امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

قیمت محصولات گروه چمن سرا


1401/07/27
کد خبر : 27491
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

اگر به دنبال راه حل جایگزین برای چمن های طبیعی و تمام دردسرهای رسیدگی به آن ها هستید، اگر احساس می کنید که نیاز دارید در کمال آرامش از سرسبزی حیاط و محوطه خانه و ویلای خود لذت ببرید، اگر می خواهید چمن های شما تحت هر شرایط آب و هوایی سالم و سرحال باشند، ما چاره کار را می دانیم: چمن مصنوعی.
شاید با خود بگویید که یک محصول این چنینی چگونه می تواند بار مسئولیت رسیدگی به فضای سبز را از دوش شما بر دارد؟ باید در جواب بگوییم که چمن مصنوعی مزیت های خارق العاده ای دارد که نه تنها به همان اندازه چمن های طبیعی جذاب به نظر می رسد، بلکه کارایی و کاربردهای بسیار شگفت انگیزتر و بهتری از آن ها دارد.

بهترین برند چمن مصنوعی ایرانی چیست؟

گروه چمن سرا دربردارنده مجموعه کاملی از بهترین ها و باکیفیت ترین ها و نوین ترین انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی می باشد و در طول بیش از یک دهه فعالیت خود نه تنها در حوزه داخلی کشور فعالیت های درخشانی داشته است، بلکه پا فراتر گذاشته و حالا بازار هدف خود را به کشورهای همسایه هم چون عراق، افغانستان و تاجیکستان گسترش داده است.

چرا باید برای خرید چمن مصنوعی روی چمن سرا حساب باز کنیم؟

قیمت چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی این مجموعه در برابر کیفیت و دوامی که دارند، واقعا به صرفه و مناسب به نظر می رسد، می پرسید چرا؟
چون:
●    برخلاف بسیاری از برندها در بازار چمن مصنوعی، شما تنها با یک نوع از این محصول رو به رو نیستید، بلکه طیف گسترده و وسیعی از چمن های مصنوعی وجود دارند که محدوده انتخاب تان را افزایش می دهند. این محصولات چمن سرا به طور ویژه ای تحت کنترل کیفیت قرار گرفته و آزمایشات و تست های گوناگونی روی آن ها انجام می پذیرد.

●    چمن مصنوعی ایرانی چمن سرا دارای گارانتی 10 ساله در برابر اشعه های نور خورشید می باشد. این موضوع به این معنی است که تولیدکنندگان چمن مصنوعی ارزان که از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد، یا گارانتی قابل اطمینانی ندارند و یا با گارانتی اغراق آمیز خود شما را فریب می دهند و به وعده خود عمل نمی کنند.

●    چمن هایی که در ساخت آن ها از مرغوب ترین مواد اولیه، پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا (تیولون هلند) به کار رفته باشد، از نظر ظاهری قابل تشخیص از چمن های طبیعی نیستند. این نقطه قوتی است که می تواند شما را به سمت یک چمن مصنوعی باکیفیت و قابل اعتماد سوق دهد.



●    بکینگ قلب تپنده چمن مصنوعی می باشد و اگر این بخش استاندارد و باکیفیت نباشد، نمی تواند طول عمر چمن مصنوعی را به بیش از یک یا دو سال برساند.
چمن مصنوعی چینی و نامرغوب یکی از آن دسته چمن هایی است که برای کاهش هزینه خود و ارائه محصول ارزان قیمت به مشتریان، کیفیت بکینگ را قربانی کرده و از این رو چمن ها بعد از یک یا دو سال پس از نصب دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

●    هیچ وقت نمی توان به یک چمن مصنوعی با قیمت بسیار ارزان، به عنوان چمن های 10 ساله و یا بیشتر نگاه کرد. اگر مواد مرغوب و درجه یکی در ساخت آن ها به کار رفته باشد، هرگز چنین قیمتی نخواهند داشت.
اما چمن های مصنوعی چمن سرا با تکنولوژی برتر تیولون هلند ساخته شده اند و می توان روی آن ها علاوه بر قیمت مناسب و به صرفه ای که دارند، برای چشم اندازی سبزی که سال های سال ماندگاری داشته باشد، حساب نمود.



سرایتان سبز با چمن سرا
شماره تماس: 09193919700
www.chamansara.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27491
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید