برودتی دنار سرما

شیر سرد کن صنایع برودتی دنار سرما از ارزان قیمت ترین شیرسرد کن های بازار است که به قیمت کارخانه به فروش می رسد و در انواع مختلف شیر سرد کن لبنیاتی، شیر سرد کن دامداری، شیر سرد کن پلیت، شیر سرد کن دو مخزن، شیر سرد کن تک مخزن و در لیتراژ های مختلف 200 لیتری، 300 لیتری، 500 لیتری، یک تنی و دو تنی تولید می شود این شیرسرد کن های صنعتی دارای کیفتی بالا و قطعاتی درجه یک از برند های خارجی و مطابق با استانداردهای ساخته شده است شما برای خرید و اطلاع از قیمت شیر سرد کن دنار سرما مورد نظرتان با کارشناسان فروش ما تماس گرفته یا به سایت ما مراجعه نمایید.
آدرس سایت : donarsarma.ir  تلفن تماس:  09128423371

صنایع برودتی زئوس

مجموعهه زئوس تولید کننده و عرضه کننده انواع شیر سرد کن می باشد. این مجموعه انواع شیر سردکن دامداری و لبنیاتی را با قدرت موتور های مختلف و لیتراژ مختلف تولید می کند. این مجموعه همواره قصد دارد تا محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت به شما مشتریان عزیز عرضه دارد. همچنین تمامی محصولات مجموعه ما به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به شما عزیران عرضه می شود. شما می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.
آدرس سایت : zeusboroodat.com  تلفن تماس: 09128694157

صنایع برودتی کلدسنتر

صنایع برودتی کلدسنتر یکی از برترین تولید کنندگان شیر سرد کن در لیتراژ های مختلف 200 لیتری، 300 لیتری، 500 لیتری، 1000 لیتری و 2000 لیتری بوده و دارای انواع مختلف لبنیاتی، دامداری؛ تک مخزن، دو مخزن می باشد قیمت شیر سرد کن صنعتی صنایع برودتی کلدسنتر با توجه به کیفیت آن بسیار ارزان و مناسب بوده این صنایع شیر سرد کن های خود را به قیمت کارخانه و به قیمت کف بازار به فروش می رساند شما برای خرید شیر سرد کن و اطلاع از قیمت شیر سرد کن کلدسنتر با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.
آدرس سایت : coldcenter.org  تفن تماس: 09128634676

صنایع برودتی یخچالسازان

گروه تولیدی صنعتی یخچالسازان  سازنده انواع شیرسردکن بابهترین متریال و تکنوژی های روز دنیا می باشد.همچنین صنایع سرمایشی یخچالسازان با 25 سال سابقه در زمینه ساخت محصولات صنعتی تمامی دستگاه های خود را گارانتی وارانتی کرده ودر تمام استان هاو شهر های دور و نزدیک دارای خدمات می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه دراسرع وقت برای شما مشتریان گرامی فرستاده می شود.ازطریق معتبرترین و مطمئن ترین باربری ها به تمام استان ها و شهرستان ها در اسرع وقت ارسال می گردد.
آدرس سایت : yakhchalsazan.com  تلفن تماس: 09128469362

معرفی برخی از تولید کنندگان شیر سرد کن

•    صنایع برودتی خانه سرما https://cold-house.ir
•    صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
•    صنایع برودتی اونیور https://univer.ir
•    صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir
•    صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com
•    صنایع برودتی یخچال سازان https://yakhchalsazan.com
•    صنایع برودتی سیلور https://silver-co.ir
•    صنایع البرز برودت https://alborzboroodat.ir
•    صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com
•    صنایع برودتی اورانوس https://uranoosboroodat.com
•    صنایع برودتی پرنس سرما https://princesarma.ir
•    صنایع برودتی کولست  https://coolest-refrigerator.ir



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27989
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید