امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

قیمت خرید خانه در منطقه ۳ تهران، مهر ماه ۱۴۰۰


1401/07/27
کد خبر : 26949
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

معرفی منطقه ۳ شهرداری تهران

منطقه ۳ تهران جمعیتی حدود ۳۳۰ هزار نفر را در خود جای داده است. این منطقه از شمال به بزرگراه‌های مدرس و صدر، از غرب به بزرگراه چمران، از جنوب به بزرگراه همت و رسالت و از شرق به خیابان پاسداران محدود می‌شود.

منطقه ۳ تهران به لحاظ ساخت و ساز و خیابان بندی تا حدودی متراکم و فشرده است و وجود مراکز عمده تجاری، اقتصادی، موسسات دولتی، ادارات صدا و سیما، بوستان های بزرگ، بیمارستان های فوق تخصصی، مساجد و حسینه ها و بزرگراه ها سبب شده است تا روزانه جمعیت زیادی به درون این منطقه وارد شوند، که این امر موجب ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده می‌گردد. با این حال وجود وسایل حمل و نقل عمومی و مترو، به بار ترافیکی در این محدوده از شهر تهران کمک می‌کند.
قیمت خرید خانه در منطقه ۳

ویژگی های مهم در منطقه ۳ شهرداری تهران

•    قیمت بالای مسکن و ملک
•    محله‌های متفاوت برای داشتن هر نوع زندگی ( لوکس و یا سنتی و دنج)
•    دسترسی محلی آسان و سریع

محله میرداماد

میرداماد نام بلواری نسبتا عریض در محله داوودیه می‌باشد. به دلیل شهرت بلوار میرداماد غالبا این محله را به نام میرداماد می‌شناسند. در گذشته نام این بلوار ششم بهمن بود. بلوار میرداماد از خیابان ولیعصر آغاز می شود و پس از گذراندن میدان مادر به خیابان شریعتی منتهی می‌شود. بزرگراه حقاتی و مدرس در جنوب و غرب این بلوار و ایستگاه های مترو میرداماد و شریعتی، موجب دسترسی آسان این محله به سایر نقاط شهر تهران شده است. خرید آپارتمان در میرداماد به شما این امکان را می دهد تا دسترسی بسیار خوبی به مراکز تفریحی و تجاری و ... داشته باشید. اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که ترافیک و رفت و آمد در این محدوده بسیار زیاد است.

محله جردن

جردن، از محله های قدیمی و مرفه نشین در منطقه ۳ تهران است. در غرب جردن، ونک و در شرق آن محله قلهک قرار دارد. در حال حاضر بیشتر خانه های جردن، نوسازی شده اما هنوز هم در بعضی از کوچه و خیابان های آن خانه های ویلایی به چشم می خورد. اگر در جستجوی خرید آپارتمان در جردن هستید، پیشنهاد می کنیم حتما به وب سایت شابش مراجعه کنید. شابش وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی ملک در ایران است که هر نوع آگهی ملکی در آن وجود دارد.

محله دولت

دولت، خیابانی در شمال قلهک و دروس و در جنوب اختیاریه می‌باشد که از خیابان پاسداران آغاز و به خیابان شریعتی منتهی می‌شود. این خیابان دارای دسترسی‌های مناسبی است و چند خط اتوبوس نیز برای جابجای کردم اهالی منطقه در این محدوده موجود است.

قیمت خرید خانه در منطقه ۳

محله سید خندان

سید خندان، نام پلی است که منطقه ۳ و ۷ شهرداری تهران را از هم جدا می‌کند. این پل در تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه رسالت قرار دارد.

محله ظفر

محله ظفر با محوریت خیابان ظفر در منطقه ۳ تهران قرار دارد که از خیابان ولیعصر آغاز و به خیابان شریعتی منتهی می‌شود. در شمال این خیابان محله زرگنده و جنوب آن میرداماد قرار دارد. محله ظفر، محله‌ای قدیمی است که خیابان بندی آن منظم و کم عرض است. بافت محله ساختاری مسکونی و اداری دارد. حجم ترافیک این منطقه بسیار بالاست. در نتیجه اگر شلوغی را دوست ندارید، خرید آپارتمان در ظفر را فراموش کنید!

محله پاسداران

خیابان پاسداران یکی از خیابان های طولانی و معروف در شهر تهران است. که در گذشته سلطنت آباد نام داشت. درگذشته محله پاسداران روستایی سرسبز با آب و هوایی خوب و خنک بود که ناصرالدین شاه در آن قصر بزرگی داشت و برای ارتباط با کاخ صاحبقرانیه در نیاوران، خیابان سطنت آباد را ساخت. به این ۵ دلیل خرید آپارتمان در پاسداران را به شما توصیه می کنیم.
1.    آب و هوای خوب
2.    دسترسی راحت به امکانات
3.    وجود خانه هایی با متراژ بالا
4.    امکان انتخاب مسکن بر اساس هر سلیقه‌ای
5.    بافت متنوع( ترکیبی از مدرن و سنتی)
شابش در جستجوی آنلاین خانه، به شما کمک می‌کند
شابش، وب سایت و اپلیکیشن درج آگهی املاک است، که به صورت تخصصی در زمینه‌ی املاک فعالیت می‌کند. با کمک وب سایت شابش می توانید هر نوع ملکی از هر جای ایران را که مد نظر دارید در کوتاه ترین زمان جستجو کنید.علاوه بر جستجوی ملک، می توانید در شابش از جدیدترین قیمت های خرید خانه در تهران مطلع شوید و با مشاورین املاک مورد اعتماد در منطقه ارتباط بر قرارکنید.






لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26949
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید