امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

قبل از خرید ساعت سیکو، با آن بیشتر آشنا شوید!


1401/07/27
کد خبر : 27636
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

نکته بسیار شگفت انگیزی که در رابطه با برند سیکو وجود دارد این است که این برند ژاپنی مشهور با برندهای سوئیسی گران قیمت رقابت دارد. قطعا سوال های زیادی در این لحظه برایتان به وجود می آید. چرا برند سیکو انقدر معروف است؟ دارا بودن چه چیزهایی سیکو را در رقابت با برندهای سوئیسی قرار می دهد؟ قیمت های این برند به چه صورت است؟ اگر از طرفدار های برند سیکو هستید و به دنبال معتبرترین وبسایت برای خرید ساعت سیکو اصل ژاپن در ایران هستید، از طریق این لینک وارد وبسایت تیک تاک شوید و تنوع بالایی از ساعت های سیکو اصل را در این وبسایت مشاهده کنید و در ادامه با ما همراه باشید تا با برند سیکو، قابلیت های آن و تکنولوژی های به کار رفته در ساعت های این برند آشنا شویم.


 ساعت سیکو

تاریخچه برند سیکو

شخصی به اسم کینتارو هارتوری یک کارخانه ساعت سازی در سیکوشا ژاپن راه اندازی کرد. سن کینتارو در آن زمان تنها 22 سال بود. او کار خود را با تولید ساعت های دیواری و ساعت های جیبی که به آن (وقت نگهدار) می گفتند، شروع کرد. در آن دوره ساعت های جیبی او با استقبال ویژه مردم مواجه شد. ساعت های جیبی تولید شده توسط او سر آغاز بزرگی برای شروعی جدید و پر قدرت بود.
در سال 1913 اولین ساعت مچی های ژاپنی تولید شدند. کینتارو با تولید اولین ساعت مچی خود، مهارت خود را به نمایش گذاشت.
در سال 1923 برند سیکو به طور رسمی شروع به تولید ساعت مچی کرد و از آنجا برند سیکو ایجاد شد. با گذشت 1 قرن سیکو در صنعت ساعت سازی پیشرو می باشد.
در سال 1969، سیکو اولین ساعت کوارتز را تولید کرد. بدین ترتیب تحول بسیاری در صنعت ساعت سازی بوجود آورد. مدتی بعد سیکو اولین کرونوگراف کوارتز را معرفی و عرضه کرد.

ساعت های سیکو ساخت کدام کشور هستند؟

قطعات تمام ساعت های برند سیکو ساخت کشور ژاپن هستند. اما مونتاژ ساعت های برند سیکو در ژاپن، چین، سنگاپور و مالزی و دیگر کشور ها انجام می شود. ساعت های منحصر به فرد و لوکس این برند مانند «گرند سیکو» از ساخت تا سر هم بندی ساعت در کشور ژاپن انجام می شود.  می توان گفت سیکو یکی از معدود تولید کنندگان ساعت در جهان است که تمام قطعات ساعت هایش را در کشور ژاپن تولید  می کند.


 ساعت سیکو

تکنولوژی جی پی اس سولار سیکو

با جی پی اس سولار، ساعت مچی شما به راحتی با منطقه زمانی تنظیم می شود! ساعت های جی پی اس سولار برخلاف ساعت های کنترل رادیویی که فقط در قسمت کوچکی از جهان کار می کنند، مناطق زمانی شناخته شده روی زمین را مشخص می کند. در هر مکانی که باشید ساعت مچی شما دقیقا زمان محلی را نمایش می دهد. جی پی اس سولار زمان را به طور خودکار تنظیم می کند، به گونه ای که هر زمان صفحه ساعت شما در معرض نور قرار گیرد، ساعت به طور خودکار سیگنال های جی پی اس را دریافت می کند.

تکنولوژی کینتیک در ساعت سیکو (Kinetic)

تکنولوژی کینتیک در سال 1986 برای اولین بار در ساعت های سیکو به کار گرفته شد. آن ها به عنوان ساعت های اتوماتیک نامیده شدند. اگر بخواهیم درباره عملکرد ساعت های کینتیک بگوییم. یک ساعت کینتیک در واقع یک ساعت مکانیکی است که بر اساس اصولی شبیه به ساعت های اتوماتیک هستند، اما با روشی متفاوت از کارکرد موتورهای مکانیکی عمل می کنند. ساعت های اتوماتیک توسط حرکت جنبشی که به وسیله فنر آن ها تأمین می شود کار میکنند. این در حالی است که حرکت یک ساعت کینتیک به وسیله یک سنگ کریستال کوارتز صورت می گیرد و انرژی شارژ شده در یک باتری ذخیره می شود که خازن نامیده می شود.

معروف ترین کالکشن برند سیکو چست؟

کالکشن سیکو ۵ (Seiko 5)

ساعت های سیکو دارای تنوع بالایی در کالکشن های خود هستند که هرکدام از آن ها ویژگی های متفاوت و طراحی به خصوصی دارند. کالکشن سیکو 5 معروف ترین و محبوب ترین کالکشن برند سیکو است. اولین ساعت سیکو ۵ یعنی (Seiko Sportmatic 5) در سال ۱۹۶۳ تولید شد. این ساعت جزو اولین ساعت های اتوماتیک به همراه تاریخ در ژاپن بود، به همین علت بسیار مورد استقبال قرار گرفت. بیش از 50 سال است که این کالکشن با کیفیت بالا، دوام و ساخت عالی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این کالکشن متقاضیان ساعت های اتوماتیک در سراسر جهان را عاشق خود کرده است. ساعت مچی های این کالکشن بخاطر داشتن 5 ویژگی سیکو 5 نامیده شدند:
1.    موتور اتوماتیک
2.    نمایشگر تاریخ در موقعیت ساعت سه
3.    مقاومت در برابر آب
4.    قاب و بند عمری
5.    تاج فرورفته در موقعیت ساعت 4

درباره گرند سیکو

اولین مدل گرند سیکو (Grand Seiko) در سال ۱۹۶۰ با موتور دستی با کالیبر ۳۱۸۰ رونمایی شد. طراحان و مهندسان این کالکشن با هدف اینکه گرند سیکو باید ساعت ایده آل با استانداردهای دقیق، ماندگاری بالا و پیشرو در صنعت باشد به کار خود پرداختند. ساعت‌های گرند سیکو (Grand Seiko) ساعت‌های لاکچری‌تر و باکیفیت‌تر کمپانی سیکو Seiko می‌باشند. ساعت های این کالکشن به صورت انحصاری توسط ساعت ساز های اختصاصی گرند سیکو به صورت دستی جمع و تنظیم می شوند. بنابراین گرند سیکو سعی دارد ساعت مچی های بسیار با دوام و منحصربفردی تولید و عرضه کند.

آیا ساعت های سیکو از کیفیت خوبی برخوردار هستند؟

اگر جزو دوستداران ساعت مچی باشید قطعا از برند سیکو و کیفیت بالای ساعت های آن مطلع هستید. سیکو یکی از شناخته شده ترین برند های ساعت سازی است که طرفداران زیادی در جهان دارد. ساعت های این برند از لحاظ ساخت و دوام عالی هستند و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارند، برای خرید گزینه بسیار خوبی هستند. حتی می توان گفت ساعت های برند سیکو کاملا قابل رقابت با ساعت های سوئیسی هستند. می توانید مطمئن باشید سال ها این ساعت ها برایتان به خوبی کار می کنند. در تمام ساعت های این برند، کیفیت حرف اول را می زند! پس قطعا بهترین گزینه برای داشتن ساعت مچی با کیفیت هستند.


 ساعت سیکو

چرا ساعت های سیکو اصل ارزش خرید دارند؟

تنوع مدل های برند سیکو، قیمت های مناسب به همراه طراحی های خاص دوست داران ساعت مچی، باعث شده ساعت‌های سیکو به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ساعت‌ مچی های دنیا به شمار روند و افراد زیادی خرید ساعت سیکو را به برند های دیگر ترجیح دهند.  تکنولوژی های به کار رفته در ساعت مچی های سیکو آن ها را به ساعت مچی های کاربردی تبدیل کرده است. ساعت های سیکو از کیفیت بالایی در طراحی و متریال به کار رفته برای ساخت برخوردار هستند. از طرفی دیگر، ساعت سیکو زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکسی با هر سلیقه‌ای که داشته باشد می‌تواند ساعت موردعلاقه خود را از میان آن‌ها انتخاب کند. به کار بردن تکنولوژی های منحصربه فرد از نکات بارز درباره ساعت های برند سیکو می باشد.

قیمت ساعت های سیکو

برند سیکو همواره در تلاش است تا با کیفیت ترین و کاربردی ترین ساعت مچی ها را با قیمت مناسب ارائه دهد. سیکو در کل ساعت های مقرون به صرفه ای تولید می کند که با بزرگترین برندهای ساعت مچی در دنیا رقابت می کند. از مشهورترین برند های ژاپنی کاسیو، سیتیزن و سیکو هستند، اما برند سیکو به علت لوکس بودن قیمت بالاتری نسبت به آن ها دارد. قابل ذکر است که قیمت برند سیکو نسبت به امکانات و کیفیت فوق العاده اش مقرون به صرفه است. البته شرکت سیکو برای افرادی که به دنبال محصولات گران قیمت هستند، ساعت های گرند سیکو را تولید کرده و این ساعت ها به نسبت قیمت بالایی دارند.

گارانتی ساعت سیکو در ایران

تمامی ساعت مچی های سیکو اصل در ایران دارای کارت گارانتی 2 ساله می باشند. علاوه بر گارانتی در ایران نیز همگی دارای گارانتی بین المللی دوساله از شرکت سیکو نیز هستند.

در ایران از کجا ساعت سیکو اصل بخریم؟

یکی از مشکلاتی که خریداران ساعت مچی همیشه با آن مواجه هستند، یافتن فروشگاه‌های معتبر برای خرید ساعت سیکو اصل است تا با خیال راحت محصول با کیفیت و اورجینال مورد نظرشان را خریداری کنند. هنگام خرید آنلاین ساعت سیکو، به دنبال فروشگاه هایی باشید که ساعت سیکو اورجینال همراه با گارانتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. تیک تاک گالری نمایندگی رسمی ساعت سیکو در ایران است. تیک تاک گالری ساعت مچی های خود را با بهترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه می کند. پیشنهاد می کنیم حتما به این وبسایت سر بزندی و بدون دقدقه و نگرانی، ساعت اورجینال بخرید. امیدواریم مطلب بالا شما را برای خرید ساعت سیکو اصل راهنمایی کرده باشد.


ساعت سیکو
 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27636
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید