امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

قیمت انواع میلگردهای مشهور را می‌دانید | بهترین روش خرید میلگرد چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 27565
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

میلگرد و کاربردهای متعدد آن در ساخت سازه

امروزه از محصولات فولادی در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. میلگرد یکی از مهم‌ترین مصالح فولادی است که در صنعت ساخت و ساز کاربرد بسیار مهمی دارد. میلگردها به دو دسته ساده و آج‌دار تقسیم بندی می‌شوند و در دو نوع کلاف و شاخه به بازار عرضه می‌شوند. میلگردی که بدون آج باشد را میلگرد ساده می‌نامند. همچنین به نوعی فولاد با استحکام بالا که دارای برآمدگی‌هایی در سطح خود است، میلگرد آج‌دار می‌گویند.


 انواع میلگردهای مشهور


از میلگرد ساده در تقویت بتن و از میلگرد آج‌دار در افزایش نیروی برشی، بتن ریزی کف سازه‌ها و دیوارها و همچنین برای تقویت فوندانسیون و افزایش مقاومت بتن استفاده می‌شود. در این مطلب با بهترین روش خرید اینترنتی میلگرد و محدوده قیمت انواع مشهور آن آشنا خواهید شد.

مزایای استفاده از میلگرد چیست؟

میلگرد کاربرد بسیار مهمی در صنعت ساخت و ساز دارد. استفاده از آن باعث تقویت بتن و کاهش احتمال شکستن آن تحت انواع فشارها می‌شود. در این بخش با برخی از دیگر مزایای استفاده از میلگرد در ساخت و ساز آشنا می‌شویم.
•    کاهش ضخامت بتن
•    استحکام بیشتر بتن و سازه
•    صرفه جویی در هزینه‌ها
•    کاهش خاصیت ترک خوردگی بتن
•    شکل پذیری بالای میلگرد
•    مقاومت در برابر ضربه
•    قابلیت بازیافت میلگرد فولادی

خرید میلگرد با روش‌های مختلف و نوین

برای تهیه میلگرد چندین روش وجود دارد. شما باید با توجه به بودجه خود و مشخصات میلگرد مورد نظر، از طریق یکی از روش‌های زیر میلگرد مورد نظر خود را خریداری کنید.
خرید میلگرد درب کارخانه
خرید از درب کارخانه یکی از راه‌های خرید میلگردهای فولادی است. به طور کلی در صورت خرید از درب کارخانه، قیمت تمام‌شده میلگرد به صرفه‌تر از روش‌های دیگر خواهد بود؛ اما در این روش باید به صورت عمده خرید کنید. همچنین باید مسافت کارخانه تا محل پروژه و انبار و همچنین باربری کالا را در نظر بگیرید.


 انواع میلگردهای مشهور

خرید میلگرد از بورس کالا

بورس کالا یکی از بازارهای اصلی سرمایه کشور است که در آن کالاهایی مانند فولاد، مس، گندم، برنج و دیگر محصولات مشابه به فروش می‌رسند. اگر از طریق بورس کالا میلگرد بخرید، با قیمت روز آن را دریافت خواهید کرد. میزان تقاضا در بورس کالا بالا است و گاهی میزان عرضه، از میزان تقاضا نیز بیشتر است.

خرید میلگرد به صورت اینترنتی

سایت‌های زیادی در ایران وجود دارند که به فروش مصالح فولادی مانند میلگرد می‌پردازند. شما می‌توانید با توجه به مشخصات میلگرد از جمله سایز، نوع، وزن و کارخانه تولید کننده و با توجه به قیمت میلگرد مورد نظر، آن را خریداری کنید. راحتی در تصمیم‌گیری، ثبت سفارش و تحویل میلگرد با سرعت بالا از مزایای خرید اینترنتی میلگرد است.
شما می‌توانید پس از انتخاب میلگرد مورد نظر خود، از کارشناسان فروش سایت مورد نظر مشاوره بگیرید. پس از مطمئن شدن از انتخاب خود، خرید خود را نهایی کرده و محصول خریداری شده را تا زمان تحویل پیگیری کنید. قیمت میلگرد در این سایت‌ها به علت رقابت بالا و فروش بدون واسطه، حتی برای خریدهای کوچک هم به صرفه است.


 انواع میلگردهای مشهور

خرید حضوری میلگرد (از بازار آهن)

یکی دیگر از راه‌های خرید میلگرد، خرید حضوری از بازار آهن است. در شهرهای مختلف مکانی برای خرید حضوری مصالح فولادی وجود دارد. در بازار آهن انبارها و فروشگاه‌های میلگرد وجود دارند که افراد می‌توانند با جستجو در این انبارها محصول مورد نظر خود را پیدا و آن را خریداری کنند. مزایای این روش این است که شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را قبل از خریداری ببینید و کیفیت آن را تا حدودی بسنجید، با فروشنده مذاکره کنید و در نهایت با قیمت بهتری میلگرد خود را خریداری کنید.

حدود قیمت میلگرد در شهرهای مختلف ایران

در ایران تولیدکنندگان بسیاری در زمینه ساخت و فروش میلگرد وجود دارد که با روش‌های مختلف به فروش میلگرد با قیمت‌های مختلفی می‌پردازند. معیارهایی مانند طول میلگرد، وزن شاخه آن، سایز میلگرد و آج‌دار یا ساده بودن آن بر قیمت میلگرد تاثیرگذار هستند. در این بخش قیمت میلگرد دو کارخانه مشهور را به عنوان مثال‌هایی از حدود قیمت میلگرد در ایران برای شما شرح خواهیم داد.

قیمت میلگرد اصفهان

قیمت میلگرد اصفهان درب کارخانه با توجه به نوع و طول میلگرد از کیلوگرمی 14 هزار تومان آغاز شده و تا 16 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم نیز خرید و فروش می‌شود. البته توجه داشته باشید که باید به صورت شاخه‌ای میلگرد را تهیه کنید. در برخی موارد هر شاخه شامل 45 کیلوگرم میلگرد یا بیشتر می‌شود. همچنین قیمت میلگرد به روز است و این قیمت‌ها مربوط به ابتدای زمستان سال 1400 است.

قیمت میلگرد ابهر

میلگرد ابهر نیز یکی از محبوب‌ترین مصالح فولادی در بین مجربان پروژه‌های ساختمانی است. دلیل این موضوع کیفیت بسیار بالای این میلگرد تولید شده در کارخانه سیادن ابهر در شهر زنجان است. این محصول اهمیت بالایی در بازار فولاد دارد. قیمت میلگرد ابهر نیز مانند دیگر محصولات فولادی در بازار نوسانات بسیاری دارد. قیمت روز میلگرد ابهر در حال حاضر به ازای هر کیلوگرم بین 13 هزار تومان تا 17 هزار تومان با توجه به سایز، طول و وزن آن متغیر است.


 انواع میلگردهای مشهور

تهیه میلگرد از برترین سایت خرید آهن‌آلات

شما می‌توانید انواع میلگرد را با توجه به سایز و طول مورد نظر خود و همچنین نوع میلگرد، از سایت‌های معتبر خرید مصالح فولادی تهیه کنید. یکی از این سایت‌ها تهران آهن است. شرکت تهران آهن مهر راگا، از سال 1387 در زمینه فروش انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی در حال ارائه خدمت نوین به مشتریان خود است.
تهران آهن با سال‌ها تجربه و فعالیت در بازار آهن ایران تلاش کرده است تا با شناخت نیاز مشتریان خود، به مرجعی مطمئن و قابل اعتماد برای تهیه انواع مصالح فولادی تبدیل شود. شما پس از انتخاب میلگرد مورد نظر خود می‌توانید وارد سایت تهران آهن شوید و میلگرد انتخابی خود را به میزان مورد نیاز خریداری کنید و از یک خرید اینترنتی مطمئن در کوتاهترین زمان ممکن لذت ببرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27565
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید