امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

قیمت ورق پلی کربنات و بررسی انواع پلی کربنات ها


1401/07/27
کد خبر : 26753
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

احتمالاً از انواع پلیکربنات ها یا خود ورق پلی کربنات قبلا در بخش هایی از خانه یا محیط اداری تان استفاده کرده اید. اما پلی کربنات تقریباً در همه جا وجود دارد و کاربرد پلی کربنات ها به شدت گسترده اند. در عینک ، تجهیزات پزشکی ، قطعات خودرو ، روشنایی استفاده می شود. خواص پلی کربنات ها باعث شده که ورق پلی کربنات ، به عنوان یک ترموپلاست بی شکل ، طبیعتاً به اندازه شیشه سبک موثر و پرکاربرد شود و بسیار موثرتر از سایر پلاستیک های رایج مانند پلکسی گلاس و ورق مولتی استایل است. علاوه بر این ، فشرده سازی مواد پلی کربنات اجازه می دهد تا تولید ورق پلی کربنات و خرید و استفاده از انواع پلی کربنات بدون ترک خوردگی ، شکستن و یا حتی گرم شدن در دمای اتاق آسان شود. این عنصر بکار رفته در ساخت پلی کربنات "بی شکل" است. بخش "ترموپلاستیک" ماهیت پلی کربنات و سایر پلاستیک های مشابه را که در نقطه ذوب مایع شده اند ، بررسی می کند ، که علاوه بر این موارد دیگری را نیز امکان پذیر می کند.
 

کاربرد پلی کربنات

اگرچه میز و دیگر کاربرد پلی کربنات به دلیل استحکام و قابلیت ارتجاعی بسیار ارزشمند است ، اما وضوح آن به آن اجازه می دهد تا کاربردهای گوناگونی داشته باشد که نمی توانند از مواد مشابه استفاده کنند. گفته می شود ، استفاده از پلاستیک و کاربرد ورق پلی کربنات در ساخت شیشه بسیار محبوب است. زیرا سبک تر از شیشه است و دارای فیلتر UV طبیعی است. در زیر برخی از برنامه های کاربردی خاص تر است که قابلیت های این ماده بسیار متفاوت را نشان می دهد.
• قالب های ریخته گری اورتان و سیلیکون
مدلهای چاپ سه بعدی برای کاربردهای حرارتی بالا
• نگهدارنده خودرو
• لوله های لامپ و دیفیوزر
• چراغهای جلو
• پنجره کوچک ماشین
• شیشه ضد گلوله
• قاب تلفن و کامپیوتر
• خودکار
• چمدان مسافر
علاوه بر این ، پلی کربنات در نمونه های اولیه مانند محصولات نهایی محبوب است. دوام و شفافیت آن ، آن را برای بازرسی و آزمایش شیشه مناسب می کند.

با توجه به روند تغییرات قیمت ها، قیمت روز ورق ها را از طریق تماس با دفتر فروشگاه به دست آورید. به این منظور شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصول مورد نظر خود و همینطور موجود بودن آن با شماره تلفن 36612145 -021 تماس حاصل فرمایید.
این فروشگاه خریداران خود در ارتباط با خرید ورق پلی کربنات پشتیبانی کامل می‌نماید و مشتریان محترم از هر شهری که سفارش خود را نهایی کنند، کالای مورد نظر آنها با نهایت دقت و سرعت به آنها تحویل داده خواهد شد.

قیمت پلی کربنات

مبنای محاسبه قیمت روز ‌ورق پلی کربنات چیست؟

قیمت ‌ورق پلی کربنات ، ابتدا بر مبنای نوع ورق انتخابی و سپس بر اساس ابعاد ، وزن و ضخامت هر ورق تعیین می‌شود که البته انتخاب برند و کیفیت متفاوت می‌تواند کامل قیمت هر ورق پلیکربنات را کاملا تحت تاثیر قرار دهد.
از آنجاییکه ‌ورق های پلی کربنات عموما تولید داخل هستند، به همین دلیل تغییرات قیمت ارز، چندان قیمت ‌ورق های طلق پلی کربنات را تغییر نداده است. گر چه برخی از مواد اولیه این ‌ورق ها از خارج از کشور تامین می‌شود اما تغییرات قیمت ‌ها خیلی کندتر از سایر محصولات خارجی بوده است. ‌


انواع پلی کربنات

اگرچه ورق های پلی کربنات برای اولین بار توسط GE و Ayer در اواسط قرن بیستم تولید شدند ، اما در بازار فعلی پلاستیک چندین پردازنده وجود دارد که هر کدام فرمول و فرایند پلی کربنات منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا برخی از جزئیات در مورد گونه های مدرن و استفاده عمومی از آنها آورده شده است.

ورق پلی کربنات دوجداره

فقط برای Clear GP که برای چشم و صنعت طراحی شده است ، ورق پلی کربنات دوجداره به عنوان بهترین پلی کربنات موجود در بازار برای محافظت در برابر خرابکاری و خرابی عمدی عمل می کند. تأثیر این میز 250 برابر شیشه و 30 برابر اکریلیک است ، به این معنی که آنچه را که نگه داشته است حفظ می کند. سر و شانه و قیمت پلی کربنات دوجداره Clear GP بالاتر از سایر محصولات در کلاس خود است و دارای پنج سال ضمانت در برابر ترک خوردگی است.

پلی کربنات تخت

نور طبیعی در نهایت می تواند حتی قوی ترین مواد را از بین ببرد ، اما این فرسایش را می توان با حفاظت ارائه شده با افزایش ترخیص از SL SL UV تشدید کرد. پلی کربنات تخت برای یک محیط سخت طراحی شده است و پلی کربنات تخت یا پلی کربنات شفاف در برابر طول عمر و تغییر رنگ قابل مقایسه است. MAKROLON Clear SL2 در دو طرف میز برای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش در اطراف ذخیره می شود. پس خرید ورق پلی کربنات قطعا کار بهینه ای است.

پلی کربنات لانه زنبوری

ورق پلی کربنات لانه زنبوری همه کاره ضد نور ، مقاومت در برابر حرارت ، ثبات ابعادی پلی کربنات لانه زنبوری و شیشه UV را ارائه می دهد. خرید پلی کربنات که برای ایمنی و صنعت خودرو ایده آل است ، اساساً به ورق پلی کربنات لانه زنبوری آینه دو طرفه نامیده می شود. همچنین می تواند برای ایجاد آینه های سنتی در شرایط استرس زا مانند حمل و نقل ، نمایش خرده فروشی و حمام شرکتی استفاده شود.
تراکم ورق پلی کربنات و قیمت پلی کربنات که به صرفه است، اجازه می دهد تا هر یک از این محصولات در اندازه ها ، اشکال ، رنگ ها و وضوح مختلف ساخته شوند. همه آنها تلاش ، عملکرد و ارزان بودن بی نظیری را ارائه می دهند. این پیوند را دنبال کنید تا در مورد گزینه های پلی کربنات و عمده برای کسانی که مایل به فروش عمده این مواد فوق العاده هستند ، بیشتر بدانید.

مزایای خرید پلی کربنات

پایداری ، شفافیت ، آب و هوا و انعطاف پذیری تنها تعدادی از ویژگیهایی هستند که پلی کربنات را به اصلی ترین پایه در صنایع مختلف تبدیل کرده است. پلی کربنات نیز سمیت کمتری نسبت به سایر پلاستیک ها دارد و سهولت پردازش آن دوستدار محیط زیست آن را افزایش می دهد. علاوه بر این ، مقاومت حرارتی قابل توجه آن را می توان با کمک کپسول های آتش نشانی مختلف بدون کاهش قابل توجه سایر خواص آن افزایش داد. خرید ورق پلی کربنات انتخابی معقول و بهینه است.
هیچ پلاستیک دیگری در بازار مانند ورق پلی کربنات با این قیمت برای خرید وجود ندارد. لطفاً در مورد اینکه چگونه یکی از انواع پلی کربنات با کیفیت ما می تواند برای شما مفید باشد ، به ما اطلاع دهید و نظرتان را در بخش دیدگاه ها ثبت کنید.

برای خرید پلی کربنات می توانید به سایت آقای پلکسی یا فروشگاه آقای پلکسی در بازار و استعلام قیمت ورق پلی کربنات مراجعه کنید:
آقای پلکسی (mrplexi.ir)



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26753
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید