امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

ققنوس کانکس خاورمیانه، آینده صنعت کانکسازی در ایران


1401/07/27
کد خبر : 27814
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

در دنیای امروز اکثر سازه های مصرفی ما دارای متریال و طراحی یکنواخت و معمولی میباشد به طوریکه علاوه بر این مساله هزینه تعمیر و نگهداری نیز باید بطور منظم برای سازه های مصرفی در نظر گرفت، بطور مثال شما اگر یک زمین خریداری کرده اید و میخواهید در این مدتی که جیب تان بخاطر خرید زمین خالی شده و توانایی ساخت و ساز را ندارید و یا مجوز های لازم برای احداث بنا به دلایل گوناگون به شما تعلق نمیگیرد ولی قصد دارید در زمین خود سرپناهی احداث نمایید بهترین و کم هزینه ترین استفاده از سازه پیش ساخته یا همان کانکس میباشد.
کانکس های تولیدی مجموعه ققنوس کانکس خاورمیانه با ایده ای نو و بروز براساس آخرین طرح های منتخب اروپایی با توجه به نیاز مشتری و بهترین طراحی تعاملی با سلیقه مشتری و همچنین بهره از متریال مصرفی برند و شرکتی تولید میگردد، از این رو کانکس های تولیدی در این مجموعه دارای طراحی منحصر بفرد و کیفیتی غیر قابل مقایسه میباشد.
تنوع کانکس ها از نوع کاربری این سازه ها نشات گرفته است یعنی ما زمانی که برای محله خود، اداره یا سازمان، مراکز تجاری و تفریحی و حتی مناطق مسکونی خود نیاز به یک اتاقک برای قرار گرفتن نگهبان جهت کنترل ورود و خروج و یا حفاظت داریم مسلما کانکس نگهبانی بهترین گزینه است، زیرا این سازه با برخورداری از ویژگی دید کامل با نصب شیشه های سراسری باعث اشراف کامل نگهبان به منطقه مورد حفاظت میگردد.


 کانکس


از نوع دیگر که برای داشتن یک دفتر کار اداری شیک در کارگاه، کارخانه، نمایشگاه اتومبیل و کارواش که برای تکریم ارباب رجوع، قرارگیری پرسنل اداری، دفتر مدیریت مورد بهره برداری قرار میگیرد کانکس اداری میباشد که این سازه توسط ققنوس کانکس خاورمیانه اصولی و استاندارد همراه با آخرین طراحی روز دنیا تولید میگردد، این سازه با توجه به متراژ و نوع متریال خارجی بدنه اغلب از شیشه های بزرگ در نمای آن استفاده میشود.


کانکس    

دلایل استفاده از کانکس تولیدی ققنوس کانکس خاورمیانه

- قابلیت جابجایی و متحرک بودن کانکس

بطور کلی اصلی ترین و مهمترین دلیل استفاده از کانکس ها، صرفه جویی در زمان و هزینه ها در زمان ساخت آنها میباشد که بدلیل پیش ساخته و سیار بودن اغلب این سازه ها، عملیات وقت گیر و هزینه بر بنایی حذف شده و در نتیجه برای کاربری موردنظر سریعتر آماده میشوند و همین امر باعث بازگشت زودتر سرمایه مصرفی میگردد. همچنین براحتی میتوان آنها را از جایی به جای دیگر انتقال داد و برخلاف سازه های بنایی که چنین امکانی ندارند، حمل و نقل شان بسیار آسان و راحتر است.

- مقرون بصرفه بودن از لحاظ اقتصادی

شاید یکی از مهمترین دلایل برای استفاده از کانکس ها، قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آنها باشد که هر کسی با هر بودجه ای می تواند با توجه به نیاز خود یکی از آنها را خریداری کند، حتی اگر بودجه محدودی داشته باشد میتواند از نوع دسته دوم آن استفاده کند. قابلیت ترمیم و بازسازی کانکس ها که بسیار ساده و با هزینه های بسیار کم انجام میشود دلیل دیگری برای صرفه اقتصادی این سازه ها میباشد. چنانکه اگر بخشی از بدنه خارجی یا داخلی و یا متعلقات سازه نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، اینکار به راحتی انجام شده و سازه مانند روز اول نو و سالم میگردد. همچنین قابلیت فروش کانکس ها و بازگشت بخشی از سرمایه اولیه زمان خرید باعث شده تا این سازه ها بسیار پرطرفدار گردند.

کانکس

- دوام  و مقاومت بالا کانکس

مقاومت یک سازه در هنگام زلزله با وزن آن سازه رابطه عکس دارد، یعنی هر چقدر وزن یک سازه بیشتر باشد مقاومت آن در برابر زلزله کمتر و امکان تخریب آن بیشتر است. از آنجا که در طراحی و ساخت این سازه ها از مصالح سبک استفاده میشود، در هنگام زلزله بخوبی از خود واکنش نشان داده و با موج زمین لرزه همسو میشوند و این قابلیت از تخریب کلی سازه جلوگیری می کند. همچنین این مصالح مصرفی سبک، در هنگام تخریب یا آوار برای ساکنین آن تهدید جانی به بار نمی آیند؛ بهمین دلیل است که می گوییم که کانکس ها در برابر زلزله و ضربه و صدمات شدید بسیار مقاوم هستند.

- مناسب و سازگار با اقلیم‌های مختلف آب و هوایی

در ساخت کانکس ها از عایق های صوتی و همچنین عایق های حرارتی مناسب استفاده میشود بخصوص در جداره های کانکس که از ساندویچ پانل استفاده میشود که در آن از فوم پلی یورتان استفاده شده و از اتلاف انرژی جلوگیری میکند .بنابراین کانکس ها برای هر مکانی مناسب بوده، و قابلیت سازگاری با تمام اقلیم ها با هر شرایط آب و هوایی را دارند.

- مناسب برای کاربری‌های مختلف

وجود تنوع در ابعاد و متراژ و همچنین طرح و رنگ در کانکس ها باعث شده است تا بتوان از آنها در مشاغل مختلف استفاده کرد، از کانکس مسکونی و ویلایی گرفته تا کانکس های اداری و حتی سرویس های بهداشتی.
شما عزیزان میتوانید برای مشاوره کاملا رایگان و خرید با کارشناسان ققنوس کانکس خاورمیانه از طریق وب سایت بنشانی https://phoenixconex.ir این شرکت و یا شماره تماس 09124289629 تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27814
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید