امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

قیمت محصولات شرکت آسیاچمن


1401/07/27
کد خبر : 27399
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

 از جایی که به آبیاری، کود دادن، هرس کردن و خیلی از کارهایی که برای چمن طبیعی الزامی و اجباری می باشد، نیاز ندارد، پس می تواند هزینه های زیادی را از میان بردارد و به دنبال آن راحتی و آسایش بیشتری برایتان مهیا کند.

چمن مصنوعی ایرانی باکیفیت از کجا بخریم؟

برای اطمینان از کیفیت، کارایی، زیبایی ظاهری، طول عمر بالا و قیمت چمن مصنوعی که می خواهید خریداری کنید، آسیاچمن به عنوان اولین و بزرگترین کارخانه چمن مصنوعی در ایران و خاورمیانه با بیش از 20 سال سابقه فعالیت، همان نام آشنا و معتبری می باشد که می توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.
تمامی محصولات آسیاچمن با تکنولوژی برتر تیولون هلند ساخته شده اند و در طول پروژه های چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی بیشماری نتیجه درخشان و شگفت انگیزی را رونمایی کرده اند.

معرفی پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات آسیاچمن

 چمن مصنوعی ایرانی


●    نام: صدف
●    کاربری: تزئینی
●    ارتفاع الیاف: 25 میلیمتر
●    دیتکس نخ: 7200 گرم در 10000 متر
●    تراکم طولی: 180 گره در متر
●    کاربرد: چمن مصنوعی تراس، روف گاردن (پشت بام)، مهد کودک، فضای بین سنگ ها و موزاییک ها، مکان های تجاری و نمایشگاه ها و غیره.


چمن مصنوعی ایرانی


●    نام: فیروزه
●    کاربری: تزئینی
●    ارتفاع الیاف: 11 میلیمتر
●    دیتکس نخ: 2050 گرم در 10000 متر
●    تراکم طولی: 380 گره در متر
●    کاربردها: چمن مصنوعی ویلا، اطراف استخر، روف گاردن یا پشت بام، فضاهای سبز شهری و غیره.

چرا باید به چمن مصنوعی تولید ایران اعتماد کنیم؟

زمانی که بحث تشخیص چمن مصنوعی چینی بی کیفیت از چمن مصنوعی ایرانی مرغوب می شود، موارد بسیاری وجود دارد که می تواند تعیین کننده تفاوت میان این دو باشند:

1.ظاهر طبیعی

یک چمن مصنوعی ارزان مطمئنا طراحی و مهندسی پیشرفته و دقیق را پشت سر نگذاشته است تا از نظر ظاهری بسیار به چمن های واقعی نزدیک باشد.

2. کیفیت الیاف

این کیفیت از لحاظ مختلفی تعیین می شود. تولیدکننده و کارخانه چمن مصنوعی معتبر الیافی در محصولات خود به کار می برد که علاوه بر این که در برابر اشعه های UV نور خورشید تثبیت شده اند و رنگ پریده نمی گردند، بلکه از مواد پلیمری درجه یک در ساخت آن ها به کار رفته است تا هنگام لمس بسیار نرم و لطیف احساس شوند.

3.کیفیت بیکینگ

وقتی می گوییم "خشت اول چون نهد معمار کج/ تا ثریا می رود دیوار کج" دقیقا مصداق همین بکینگ چمن مصنوعی است. وقت پایه چمن از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد، دیگر با هر تغییر آب و هوا و قرارگیری در معرض سرما و گرما دچار ترک و پارگی نمی شود و موجبات جدا شدن الیاف را فراهم نمی آورد.
این ها تمام آن چیزی است که درباره چمن مصنوعی چینی بی کیفیت صدق می کند و شما را مجبور می کند خیلی زود به فکر جایگزینی آن باشید.

4. به صرفه بودن

زمانی که درباره به صرفه و مناسب بودن چمن مصنوعی صحبت می کنیم، فقط منظور هزینه ای که در ابتدا برای خرید آن می پردازید، نیست. یک چمن مصنوعی ساخت ایران که از هر نظر قابل اعتماد باشد قیمت ارزانی ندارد که نشان از بکارگیری مواد اولیه درجه یک و تکنولوژی روز دنیا می باشد، اما در عوض در طول عمر بیش از 10 سال خود به طرز معجزه آسایی هزینه های تان را کاهش می دهد.


آسیاچمن، همیشه سبز
شماره تماس: 41127-021 ، 09194006300
www.asiagrass.com



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27399
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید