امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

قیمت خرید اینترنتی ایزوگام و آسفالت


1401/07/27
کد خبر : 26990
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 25 نفر

قیمت ایزوگام ، آسفالت و همچنین قیرگونی از عواملی است که در هزینه نهایی ساخت و ساز مناطق مختلف تاثیر گذار هستند. طبیعتا هر چه کیفیت آنها بیشتر باشد، قیمت قیرگونی و یا قیمت آسفالت نیز بیشتر خواهد بود و همین مورد باعث تغییرات در هزینه تمام شده ساخت راه ها و ساختمان ها می شود. ما نیز در این مقاله قصد داریم به این موارد بپردازیم.
یکی از مشکلات و دغدغه هایی که در دهه های مختلف همواره با خانه ها و محل زندگی انسان همراه بوده است، نم دار شدن یا خیس شدن قسمتی از خانه است که زیاد شکل و شمایل خوبی را به محیط نمی دهد! از این رو متخصصین روشی نوین و مدرن را به نام ایزوگام را ابداع کردند که این دغدغه را برطرف می نمود.
اما جالب است بدانید با توجه به تحریم ها، قیمت ایزوگام و دیگر عایق های رطوبتی مانند قیمت آسفالت و قیمت قیرگونی رو به افزایش است. قبل از آنکه بخواهیم بگوییم قیمت ایزوگام، قیمت قیرگونی و قیمت آسفالت به چه عواملی بستگی دارد.

قیمت قیرگونی چگونه محاسبه می شود؟

قیرگونی نسبت به عایق رطوبتی ایزوگام سادگی بیشتری دارد و راحت تر انجام می شود. همچنین از لحاظ قیمت ارزان تر است و از این رو مقاومت کمتری هم به دنبال دارد. در حین ساخت ایزوگام و همچنین نصب قیرگونی از عایق رطوبتی آسفالت استفاده می شود که از این رو قیمت آسفالت و نوع آن در قیمت قیرگونی و همچنین قیمت ایزوگام موثر است.
عواملی که قیمت قیرگونی را تعیین می کنند به شرح زیر است:
•    جنس سطح زیرین
•    ترمیم و بهینه سازی احتمالی زیرین
•    تعداد لایه های که قیرقونی استفاده شده است
•    میزان و حجم مورد نیاز
در کنار موارد فوق که بر روی قیمت قیرگونی تاثیر میگذارد، مهمترین موردی که قیمت قیرگونی را تعیین می کند، قیمت آسفالت و سایر مواد اولیه است. قیرگونی معمولا به صورت تک لایه، دو یا سه لایه ساخته می شود که هرچه تعداد لایه در قیرگونی بیشتر باشد، قیمت قیرگونی هم افزایش می یابد.
همچنین عواملی مانند جابه جایی، تعداد لایه و برند و غیره هم بر روی قیمت ایزوگام و هم قیمت قیرگونی تاثیرگذار است و در حین خرید باید به آن ها دقت داشته باشید.

عوامل موثر در قیمت آسفالت

اولین و موثرترین موردی که بر روی قیمت آسفالت تاثیرگذار است، نوع آسفالتی است که با توجه به حجم ترافیک انتخاب می شود. همچنین نوع خاک هم بسیار تاثیر دارد. با توجه به گفته کارشناسان آسفالت باید صاف و یکدست باشد تا مقاومت خوبی داشته باشد، که از این رو بر قیمت آسفالت تاثیر گذار می باشد.


 خرید اینترنتی ایزوگام


یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت آسفالت موثر است، میزان مساحتی است که نیازمند آسفالت است. بدیهی است که قیمت آسفالت با متراژ و مساحت مورد نیاز رابطه مستقیمی دارند.
اما اگر بخواهیم به طور خلاصه بگویم که چه عواملی بر روی قیمت آسفالت تاثیر میگذارد، عبارت اند از:
•    متراژ فضا
•    زیرسازی
•    تعمیرات و ترمیم آسفالت

ایزوگام چیست؟

موادی که باعث ساخته شدن ایزوگام می شود الیاف مختلف مصنوعی و قیر است که توسط گرما بر روی سطح چسبانده می شود و همچنین مانع نفوذ آب به داخل محیط می شود. جالب است بدانید ایزوگام استاندارد، طول عمری حدود 10 سال دارد و امروزه در مواردی نظیر استخرها، سرویس بهداشتی، پشت بام و غیره استفاده می شود.
قیمت ایزوگام به چه عواملی بستگی دارد
همانطور که تا الان متوجه آن شدید، ایزوگام کاربردهای فراوانی دارد. اما بیشترین فروش ایزوگام ها در فصل زمستان است و همچنین قیمت ایزوگام در این فصل رو به افزایش است.


  خرید اینترنتی ایزوگام


قیمت ایزوگام استاندارد و با کیفیت، قطعا علل هایی دارد که به شرح ذیل است:
دارا بودن نشان استاندارد در هنگام خرید
با توجه به تحریم ها و کاسته شدن ساخت و سازها، وجود ایزوگام های نامرغوب و بی کیفیت در بازار زیاد شده است. اما اگر شما در حین خرید به نشانه استاندارد بودن بر روی ایزوگام ها دقت کنید، متوجه می شوید که قیمت ایزوگام استاندارد با نامرغوب متفاوت است. همچنین موادی که باید بر روی ایزوگام استاندارد وجود داشته باشد و به آن توجه کنید به شرح زیر است:
•    فویل آلومینیومی
•    قیر
•    الیاف تیشو
•    لایه های درونی ایزوگام
همه موادی که در بالا به آن اشاره شد، اگر در ایزوگام استاندارد به کار رفته باشد؛ بر روی قیمت ایزوگام تاثیر می گذارد.

بیمه و ضمانت نامه کتبی

شرکت هایی نظیر صدف گستر دلیجان، پشم شیشه ایران، بام گستر دلیجان و غیره که جز بهترین برندها در عایق های رطوبتی هستند، ضمانت نامه های کتبی به مشتریان ارائه می دهند و همچنین این ضمانت نامه ها در قیمت عایق های رطوبتی مانند قیمت ایزوگام، قیمت آسفالت و قیمت قیرگونی تاثیر گذار می باشد.

شرایط و محیط نصب

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت ایزوگام شرایط آب و هوایی منطقه و اندازه محیطی است که مشتری تقاضا دارد عایق رطوبتی را نصب نماید.
نتیجه
ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با انواع عایق های رطوبتی و عواملی که باعث رشد قیمت ایزوگام، قیمت قیرگونی و قیمت آسفالت می شوند آشنا کنیم تا در هنگام خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشد.
همچنین اگر با خواندن این مقاله خواهان نصب عایق های رطوبتی شدید، می توانید به سایت ایزوگام ایران (https://izogamiran.com) سر بزنید تا تفاوت قیمت ایزوگام و قیمت آسفالت و همچنین قیمت قیرگونی را با دیگر فروشگاه های اینترنتی را حس کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26990
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید