امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

قیمت جاروبرقی مركزی جاروبرقی دائم کار تك فاز: جارو برقى صنعتى آب و خاك


1401/07/27
کد خبر : 25791
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر
جاروبرقى صنعتى آب و خاك براى نظافت محیط هایى كه هم دارای آلودگى هاى مایع و هم داراى آلودگى هاى خشك می‌باشند بسیار كارآمد و ایده‌آل است. جاروبرقى صنعتى آب و خاك می تواند در کنار مواد جامد، مایعات و پودرها و گل و لای را نیز به طور هم زمان مکش کند.

انواع جاروبرقی صنعتی آب و خاک:

 جاروبرقى هاى صنعتى آب و خاک در دسته هاى  خانگی، تجاری، صنعتى و نیمه صنعتی قرار می گیرند  که از جاروبرقى هاى صنعتى آب و خاك به منزله نظافت و جمع آوری مواد مایع در محیط های گوناگون همچون:  كارخانجات،هتل ها،مراكز تجارى، بیمارستان ها و فروشگاههای زنجیره اى استفاده می شود.


 

جاروبرقى هاى صنعتى آب و خاک به گونه اى طراحی و تولید شده اند که برای نظافت مناطق مسکونی، تجاری و نیمه صنعتی بسیار مناسب هستند. در بسیاری از مواقع وجود آب و رطوبت بر روی یک سطح می تواند موجب آسیب به آن سطح و یا سبب لغزندگی و آسیب به افراد گردد. در چنین شرایطی با بهره مندی از جاروبرقی صنعتى آب و خاک امکان مکش رطوبت فراهم مى شود و از بروز مشکلات ناشی از آن جلوگیری می شود.

جاروبرقی صنعتى آب و خاك، جزء پرکاربردترین و محبوب ترین دستگاه های نظافتی در بین صنایع گوناگون هستند. فرقی نمی کند که محیط شما صنعتی، تجاری، اداری یا مسکونی باشد، این دستگاه های حرفه ای و مجهز  با قدرت و توان بالایی که دارند قادرند انواع آلودگی های خشک و مرطوب را بدون هیچ مشکلی در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن جمع آوری کنند. کارایی فوق العاده، قدرت مکش بالا، توان موتور پرقدرت به همراه ظرفیت مخازن بالا از مهم ترین ویژگی های این دستگاه های نظافتی هستند.

جاروبرقی صنعتی آب و خاک چگونه کار می‌کند؟

 جاروبرقی صنعتی آب و خاک به عنوان یك مكنده قوی علاوه بر جمع آوری زباله های خشک و مایعات و گل و لای و پودرها، می توانند به منظور انتقال و جابجایی مواد مورد استفاده قرار گیرد. جاروبرقی های صنعتى آب و خاک در طرح ها و رنگ ها و سایز های مختلف ساخته شده اند، و جنس بدنه آنها اصولا از پلاستیک و از جنس استیل ساخته شده اند و در مخزن های 20 لیتری، 40 لیتری، 60 لیتری، 75 لیتری و 90 لیتری می‎باشد.
جاروبرقی های صنعتى آب و خاك از لحاظ ساختاری با جاروبرقی های خانگی یکسان می‎باشند. اما  وقتی از واژه ی صنعتی در مقابل جاروبرقی استفاده می کنیم این مفهوم را بیان می کند که این محصولات با نمونه های رایج خانگی تفاوت ها یا بهتر است بگوییم، برتری هایی دارند.

جاروبرقی صنعتی آب و خاک، کیفیت و سرعت بیشتر نظافت محیط:

 جاروبرقى صنعتى آب و خاك با قدرت مکش بسیار بالا و در بعضی نمونه ها با بهره گیری از ۲ یا ۳ موتور مکش همزمان فعال، کیفیت نظافت را بالا  و فرایند نظافت را تسریع می بخشد. همچنین فیلتر های استفاده شده در دستگاه های جاروبرقی صنعتی آب و خاك پخش شدن آلاینده ها و گرد و غبار را به حداقل رسانده و موجب حفظ سلامتی افراد حاضر در محیط به خصوص کودکان و سالمندان که بیشتر از سایرین در معرض خطر بیماری های تنفسی قرار دارند، می گردد.كه یكی از برتری های جاروبرقی های صنعتى آب و خاك در مقایسه با سایر دستگاهها می باشد.

جاروبرقی های صنعتی دائم کار تک فاز:

جاروبرقی دائم كار تك فاز دارای موتور دائم کار توربینی بوده و قابلیت استفاده به مدت زمان نامحدود را دارد. بسته به کارایی مورد نظر کاربر از نظر نوع ذرات مورد نظر جهت جمع آوری، فیلترهای مختلف برای جاروبرقی دائم كار تك فاز  وجود دارد. جاروبرقی دائم كار تك فاز  یك مزیت دارد و آن  مجزا بودن مخزن زباله از بدنه اصلی دستگاه میباشد که این امر موجب سهولت در جابجایی مخزن چرخدار زباله جهت تخلیه محتویات مخزن این جاروبرقى است.

جاروبرقی های  دائم كار تك فاز مکنده ای مجهز به موتور توربینی قدرتمند و تک فاز و یا سه فاز می باشند که به صورت دائم کار می توان از این دستگاه در اغلب محیط های صنعتی استفاده نمود. امکان اتصال چندین دستگاه درمحیط های صنعتی به جاروبرقى دائم کار تك فاز وجود داشته که به دنبال آن یک سیستم مکش شبکه ای جهت حذف گرد و غبار و مواد زائد از محیط کار در کارخانه ها و کارگاه ها حاصل می شود.



جاروبرقی دائم كار تك فاز  سیستم فیلتراسیون هوشمند و خلاقانه دارد که عملکرد بهینه دستگاه را به ارمغان آورده است.
جاروبرقى  دائم كار تك فاز یك قسمت مهم جهت كاربری آسان مكنده هاى صنعتى دارد كه لوله هاى خرطومى دستگاه مى باشد.چرا كه با استفاده از لوله خرطومى مناسب براى مكنده قدرت و قابلیت نظافت جاروبرقى دائم كار تك فاز را در قسمت هایى كه غیر قابل دسترسى هستند را بیشتر مى كند. جنس لوله خرطومی در مكنده ها بسیار مهم است چرا که به خاطر عبور پرشتاب زباله ها از داخل لوله به قسمت مخزن زباله اگر جنس لوله خرطومی این جاروبرقی خوب نباشد ممکن است سریع دچار آسیب شود.

کاربردهای جاروبرقی دائم کار تک فاز:

جاروبرقى دائم كار تك فاز انواع گرد و خاک،تراشه های تیز، براده چوب،ماسه، شیشه،ذرات پودری، ضایعات پلاستیک و مواد چرب و روغنی را مکش می كند. بنابراین در مکانهایی که شرایط کاری سختی را دارند جاروبرقى دائم كار تك فاز مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله این مکان ها کارخانجات سیمان می باشد.  برای جلوگیری از خشک شدن مواد سیمانی و مکش مواد پودری سیمان باید از جارو یا مکنده اى که بصورت دائم مورد استفاده قرار بگیرد استفاده شود از این رو جاروبرقى دائم کار تك فاز گزینه مناسبی می باشد.

جاروبرقی دائم كار تك فاز در صنایع چوب هم مورد استفاده قرار می گیرد برای جمع آوری براده چوب و گرد و غبار و ذرات از روی دستگاهها که البته نیاز به تغییری در سیستم فیلتراسیون جاروبرقى دائم كار  تك فاز برای صنایع چوب می باشد.

جاروبرقى هاى دائم كار تك فاز  را  مکنده  هم  می نامند که جزء مکنده های صنعتی با قدرت مکش بالا و موتور توربینی است که بصورت دائم و بی وقفه می تواند شروع به مکش زباله ها نماید. قدرت و سرعت مکش جزء یکی از گزینه های مناسب در انتخاب جاروبرقی دائم كار تك فاز می باشد که این جارو ها با وجود موتور توربینی قدرت و سرعت مکش زیادی را در اختیار دارند و بازده زمانی بیشتری بدون داغ شدن و خراب شدن موتور می شود از آن  استفاده نمود.

جاروبرقى هاى دائم كار تك فاز  بهترین و عالیترین وسیله برای کارخانجات آرد، سرامیک ، سیمان ،صنایع تولید، صنایع خودروسازی، صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنایع مس، صنایع آهن، و …  و تمامی صنایعی که حجم زیادی از گرد و غبار را جمع می كند و با مشکل گرفتگی فیلترها روبرو هستند.كه جاروبرقى دائم كار تك فاز گزینه مناسب تری نسبت به سایر جاروها می باشد.

جاروبرقى های دائم كار تك فاز جنس بدنه اى از فولاد ضد زنگ داشته که باعث می‌شود در برابر ضربات احتمالی که ممکن است در محیط رخ دهد از خود مقاومت و پایداری نشان دهد.

تفاوت اصلی جاروبرقى صنعتى دائم‌کار تك فاز با جاروبرقی صنعتی معمولی چیست؟

 جاروبرقی های دائم‌کار تك فاز یا موتور توربینی در محیط‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیاز است مدت زمان بسیار طولانی از دستگاه برای انجام عملیات نظافت صنعتی استفاده شود.در صورتیكه دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی معمولی را  می‌توان در مدت زمان محدودتری استفاده نمود. معمولاً مدت زمان استفاده از هریک از موتورهای دستگاه‌های جاروی صنعتی معمولی حدوداً 20 دقیقه می‌باشد. جاروبرقی هاى دائم كار تك فاز قادرند 24 ساعته روشن بمانند و بدون هیچگونه وقفه‌ای، فرآیند نظافت مکانیزه را به راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام دهند.

قیمت جاروبرقی مرکزی:

قیمت جاروبرقی های مركزی با توجه به كارایی و بازده ای ، استحكام وطول عمر بیشتر،تنوع و نقاط قوت بسیار وقابل بحث كه به آنها خواهیم پرداخت در مقایسه با جاروبرقی های قابل حمل و سایر جاروبرقی های نیمه صنعتی یکی از مهمترین مسائلی است كه در انتخاب دستگاه موثر و كارآماد برای كاربران می باشد كه با صرف هزینه كمتر نسبت به مدل های ذكر شده بازده بیشتری خواهند گرفت.



قیمت جارو برقی های مركزی با توجه به تحقیقات و تجربه كه روز به روز استفاده از جاروبرقی های مركزی رایج تر می شوند مقرون به صرفه تر از جاروهای قابل حمل خانگی و نیمه صنعتی می باشند به طوری كه بر اساس گفته متخصصین هزینه ی نصب سیستم جاروی مرکزی از بهترین مدل جارو برقی متحرک کمتر است.

قیمت جاروبرقی های مرکزی با توجه به عوامل مختلف تعیین می گردد از جمله بسته به اینكه ١یا ٢ موتوره باشند و همچنین حجم مخزن زباله كه چند لیتری باشد و جنس بدنه آن كه ضد زنگ باشد یا نه و ولتاژ جاروبرقی كه بر مبنای محل نصب و متراژ ساختمان با توان های مختلف می باشد و همچنین به سایز و متریال جارو برقی های مركزی  قیمت جارو برقی مرکزی تغییر می کند.

جاروبرقی مرکزی تک واحدی و چند واحدی:

قیمت جاروبرقی مركزی به عوامل دیگری مانند اینكه اگر جارو برقی مرکزی تنها برای یک واحد مورد استفاده قرار بگیرد به نام تک واحدی شناخته شده و در صورتی که چند واحد از آن استفاده نمایند چند واحدی تلقی می گردد. موتور و قدرت مکش جارو برقی نیز در انتخاب آن بسیار موثر خواهد بود . قدرت دستگاه با توجه به تک واحدی یا چند واحدی بودن متفاوت خواهد بود كه این امر  تعیین كننده قیمت جاروبرقی مركزی میشود.

قیمت جارو برقی های مرکزی در مقایسه با جاروبرقی های قابل حمل و نیمه صنعتی با توجه به اینكه از زمانی که تكنولوژی جاروبرقی های قابل حمل تکامل پیدا كرده است قیمت آن ها نیز افزایش یافته است و تفاوت قیمت فاحشی بین آنها به وجود آمده است كه در نتیجه جاروبرقی های مرکزی برای تمیز کردن خانه با توجه به اینكه بی صدا و بی بو و  سبك می باشند کاربردی تر و قیمت جاروبرقی های مركزی مناسب تر می باشد.

قیمت جاروبرقی های مركزی با وجود  این کە عمر این دستگاه‌ها بسیار بالاست و کمتر نیاز به تعمیر و نگهداری و تعویض مكرر كیسه مخزن و فیلتر دارند مقرون به صرفه تر می باشد. به طوری كه جارو برقی مرکزی نسبت به سایر جاروبرقی های قابل حمل  نیاز به تخلیه مستمر و تعویض پاکت‌ها ندارد و فقط لازم است یک تا دو بار در سال مخزن جاروبرقی مركزی را تخلیه کنید.كه با توجه به قیمت جاروبرقی مركزی  انتخاب این جاروبرقی بهترین گزینه ممكن می باشد.

 قیمت جاروبرقی های مركزی نسبت به جاروهای  قابل حمل در مواقع خرابی و اصطحلاك پیش آمده برای دستگاه بسیار كم هزینه تر و مقرون به صرفه تر می باشد زیرا بدون اینکه نیاز به حمل دستگاه به محل دیگری باشید، به‌راحتی می‌توانید دستگاه را در محل خود تعمیر کنید و نیاز به هزینه اضافه حمل و نقل نمی باشد كه خود یكی دیگر از مزیت های قیمت جاروبرقی های مركزی در مقایسه با سایر دستگاهها می باشد.

قیمت جاروبرقی های مركزی كه قبلا هم به آن اشاره شده است در موارد سرمایه گذازی املاك نیز بسیار كارآمد و قابل تأمل می باشد به گونه ای كه كار گزاری و نصب هر سیستم دائمی برای منزل تان به عنوان یك امتیاز برای  افزایش قیمت ملكتان در هنگام فروش و حتی اجاره محسوب می شود كه نشان دهنده هوش و ذكاوت و آینده نگری شما می باشد كه با وجود هزینه كمتر موجب رفاه حال ساكنین و در عین حال یك امتیاز ویژه نسبت به سایر آپارتمان ها در بازار املاك دارید كه در مقابل قیمت جاروبرقی های مركزی قابل مقایسه نمی باشد.  

 قیمت جاروبرقی های مركزی نسبت به سایر جارو های قابل حمل به این دلیل مناسب تر می باشد كه به  ادعای فروشندگان جاروبرقی های مركزی این جاروها  از طریق تمیزكاری عمیق تر و با قدرت بیشتر سبب افزایش طول عمر فرش ها ،پرده ها و مبلمان شده كه موجب ذخیره پول و سرمایه كاربران می گردد. كه به نظر قیمت جاروبرقی های مركزی معقول تر می باشد.

قیمت جاروبرقی های مرکزی در مقایسه به جاروهای قابل حمل برای افرادی که بیماری تنفسی دارند نیز بسیار مناسب تر می باشد زیرا هیچ هوایی از آن به بیرون خارج  نمی شود بر عكس جاروهای قابل حمل .با این وجود علاوه براینكه با مناسب ترین  قیمت جاروبرقی مركزی تهیه میكنید در كنار آن از بسیاری از مزایای جاروبرقی های مركزی نیز بهره مند می شوید.



گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25791
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید