امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

قیمت هر کیلو گوشت گوسفند زنده


1401/07/27
کد خبر : 28420
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

همزمان با افزایش قیمت گوشت، مراکز خرده فروشی بسیار افزایش یافته است. این درحالی است که وجود دام و نبود علوفه اضافی برای تامین طعام آنها مشکل ساز شده است و نهایتا قیمت گوشت بالا رفته است. با بالا رفتن قیمت گوشت این دغدغه که از کجا گوشت تهیه کنیم بسیار مهم است. توجه به این نکته که خرید هر کیلو گوشت از قصابی یا واسطه گران بسیار بیشتر از خرید یک گوسفند هزینه بردار است بسیار مهم است و شما را به سمت خرید گوسفند زنده ترغیب می‌کند.

قیمت گوسفند زنده امروز تهران

مهم‌ترین عامل در قیمت گوسفند زنده، میزان بازدهی گوشت آن می‌باشد، متاسفانه بعضی از افراد سودجو با دادن نرخ پایین‌تر اقدام به فروش دام بیمار می‌کنند که عواقب بسیار زیادی برای سلامتی به همراه دارد. گوسفندان دارای نژادهای متفاوتی هستند که هر کدام از قیمت‌های مختلفی برخوردارند.

به دلیل کاهش باران و نبود علوفه کافی برای دام، کشاورزان مجبور به تهیه علوفه ازجمله کاه، یونجه و جو به صورت دستی شده اند که گرانتر می‌باشد. همچنین با قاچاق دام به کشور عراق شاهد کاهش دام و در نتیجه افزایش قیمت دام می‌شویم. اصلی ترین دلیل افزایش قیمت گوشت، افزایش قیمت دام است و تقریبا با افزایش یک برابری قیمت گوسفند، قیمت گوشت دو برابر می‌شود، به همین دلیل برای اطلاع از قیمت گوشت گوسفند در تهران باید به مراکز مختلفی که در سطح شهر هستند مراجعه نمایید و از قیمت روز گوسفنده زنده مطلع شوید.

قیمت گوشت در ایران

میانگین مصرف گوشت در نقاط مختلف جهان بر اساس در آمد سالانه کشورها متفاوت است. قیمت گوشت در کشورهایی نظیر ترکیه ارزانتر است در صورتیکه روز به روز در ایران در حال افزایش است، به نظر می‌رسد قیمت گوشت در ایران با توجه به تورم، انتظاری بالا می‌رود.

با توجه به ممنوع کردن صادرات دام توسط دولت و واردات گوشت قرمز می‌توان با خرید حمایتی دام توسط شرکت‌های پشتیبانی اقدام کرد، اما وجود دلالان و واسطه گران امکان کاهش قیمت‌ها را نمی‌دهد. با توجه به افزایش قیمت نهاده های دامی، کسری نهاده و مسئله حذف ارز ترجیجی انتظار افزایش قیمت گوشت در بازار می‌باشد و این در صورتی است که مسئله افزایش قیمت گوشت در بازار ایران اصلا منطقی و عقلانی نیست. اما همچنان بازار گوشت ساماندهی نشده و یک مرتبه شاهد افزایش قیمت گوشت هستیم.

قیمت گوسفند زنده در دامداران پاک براساس وزن واقعی آن حساب می‌شود و دامداران پاک با دراختیار گذاشتن راهنمای جامع و کامل در خصوص خرید دام شما را به این اطمینان کافی می‌رساند. شما با خرید از دامداران پاک می‌توانید دامی سالم و کم هزینه داشته باشید. دامداران پاک هیچ گونه ضمانتی در قبال دلالال و واسطه گران که در معابر شهر اقدام به فروش می‌کنند را ندارند و شما برای اینکه خریدی مطمئن داشته باشید می‌توانید با شماره‌های 09126273826 تماس حاصل نمایید.

 

قیمت گوسفند درتهران

قیمت گوشت گوسفندی

گوشت گوسفند نسبت به گوشت بره، گوساله، گاو و سایر گوشت‌ها به دلیل طعم خاص و منحصر به فردی که دارد همیشه محبوبیت بیشتری دارد. گوشت گوسفند همیشه در سبد خانوارها جای مشخص و ثابتی دارد و با چند قطعه گوشت می‌توان انواع خوراک، چلو و خورش را طبخ کرد و یک میز رنگارنگ را برای اعضای خانواده تدارک دید.

قیمت گوشت در بازار تهران

قیمت ارز با نوسانات زیادی برخوردار بوده است، از طرفی قیمت دلار بر تمامی کسب و کارها تاثیرات خود را دارد. دام زنده و گوسفند زنده نیز از این قضیه مستثنی نیست و طبیعتا با افزایش ارز، هزینه نگهداری و علوفه دام و همچنین حقوق کارگر نیز افزایش می‌یابد پس با افزایش ارز قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

شما در هنگام خرید دام میتوانید از فروشگاههایی که تحت نظارت دامپزشکی می‌باشند خریداری کنید. قیمت گوشت گوسفندی در برخی از مجموعه ها بر اساس وزن واقعی دام می‌باشد و به پیشنهاد خود فروشگاه می‌توانید گوشت دام را به صورت خرد شده داشته باشید. فروشگاه دامداران پاک بزرگترین مرکز فروش دام در تهران می‌باشد که شما میتوایند دامی سالم با قیمتی پایین‌تر از قیمت روز گوسفند تهیه کنید و میزان قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.  با تماس با گروه دامداران پاک شما از قیمت گوسفند زنده امروز می‌توانید بااطلاع شوید.

قیمت گوشت زنده کیلویی چند

متاسفانه بعضی سایت‌ها از بی اطلاعی مردم سوء استفاده می‌کنند و اقدام به فروش گوسفند پیر و نمک خورده می‌کنند که مسلما دارای قیمت پایین‌تری نیز می‌باشد. اگر قیمت گوسفند یک برابر گرانتر شود، قیمت گوشت دو برابر می‌شود. بنابراین با خرید خود دام در قبال گوشت آزاد هزینه قابل توجهی را کاهش می‌دهید.

قیمت گوشت در فصل تابستان و بهار با افزایش تولید مثل و سرسبز شدن مراتع کاهش می‌یابد. و برعکس در فصل پاییز و زمستان به دلیل کاهش تولید مثل، مراتع و چراگاهها قیمت گوشت افزایش پیدا میکند. قیمت گوشت در تهران مسلما  بیشتر از شهرهای دیگر می‌باشد، بنابراین شما برای تهیه گوسفند زنده به شهرهای خود مراجعه کنید.

 

قیمت روز گوسفند

آیا شما حاضرید یک روز از وقت خود را صرف خرید گوسفند کنید؟

گوسفند زنده را به صورت اینترنتی و مستقیم می‌توان تهیه کرد، تقریبا نیمی از وزن گوسفند وزن گوشت آن می‌شود و به همین خاطر قیمت گوشت دو برابر قیمت گوسفند زنده می‌باشد، چرا که وزن حمل و نقل و باربری بر روی آن کشیده می‌شود. شما به صورت اینترنتی دام خود را انتخاب کرده و درب منزل تحویل می‌گیرید. شما با خرید اینترنتی خریدی راحت و آسان را  بهمراه دارید.

قابلیت خرید گوسفند زنده در هرساعتی از روز را دارید. دامداران پاک با تغذیه ارگانیک و سالم دام‌های خود را پرورش داده و نتیجتا دارای دامی با گوشت خوشمزه‌تر می‌شود. شما به صورت اینترنتی می‌توانید دامی با تعداد زیاد و بدون دغدغه در لحظه خریداری کنید.

به جرات می‌توان گفت که دام زنده ای که در زندگی روزمره استفاده می‌شود بسیار مهم می باشد چرا از گوشت و پشم و پوست و شیر آن می‌توان استفاده کرد. به طور کلی هدف از پرورش گوسفند، تامین خوراک و پوشاک می‌باشد.

از مزایای دیگر خرید اینترنتی گوسفند زنده می‌توان به ذبح گوسفند در محل و استفاده از گوشت تازه و لذیذ اشاره کرد. با تماس با گروه دامداران پاک شما از قیمت گوسفند زنده امروز می‌توانید بااطلاع شوید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28420
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید