امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

قیمت لوله داربست | محل خرید و فروش داربست آهن سازه


1401/07/27
کد خبر : 26381
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

قیمت داربست فلزی : داربست فلزی غالبا از جنس فولاد است و قیمت آن بر اساس نرخ قیمت فولاد در بازار محاسبه می شود. با توجه به نواسانات موجود در بازار، سال ۹۸ وضعیت فولاد اوضاع نابسامانی داشته و سبب شده تا تعیین قیمت داربست فلزی در سال جاری به آسانی قابل پیش بینی نباشد. این افزایش قیمت باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان داخلی، تولیدات خود را متوقف و یا دست به افزایش قیمت داربست فلزی بزنند. قیمت لوله های داربستی بر اساس ضخامت و بر حسب کیلوگرم محاسبه می شود. به طور میانگین داربست فلزی در هر کیلوگرم بین ۳ تا ۶ هزار تومن در سال ۹۷ به فروش می رسید. حال آنکه مشکلات بازار فولاد می تواند باعث افزایش و یا کاهش نوسانی قیمت داربست های فلزی در ماه های آینده شود. اما در این میان قیمت خرید داربست های فلزی نیز دستخوش تغییر خواهد بود. جزء اصلی این داربست ها غالبا از لوله های فولادی تشکیل می شود که در طول های ۶ متری و ۳ متری مورد استفاده قرار می گیرد. قطر هر یک از این لوله های فولادی ۴۸٫۳ میلی متر است که با نام لوله های ۵ سانتی متری از آن ها یاد می شود.
هزینه خرید و فروش داربست فلزی به عوامل دیگری همچون ارتفاع و حجم داربست مورد نیاز، محل نصب داربست، نوع کار، مهاری خور داربست و … بستگی دارد. اما به طور کلی و پس از در نظر گرفتن این نکات، هزینه کرایه داربست به صورت ماهیانه محاسبه می شود. بنا بر زمان بر بودن پروسه نصب و جمع کردن داربست های فلزی و دستمزد کارگران، هزینه خرید داربست به ازای چند روز برابر با هزینه خرید یک ماه می باشد. داربست آهن سازه با سال ها تجربه در زمینه تامین و راه اندازی داربست های فلزی در استان تهران، نه تنها ایمنی و کیفیت را تضمین می کند، بلکه در تلاش است تا نرخ تغییرات قیمت بازار را تا حد قابل قبولی ثابت نگاه دارد.


قیمت لوله داربست

لوله داربست چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

داربست یک سازه فلزی موقتی می باشد که برای دسترسی به نقاط دشوار در ارتفاعات و  به هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها و یا دیگر سازه‌ها استفاده  میشود. لوله داربست ها که از فلز و یا چوب  ساخته می‌شوند گاها به عنوان تکیه‌گاه برای بخشی از دیگر سازه‌ها هم استفاده می‌گردد. ساخت لوله داربست ها مهارت ویژه‌ای نیاز دارد به این دلیل که در صورت فروریختن یک داربست خطر تلفات جانی بسیار زیاد است. لوله داربست های فلزی معمولا بصورت لوله های ۶متری،۳متری و قالب و بست تشکیل می گردند. ولی چون ساختمانها در متراژهای مختلفی ساخته شده اند لوله هایی با متراژهای کوچکتر وبزرگترنیز در نصب داربست کاربرد دارند. یکی از ویژگی های داربست خوب داشتن فاصله مناسب با بدنه است که این مورد یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت داربست می باشد.
کارخانه تولید لوله داربست در تهران ، از لوله های داربستی علاوه بر ساخت و ساز ساختمان، در جهت تعمیر ساختمان نیز استفاده می شود. استفاده از داربست نکات زیادی دارد که در هنگام بکار گیری آن باید به آنها توجه شود. یکی از این نکات مقدار بار قرار داده شده بر روی داربست ها می باشد. اگر وزن باری که بر روی داربست قرار می گیرد بیش از حد مجاز باشد، منجر به شکستن داربست می شود. این بارگذاری ها بیشتر در مشاغلی مانند بنایی و سنگ کاری اتفاق می افتد که دارای وزن بالای 1500 کیلوگرم می باشد.
اگر این بار بر روی داربست رها شود، منجر به بهم ریختن تعادل شده و در نهایت به شکستن داربست منجر می گردد. خرید داربست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این موضوع به طور مستقیم با جان افراد سر و کار دارد و بی توجهی به آن می تواند منجر به خطرات جبران ناپذیری شود. پس اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که باید برای کار خود از داربست استفاده کنید، سعی کنید داربست هایی را تهیه کنید که از مستحکم بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید. اگر می خواهید داربستی با کیفیت بالا تهیه کنید، می توانید آن را از کارخانه تولید لوله داربست در شادآباد تهران خریداری کنید زیرا با اینکار هم از کیفیت آن مطمئن بوده و هم با قیمت بسیار مناسب تری می توانید آن را تهیه نمایید.
اتصالات, مارک: آهن سازه،فولاد بست،فولادسازان و...باتوجه به درخواست شما موجود می باشد. دریافت سفارش و فروش انواع لوازم، تجهیزات و اتصالات داربست نظیر بست چهارپیچ سبک و سنگین، رابط، مغزی، بست گردون، بست H از مارک های متنوع و به شرط اصل بودن برند. انواع تجهیزات داربست با برندهایی نظیر آهن سازه، فولادبست و فولادسازان در مقادیر دلخواه، بسته به نیاز مشتری تولید و عرضه می‌شود. بهترین پیشنهاد قیمت با توجه به محل تخلیه شما ارائه می‌شود.


قیمت لوله داربست

فروش داربست

خرید و فروش داربست از جانب سازندگان ساختمان تحت چندین عامل است : اول اینکه سازنده اگر کسب و کارش ساختمان سازی است و همواره با داربست سرکار دارد بهتر است داربست فلزی را بخرد تا اینکه خرید کند . اما اگر قرار بر این باشد یک نفر ساختمان خودش را بسازد خرید کردن داربست صحیح تر می باشد . البته باید توجه داشت که در صورت خرید داربست به صورت دائمی به نسبت داربست مورد احتیاج جهت پیشبرد کار باید مکانی مناسب جهت نگهداری داربست تهیه کنند تا در صورت لزوم مجددا از داربست استفاده شود . البته باید به این نکته هم توجه کرد که کسانی که داربست را می خرند باید نصاب نیز در جهت نصب داشته باشند چون نصب کردن داربست کار فوق تخصصی می باشد که گهگداری به سبب بی توجهی به این مسئله دلیل بر خسارت های بسیار زیاد خواهد شد و این به خودی خود از دلایل قابل برای خرید کردن داربست می باشد . داربست آهن سازه چه در زمینه ی فروش داربست و چه در زمینه خرید داربست و حتی نصب ایمن داربست فلزی آماده خدمت رسانی به مردم می باشد .



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26381
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید