امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

قیمت ایزوگام و خرید ارزان با ایزوگام ایران


1401/07/27
کد خبر : 26849
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

قیمت ایزوگام هر ساله با فرا رسیدن فصول بارندگی رو به افزایش میگذارد. این موضوع عموما به دلیل افزایش تقاضای خرید ایزوگام و قیرگونی روی میدهد. البته علاوه بر دیگر مسائل تاثیرگذار، محدودیت زمان خرید ایزوگام و نصب بر تشدید این تقاضا اثرگذار خواهد بود. گفته میشود در خرید ایزوگام و قیرگونی باید توجه شود تا پیش از بارندگیها، نصب انجام گیرد.
دلیل آن است تا به عایقهای نصب شده اجازه دهیم به سطح زیرین خود بچسبند. در نتیجه معمولا نصابان این عایقها توصیه میکنند در تابستان و پیش از بالا رفتن فصلی قیمت ایزوگام، برای خرید و نصب آن اقدام نمایید.


 قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام در تهران

در صورتی که پیش از این، اقدام به خرید ایزوگام ننموده اید، نیازی به نگرانی نیست. در دنیای امروز میتوانید قیمت ایزوگام های عرضه شده در بازار را در کنار دیگر ویژگی های آن با یکدیگر مقایسه کنید. البته بازار برخی شهرها در قیمت ایزوگام اهمیت بیشتری دارند. مثلا تهران به عنوان بورس مرکزی کلیه محصولات مصرفی، بیشترین تأثیر را بر قیمت ایزوگام خواهد داشت.

خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه

در سالهای اخیر برخی برای خرید ایزوگام مستقیما به کارخانه مراجعه میکنند. هدف از این کار آن است تا حداقل هزینه قیمت ایزوگام را متحمل شوند. در این زمینه دو موضوع شایان اشاره است. نخست، خرید ایزوگام به این شکل بیشتر برای مقادیر عمده مد نظر است. دوم، در این حالت، معمولا تمامی خدمات تکمیلی مانند حمل و نقل، آماده سازی با قیرگونی و نصب در محل بر عهده مشتری خواهد بود.


  قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام بدون نصب

به دلایلی که در بالا ذکر شد و با وجود برخی از مزایایی که خرید ایزوگام از تولیدکنندگان در بر دارد؛ بسیاری از توزیع کنندگان حاضر هستند تا با ارائه تخفیف و با قیمتی نزدیک به قیمت ایزوگام درب کارخانه محصولات خود را ارائه دهند. این توزیع کنندگان معمولا همین خدمات را برای قیرگونی نیز در نظر میگیرند.

ایزوگام روی قیرگونی

نکته مهمی که در اینجا ذکر آن ضرورت دارد، دقت به آن است که نصب ایزوگام گاهی مبدل به مساله پیچیده ای می گردد. از جمله بنا به مقتضیات ممکن است نیاز باشد ایزوگام ها روی قیرگونی نصب شوند. این حالت معمولا زمانی رخ میدهد که احتمال نشت و نفوذ رطوبت به لایه ها، زیاد ارزیابی گردد. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید ایزوگام برای مشاوره تخصصی با فروشگاه نیز اقدام نمایید.

لیست قیمت رول ایزوگام 1400

در حال حاضر متأسفانه با افزایش تورم و قیمت ارز، قیمت ایزوگام در مقایسه با سالهای پیش بالا رفته است. در نتیجه ممکن است برخی از قیمتهایی که برای این محصولات (اعم از ایزوگامها یا قیرگونی) به شما اعلام میشود، کمی بالا به نظر برسد. به همین دلیل بهتر است تا به جای خرید رول، به صورت متراژی اقدام به خرید ایزوگام نمایید. متوسط قیمت ایزوگام در تابستان 1400 حدود متری 38۰۰۰تومان است.

ارزان ترین قیمت ایزوگام با کیفیت

البته ممکن است برخی تصمیم بگیرند تا برای خرید ایزوگام تنها مبلغ محدودی را اختصاص بدهند. البته این حق شماست و با توجه به منطقه ای که در آن حضور دارید، میتوانید در قیمت ایزوگام مصرفی خود صرفه جویی کنید. با این حال به شما توصیه میکنیم تا پیش از خرید ایزوگام، قیمت محصولات برجسته بازار را معیار حداقل قیمت محصولات باکیفیت قرار دهید. از جمله:
•    قیمت ایزوگام دلیجان
•    قیمت ایزوگام تبریز
•    قیمت ایزوگام شرق


  قیمت ایزوگام

خرید ایزوگام اینترنتی

گفتیم که در دنیای امروز میتوانید پیش از مراجعه به بازار، قیمت ایزوگام های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. بسیاری از وب سایت های اینترنتی که قیمت ایزوگام های مختلف را در سایت خود درج می کنند، برای فروش آن نیز آمادگی دارند. به همین علت خرید ایزوگام از این دسته فروشگاه ها نیز از انتخاب های بسیار مطلوب برای مشتریان به شمار میرود.

خرید ایزوگام طرح دار

البته صرفه جویی در قیمت ایزوگام تنها مزیت خرید ایزوگام اینترنتی، نیست. از مهمترین مزایایی که خرید ایزوگام به صورت اینترنتی در بر دارد، یافتن محصولات کمیاب و نایاب بازار است. به عنوان مثال، خرید ایزوگام طرح دار یکی از مزایای مهم خرید ایزوگام اینترنتی میباشد. این محصولات در بازار به سختی یافت شده و از تنوع کافی نیز برخوردار نیست. همچنین هزینه آن هم در مقایسه با قیمت ایزوگام های دیگر بالاتر است.

بهترین قیر برای قیرگونی و ایزوگام

از دیگر مسائلی که باید در قیمت ایزوگام به آن توجه کرد، قیری است که در قیرگونی و خود ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد. قیرگونی در کنار ایزوگام از عایقهای مهم مورد استفاده است. قیرگونی در مکانهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله مصارف اصلی قیرگونی باید به این موارد اشاره کرد.
•    قیرگونی پشت بام
•    قیرگونی سرویس بهداشتی

راهنمایی بیشتر در باب قیمت ایزوگام

در این مقاله تلاش گردیم مهمترین نکات درباره قیمت ایزوگام را برای خوانندگان مطرح سازیم. همچنین برخی نکات مهمی که معمولا در خرید ایزوگام از نظر دور میمانند را تشریح نمودیم برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت ایزوگام ایران https://www.izogamiran.com مراجعه نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26849
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید