امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

قفسه های فروشگاهی


1401/07/27
کد خبر : 27604
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

نیاز به قفسه های فروشگاهی به این دلیل است که امروزه با ازدیاد و تنوع اجناس تولیدی توسط کارخانه ها و تولیدی ها فروش محصولات از قسمت سوپرمارکت یا مغازه های کوچک به فروشگاه ها و هایپر های بزرگ تغییر کرده و دسترسی راحت تری بدین صورت امکان پذیر شده ، به طوری که افراد برای خرید مایحتاج کاری و یا روزانه خود راغب تر هستند تا از فروشگاه های بزرگ خرید انجام دهند.
مدیریت یک فروشگاه و هایپر باید استراتژی های خاص خود را برای فروش بهتر و درآمد زایی داشته باشد به طوری که با استفاده درست از یکسری موارد بتواند به جذب بیشتر مشتری و بالا برندن راندمان فروش کمک نماید.
مشتری وقتی برای خرید به فروشگاهی مراجعه می نماید در قدم اول مایل است اجناس به راحتی قابل دسترسی و دسته بندی داشته باشد این کار فقط با استفاده از قفسه های فروشگاهی قابل انجام بوده و فروشگاه ها و هایپرها به قفسه بندی فروشگاهی برای طبقه و دسته بندی اجناس احتیاج دارند.

مزیت قفسه های فروشگاهی

یکی از محاسن استفاده از قفسه های فروشگاهی نظمی است که در فروشگاه ایجاد می نمایند. با استفاده از قفسه ها اجناس را بر اساس دسته بندی که دارند می توان چیدمان کرد تا مشتری به محض ورود به قسمت مورد نظر خود رفته و در کمترین زمان محصول مورد نظر را یافته و خریداری نماید. همچنین قفسه های فروشگاهی از اسیب رسیدن به اجناس در هنگام رفت و آمد مشتری جلوگیری می کند.
از دیگر مزایای استفاده از قفسه های فروشگاهی می توان به شیک شدن دیزاین فروشگاه اشاره نمود که باعث زیبایی و شکل گیری درست یک فروشگاه می شوند.

انواع قفسه های فروشگاهی

قفسه های فروشگاهی بنا به کالا و اجناسی که در آن ها چیده می شود انواع مختلفی دارند و هر دسته بندی بنا بر سایز ، نوع جنس ، وزن و ... فاکتور ها طراحی و تولید می شود.
برای استفاده درست از فضای فروشگاه کارشناسان تولید قفسه های فروشگاهی آریا پویان باید در محل استقرار فروشگاه حاضر شده و بعد از بررسی محیط و نوع اجناس قابل فروش به طور دقیق نوع و دسته های قفسه های مورد نیاز را به شما پیشنهاد دهند.
در یک فروشگاه برای استفاده کامل و درست از فضا میتوان از چند نوع قفسه بندی استفاده کرد تا هم اجناس بیشتری داخل فروشگاه قرار بگیرد هم استفاده درست و دقیقی از فضای فروشگاه انجام شود.

دسته بندی قفسه های فروشگاهی

قفسه های فروشگاهی به دسته های مختلفی تقسیم شده که بنابر کاربرشان در قسمت های مختلفی نصب می گردند.
قفسه های یک طرفه
قفسه های خود ایستا
قفسه های دو طرفه
قفسه های گرد

قفسه های یک طرفه

این قفسه ها به دیوار نصب شده و به میزان ارتفاع دیوار میتوان تعداد و ارتفاع قفسه هارا تنظیم و تولید نمود. حجم اجناسی که روی آن گذاشته می شود بستگی به جنس و سایز قفسه ها دارد.
قفسه های  فروشگاهی یک طرفه از نظرهزینه به صرفه بوده و مستحکم می باشد ولی جا به جایی آن کمی مشکل بوده و باید به دیوار نصب شود .

قفسه های خود ایستا

این نوع از قفسه های فروشگاهی احتیاجی به نصب به دیوار نداشته و طبقات به پایه های طراحی شده قفسه بندی نصب می گردد. از مزیت های این قفسه جا به جایی راحت آن در همه مکان ها و عدم نیاز نصب شدن به دیوار است. این قفسه ها به شکل دو طرفه و یک طرفه طراحی می گردند.

قفسه های دو طرفه

این دسته از قفسه های فروشگاهی به صورت راهرویی چیده می شوند و مشتریان بین آن ها می توانندحرکت کرده و اجناس مورد نیاز خود را تهیه نمایند. ارتفاع  این قفسه ها طوری طراحی شده که مشتریان برای تهیه و برداشتن کالاهای مورد نیاز خود احتیاجی به کمک گرفتن از فروشندگان را نداشته و به راحتی اجناس را برای خرید بر می دارند ، برای قفسه های فروشگاهی دو طرفه ابتدا باید در نظر گرفت برای چیدمان چه اقلامی استفاده می گردند و متناسب با آن و وزنی که اجناس دارند سایز و جنس و استحکام آن تعیین و ساخته می شود.

قفسه های گرد

 این نوع از قفسه های فروشگاهی را برای اجناسی که به دلایل مختلفی مثل جدید بودن ، تخفیف ، ظاهر و بسته بندی متفاوت و ..... استفاده می کنند تا بیشتر در معرض دید باشند . قفسه های گرد را در بین قفسه های دیگر و هر قسمت از فروشگاه که ازم است اجناس درآن قسمت قرار گرفته تا بهتر دیده شوند می توان جای داد.

قفسه بندی انبار

برای ایجاد نظم و ایمنی و صرفه جویی در وقت و هزینه امروزه در  انبار کارخانجات ، کارگاه ها و همچنین سوله از قفسه بندی انبار استفاده می گردد. قفسه بندی انبار باعث این می شود تا انباری منظو بدون اسیب به افراد و کالاها و همچنین کمترین میزان زمان برای جا به جایی و دسترسی به اجناس را داشته باشیم. از این رو تولید کنندگان باید با کمکی تیم حرفه ای با در نظر گرفتن فضای انبار و کالاهایی که باید در انبار جای بگیرند همچنین نوع قفسه بندی انبار بهترین انتخاب را داشته باشند. مشاوران ما در شرکت آریا پویان آرنگ با در نظر گرفتین تمامی این فاکتور ها شما را در انتخاب بهترین نوع قفسه بندی انبار یاری می کنند

انواع قفسه بندی انبار

قفسه بندی پالت راک
قفسه بندی پانل راک
قفسه بندی راهرو باریک
قفسه بندی مزنین
قفسه بندی خودراهرو
قفسه بندی بازویی و......

مزایای قفسه بندی انبار

از مهمترین مزایای قفسه بندی انبار ایجاد نظم در انبار ها می باشد. هدف از مجهز کردن هر انبار به قفسه بندی در درجه اول منظو و به ترتیب اولویت هایی همچون وزن، تاریخ انقضا، کاربردی بودن و... اجناس می باشد. اگر کالا ها برروی زمین قرار بگیرند به احتمال زیاد دچار اسیب هایی هم چون شکستنن، خیس شدن یا نم کشیدن از زمین ، پخش شدن و ... شوند و یا به کارگران آسیب برسانند زیرا در حین کار و جا به جایی در مسیر رفت و آمدن آن ها قرار دارند.
وقتی انباری را مجهز به قفسه بندی انبار می نماییم دسترسی کارگران به کلا و یا اجناس مورد نیاز راحت تر بوده و به آسانی می تونند جنس مورد نظر خود را بر حسب استانداردی که چیده شده اند پیدا کرده و یا جا به جا نمایند.
برای اینگه به راحتی بتوانید انبار و یا سوله های خود را مجهز نموده بهترین استفاده را از انبار کارخانه و یا کارگاه های خود همچنین سوله و مکان نگه داری کالاها داشته باشید با متخصصین ما در شرکت آریا پویان آرنگ تماس حاصل نمایید.


 قفسه های فروشگاهی

درباره آریا پویان

شرکت آریا پویان آرنگ با بیش‌از بیست سال سابقه در امر مشاوره، طراحی، تولید و اجرای قفسه‌بندی و تجهیزات انبار و فروشگاهی با پاییبندی به آرمان کیفیت ماندگار و با اتکا به نیروی باتجربه تولیدی و فروش و همچنین با ماشین‌آلات مدرن توانسته شعار فوق را واقعیت بخشیده و تولید خود را مطابق استانداردهای روز به مشتریان ارائه ‌دهد این شرکت کلیه مقاطع مورد نیاز قفسه‌بندی را که تماماً از مقاوم‌ترین مواد می‌باشد را تولید و در انبارها و فروشگاه‌ها با کاربردهای مختلف کشور اجرا نموده است.
تجهیز میلیون‌ها متر مربع از انبارهای کشور و صادرات به بیش‌از ده کشور جهان به‌همراه کسب رضایت مشتریان و حفظ خوشنامی در انجام دقیق و به‌موقع تجهیزات از افتخارات این شرکت می‌باشد
کارشناسان با تجربه ما آماده ارائه مشاوره در زمینه قفسه های فروشگاهی و قفسه بندی انبار به شما عزیزان می باشند تا با استفاده  از دانش روز در زمینه تولید قفسه بندی در خدمت شما بزرگواران باشیم.
 آدرس وبسایت ما
https://ariapouyan.com/
ما حافظ اعتماد شما هستیم


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27604
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید