امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

قیمت خرید آنلاین کولرگازی ال جی و اجنرال


1401/07/27
کد خبر : 26342
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر
قیمت خرید آنلاین کولرگازی ال جی و اجنرال

با شروع گرم ترین فصل سال پیدا کردن کولر گازی به یک دغدغه تبدیل میشه خصوصا برای کسانی که حوصله و وقت گشتن در بازار و بررسی ویژگی های انواع کولر رو ندارند. اما میخوایم به همه شما و البته این افراد بی حوصله و پر مشغله یه مژده بدیم. با ما همراه باشید تا روش انجام کاری که خیلی دلتون میخواد اما هنوز مطمئن نیستید که انجامش بدید یا نه یعنی خرید اینترنتی کولر گازی اونم از نوع جدید و ارزون رو بهتون معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی کولر گازی همون جاییه که میتونی به راحتی کولر گازی پیدا کنی و سفارش بدی. اما جذاب ترین نکته ای که درباره سایت کولر گازی وجود داره اینه که میتونی مبلغ رو بعد از تحویل محصول به حساب سایت واریز کنی. پس اول از کیفیت محصول مطمئن میشی، بعد هزینه رو پرداخت میکنی، اینجوری دیگه نگران هدر رفتن پولت نیستی.

دسته بندی محصولات توی سایت https://coolergazy.com بر اساس برند، توان، نوع و نوع موتور کمک میکنه تا به محصولاتی که میخواید راحت تر دسترسی پیدا کنید.

اگه نگران برند محصولات هستی، فروشگاه کولر گازی در زمینه ی عرضه انواع کولرهای گازی از برندهای معتبر فعالیت میکنه، پس نگرانی از این بابت وجود نداره. شما میتونین با ورود به سایت از قسمت بر اساس برند ببینید که انواع کولرهای گازی از برندهای معتبری مانند اجنرال، ال جی، جنرال، بوش، سامسونگ، هیتاچی، وایت وستینگ هاوس، پاناسونیک و گری وجود داره.

چطور میشه کولر گازی جدید با قابلیت های جدید خرید؟

بعد از اینکه تصمیم گرفتید که چه برندی رو میخواین کافیه روی اون کلیک کنید تا انواع مدل های جدید با قیمت برای شما نمایش داده بشه. کافیه روی هر مدل کلیک کنید تا مشخصات اون مدل رو ببینید و در صورت تمایل به سبد خریدتون اضافه کنید. در ضمن میتونید برای استعلام قیمت دقیق هر مدل با شماره های 02155187328 و یا 09185081118 تماس بگیرید.

شما میتونید به دو صورت سفارش خودتون رو ثبت کنید. اولین روش، ثبت سفارش و پرداخت آنلاینه که روشی سریع و راحته. اما در مورد روش دوم مشتری مبلغ رو بعد از دریافت کولر و بررسی اون به حساب سایت واریز میکنه. اگه به دنبال انواع کولرهای گازی جدید و به روز هستید، حتما به سایت کولر گازی مراجعه کنید.

چطور میتونیم کولر گازی جدید با قابلیت های جدید و خوب بخریم؟ این سوالیه که مسلما ذهن افراد زیادی رو به خودش مشغول کرده. سایت کولر گازی محصولی رو که دنبالش هستید به سادگی در اختیارتون میذاره. با ثبت سفارش خرید آنلاین در سایت، خریدی راحت و تضمینی رو تجربه کنید.

ویژگی های مهم و کلیدی هر محصول که به شما در انتخاب کولر گازی مورد نظرتون کمک میکنه به طور کامل توی سایت توضیح داده شده.

خرید کولر گازی اجنرال (O’GENERAL)

شرکت اجنرال جزو موفق ترین شرکت های جهان در زمینه ی تولید و عرضه سیستم های تهویه مطبوع بوده و اسپلیت و کولرهای گازی اجنرال به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات در جهان مورد توجه افراد قرار گرفته. اجنرال با سابقه ی درخشانی که داشته مورد اعتماد مردم قرار گرفته و تونسته که محبوبیت زیادی رو به دست بیاره.

 کولر گازی ال جی

کولر گازی اجنرال در انواع پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت, ایستاده، کاستی، مولتی پنل VRF و ساده در بازار موجوده و جدیدترین محصول این شرکت کولر گازی اجنرال دیواریه که با عملکرد سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی اینورتر بهترین گزینه مورد اعتماد برای خریده و جزو انواع کولرهای گازی کم مصرف فوق العاده به حساب میاد.

لازمه بدونید که تمامی محصولات این کمپانی گارانتی 5 ساله داره، پس میتونید از خریدتون مطمئن باشید.

اسپلیت اجنرال قابلیت ها و امکانات زیادی داره و میشه گفت که نمایشگر LED و ریموت کنترل در بیشتر محصولات جدید این کمپانی وجود داره. یکی دیگه از قابلیت های محصولات اسپلیت اجنرال قابلیت پرتاب باد 4 جهته اونه که باعث تهویه کامل محیط میشه و همه فضا رو پوشش میده.

محصولات این برند در انواع کولرهای گازی اجنرال روتاری, پیستونی و اسکرول تولید میشه که هر کدوم ویژگی ها و مزایای خاص خودش رو داره.

خرید راحت و تضمینی انواع کولرهای گازی اجنرال رو از فروشگاه اینترنتی کولر گازی تجربه کنید چون که این فروشگاه بزرگترین مرجع آنلاین فروش اسپلیت های اجنراله. برای خرید کولر گازی اجنرال کافیه با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید.

در ضمن شما در هنگام سفارش هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید و تمامی مبلغ کالا بعد از ارسال و تحویل اون در محل دریافت میشه چرا که هدف فروشگاه کولر گازی جلب رضایت شما مشتریان محترم با ارائه ی محصولات با کیفیته.

فروشگاه کولر گازی

اگه دوست دارید توی محیطی راحت و بدون پرداخت هزینه های هنگفت برای واحدهای تهویه هوا و برای نگهداری و برق اونها زندگی کنید، برای خرید آنلاین انواع محصولات اجنرال با کارشناسان سایت https://coolergazy.com تماس بگیرید. توی وب سایت میتونین اطلاعات مربوط به مدل های O General رو پیدا کرده و درخواست استعلام قیمت کنید.

خرید کولرگازی اجنرال ارزان بانه و برندهای معتبر دیگه مثل ال جی و سامسونگ رو با مزایای زیادی مثل تعرفه ی مناسب، گارانتی 5 ساله تضمین کیفیت کالا، پرداخت تمامی مبلغ در محل تحویل کالا و تحویل کالاها در کمتر از 72 ساعت کاری فقط با سایت کولر گازی تجربه خواهید کرد.

کولر گازی ال جی

در سال 2017 ال جی اولین برندی شد که همه مدل های خودش رو به کمپرسور اینورتر تغییر داد. به همین دلیل به زودی بازار کولرهای گازی اینورتر از 12 درصد به 60 درصد افزایش پیدا کرد که ال جی عمده ترین سهم رو از این بازار داشت.

مسلما شرکت LG یکی از بزرگترین و معتبرترین برندها در زمینه تولید تجهیزات مطبوع در دنیا بوده و شهرت زیادی داره.

اسپلیت ها و کولرهای گازی ال جی بیش از 12 میلیون بار در سال با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به بازار عرضه میشه و این شرکت حدود 20 درصد کل فروش این محصولات رو در جهان در اختیار داره.

دلیل اینکه ال جی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای اسپلیت در ایرانه اینه که کولرهای گازی این برند متنوع بوده و زیبایی منحصر بفردی دارن.

کولرگازی ال جی

کمپرسورهای روتاری، اسکرال و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر در ساخت کولرهای گازی LG به کار رفته، به همین خاطر کولرگازی کم مصرفی به شمار میره. اگه اطلاعاتی از این نوع کولرها ندارین از کارشناسان فروش راهنمایی لازم رو بگیرید تا در آینده دچار مشکل نشید.

در اسپلیت LG از گاز های مبرّد استفاده شده که دو نوع R22 و R410 اون موجوده. مدل های تایتان، نیو تایتان، تایتان بیگ، نکست پلاس، نکست وان، تایتان آرت کول، نکست فایتینگ و مدل ایستاده از انواع کولرهای گازی ارائه شده توسط شرکت ال جی هستند.

سایت کولر گازی بزرگترین مرجع فروش کولر گازی ال جی بوده بنابراین میتونید خرید آسان و مقرون به صرفه ای داشته باشید. البته میتونید تضمین کیفیت محصول رو هم با ارائه ی گارانتی 5 ساله داشته باشید.

خرید کولر گازی پرتابل

قیمت انواع کولرهای گازی موجود در فروشگاه کولرگازی با توجه به قابلیت ها و امکانات، برند و نوع اون متفاوته. مثلا قیمت کولر گازی پرتابل نسبت به محصولات دیگه ارزون تره ولی قدرت کمتری داره و برای متراژ پایین مناسبه. اما از طرف دیگه برای کسایی که دنبال کولر قابل حمل هستن تا بتونن اونو هر جایی که میخوان جابجا کنن گزینه خیلی خوبیه.

قیمت کولر گازی

شما میتونین برای دونستن قیمت دقیق و خرید کولرگازی پرتابل به سایت سر بزنید و یا با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید.

خرید کولر گازی ایستاده

انواع کولرهای گازی ایستاده ارزان بانه رو هم میتونید از سایت خریداری کنید. این نوع کولر ظرفیت بالایی داره بنابراین برای سالن های بزرگ مناسبه و برای خانه های متراژ پایین استفاده نمیشه. اطلاعات محصولات به طور کامل توی سایت قرار داده شده تا بتونید با آگاهی کامل خرید کنید.

خرید کولر گازی دیواری

کولر گازی دیواری از جمله محبوب ترین کولرهای گازی بوده که به مقدار زیادی در بازار به فروش میرسه. این نوع کولرگازی برای اتاق ها و خانه های متراژ بالا خیلی مناسبه و از دور موتور 9 هزار تا 60 هزار در بازار با برند های مختلفی وجود داره.

برای خرید این نوع محصول حتما متراژ مورد نظرتون رو در نظر داشته باشید، بعد متراژ رو در عدد 400 ضرب کنید و ببینید که به کدوم یک از دور موتور های این دستگاه نزدیکه، اون محصول برای خنک کردن فضای شما مناسبه.

برای دریافت قیمت کولر گازی دیواری به سایت https://coolergazy.com سر بزنید یا با کارشناسان سایت تماس بگیرید.

فروشگاه کولر گازی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین کولر گازی دیواری، ایستاده و پرتابل تمامی محصولاتش رو در انواع روتاری، پیستونی و اسکرول ارائه میکنه.

کولرگازی اجنرال

خرید کولر گازی اسکرول

کولر گازی اسکرول نسبت به انواع دیگه کولرگازی قیمت بالاتری داره و برای متراژهای بالا مناسبه. خرید کولر گازی اسکرول ارزان بانه به افرادی توصیه میشه که به دستگاهی با ظرفیت بالا نیاز دارن. از مزایای این نوع کولرگازی که باعث شده تا قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگه داشته باشه، میتونیم به راندمان بالا، صدای کم و طول عمر بالا اشاره کنیم.

اگه میخواید این محصول رو با قیمت مناسبی بخرید حتما برندهای مختلف رو با هم مقایسه کنید تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید. کارشناسان سایت به سوالات شما درباره قیمت کولر گازی اسکرول پاسخ میدن.

خرید کولر گازی روتاری

کولر گازی روتاری ارزان بانه در مکان هایی با فشار و هوای بالا استفاده میشه، نسبت به پیستونی مصرف انرژی و صدای کمتر و راندمان بالاتری داره. خرید این نوع دستگاه به افرادی که به مصرف انرژی و صدای کم اهمیت میدن و نیازی به قدرت زیاد سرمایشی ندارند، توصیه میشه.

فروش کولرگازی روتاری در مناطق فلات غربی، شمال غربی و شمال ایران مطرح بوده و طرفدارای خاص خودش رو داره.

برای دریافت قیمت ها و خرید محصول به قیمت ارزان میتونید به سایت کولر گازی سر بزنید یا با مشاوران و کارشناسان فروش کولر روتاری تماس بگیرید. در ضمن اصالت تمامی محصولات فروشگاه کولر گازی تضمین میشه.

خرید کولر گازی ایستاده

اما اگه در این زمینه فعالیت دارید و قصد خرید این دستگاه را به صورت عمده دارید، کافیه که با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا از تخفیفات ویژه فروشگاه بهره مند شوید.

تمامی محصولات فروشگاه کولر گازی دارای ریموت کنترل و قابلیت پرتاب باد چند جهته هستند. درباره کولرگازی روتاری، طراحی ساده ی اون باعث شده تا در صورت خرابی هزینه و زمان کمتری برای تعمیر نسبت به سایر کمپرسورها داشته باشه.

جالبه بدونید که طراحی ساده ی کولر گازی روتاری به صورتیه که در صورت خرابی اون، شخص خودتون میتونید به راحتی اون را باز کرده و برای تعمیر، کولر را به مراکز تعمیر برده؛ و حتی بعد از تحویل هم خودتون میتونید به راحتی اون رو نصب کنید!!

اسپلیت روتاری ارائه شده توسط فروشگاه کولر گازی گارانتی 5 ساله ی معتبر داره. خبر خوشی که در مورد کولر گازی روتاری وجود داره اینه که فیلتر ضد باکتری و ضد بو رو هم داره. جهت دریافت مشاوره و خرید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. کارشناسان فروشگاه در تمامی ایام سال پاسخگوی شما هستند.

خرید کولر گازی پیستونی

کولر گازی پیستونی ارزان بانه دارای کمپرسور رفت و برگشتی بوده که تا ظرفیت 100 اسب بخار موجوده. این نوع محصول قیمت خرید مناسب و تعمیرکاری کمی داره ولی صدای زیادی تولید میکنه.

این کولر به افرادی توصیه میشه که میخوان دستگاهی داشته باشن که هزینه کم و تعمیرکاری کمی داشته باشه و اهمیتی به صدای اون نمیدن. قیمت این نوع محصول ثابت نیست و در مدل ها و بند های مختلف متفاوته، پس قبل از خرید حتما تمامی مدل های کولر و برند هایی که میخواین رو با هم مقایسه کنین.

برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت به سایت کولر گازی سر بزنید یا با کارشناسان فروش کولر گازی پیستونی در تماس باشید.

از قسمت منوی سایت میتونید تمامی محصولات رو ببینید و بعد از انتخاب اونها رو به سبد خریدتون اضافه کنید.

هر چه سریعتر کولر گازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید و سفارش خریدتون رو ثبت کنید تا ظرف حداکثر 72 ساعت کاری اون رو تحویل بگیرید و از محیط خنک و با آرامش لذت ببرید.

قیمت کولرهای موجود در سایت کولر گازی با توجه به کیفیت و قابلیت های اونها بسیار خوب بوده و مسلما رضایت شما مشتریان محترم رو به همراه خواهد داشت. هر سوالی در مورد قیمت داشتید میتونید با شماره های 02155187328 و یا 09185081118 تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26342
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید