امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

فواید خاویار برای زیبایی پوست + معرفی 3 مدل از بهترین و پر فروش ترین کرم های خاویار


1401/07/27
کد خبر : 27061
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 9 نفر

داشتن پوستی زیبا و بدون لک و چین و چروک آرزوی همه خانم ها و آقایان است، از این رو بشر با امتحان کردن روش های مختلفی سعی دارد تا مشکلات پوستی خود را درمان کرده و پوست خود را تقویت کند، خاویار یکی از پر خاصیت ترین موادی است که برای پوست فواید بسیار زیادی دارد و باعث درمان خیلی از مشکلات پوستی میشود، استفاده از خاویار باعث نرمی و لطافت پوست میشه و چین و چروک های پوست رو از بین میره، کرم خاویار در اصل یک کرم ضد چروک و کرم ضد لک است، ما در این مقاله قصد داریم خواص درمانی و فواید خاویار برای زیبایی پوست رو بررسی کنیم، همچنین به شما 3 تا از بهترین و پر فروش ترین کرم های خاویار رو معرفی میکنیم که به وسیله اونا میتونید پوستی زیبا و شفاف و بدون لک داشته باشید.

فواید خاویار برای پوست

خاویار (Caviar) خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و منبع عظیمی از ویتامین های مورد نیاز پوست است، که میشه به ویتامین D, E, B Q10 و ویتامین A اشاره کرد، خاویار سرشار از چری های غیر اشباع امگا 3 و امگا 6 هست که برای سلامتی پوست بسیار مفید هستن، استفاده از خاویار موجب شادابی پوست و زیبا سازی پوست میشود. در طب سنتی نیز فواید بی شماری برای خاویار گفته شده است و از زمان های قدیم نیز به عنوان ماده ای برای زیبا کردن پوست و تقویت بدن استفاده میشد.
با خواص درمانی خاویار بیشتر آشنا شوید:
•    کمک به کلاژن سازی پوست
•    خاصیت ضد پیری دارد
•    خاویار خاصیت ضد چروکی دارد و باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست میشود
•    خاصیت آنتی کسیدانی دارد و لک های پوستی را از بین می برد
•    خشکی پوست را درمان میکند و باعث نرمی و لطافت پوست میشود
•    جوان سازی و شفاف سازی پوست
•    باعث تقویت رنگ دانه های پوست میشود و رنگ پوست را طبیعی تر میکند
•    پف و تیرگی زیر چشم را از بین میبرد
•    باعث کاهش جوش های صورت میشود
•    یک محافظت کننده قوی در مقابل اشعه های مضرر خورشید است و همانند کرم ضد آفتاب عمل میکند
•    چربی های اضافی پوست را از بین می برد
•    خاصیت آبرسانی و مرطوب کننده دارد
•    و کلی خواص و فواید درمانی دیگه داره

کرم ضد چروک

معرفی 3 مدل از پر فروش ترین کرم های خاویار ایرانی

خاویار بسیار پر خاصیت است و می تواند برای سلامتی پوست بسیار مفید باشد ، از این رو شرکت ها و برند های متعددی در سراسر جهان اقدام به تولید کرم خاویار کرده اند، کرم های خاویار بسیار محبوب هستند و خانم هایی که به زیبایی خود اهمیت می دهند همیشه از کرم خاویار استفاده میکنند، ما قصد داریم 3 مدل از بهترین و با کیفیت ترین کرم خاویار ایرانی و اصل رو خدمتتون معرفی کنیم که رضایت بالایی از مشتریانی که استفاده کرده اند کسب نموده اند.

1- کرم خاویار ایرانی مارک کارن با حجم 50 میلی لیتر

برند کارن ( Karen ) یکی از معروف ترین برند های کرم خاویار در ایران است که محصول بسیار با کیفیت و تاثیر گذاری بالایی تولید کرده است، کرم خاویار کارن از عصاره خالص خاویار تهیه شده است و استفاده از اون باعث رفع چین و چروک های پوستی، افزایش گردش خون، درمان افتادگی پوست و از بین بردن لک های پوستی می شود. این کرم سرشار از ویتامین و مواد مغذی لازم پوست است و در حجم 50 میلی لیتر تولید شده است.

2- کرم خاویار پریزن ( PARISAN ) با حجم های 30 و 50 میلی لیتری

کرم ضد چروک خاویار پریزن هم یکی از پر فروش ترین و بهترین کرم های خاویار ایرانی است که با دلیل کیفیت بالا و تاثیر گذاری سریع مشتریان پر و پا قرص زیادی پیدا کرده است، این کرم توسط داروی سازی مینا تو ایران تولید شده و سرشار از ویتامین است، کرم خاویار پریزن خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست میشود، کرم پریزن در دو حجم مختلف تولید و روانه بازار شده است که برای خریدش میتونید به سایت کیم کالا مراجعه کنید.

3- کرم خاویار ایرانی لوینا با حجم 50 میلی متری

این کرم هم یکی از کرم های خاویار خوب و با کیفیت است که تماما از مواد طبیعی ساخته شده و سرشار از ویتامین هست، کرم خاویار لوینا منبع عظیمی از ویتامین E است که برای سلامتی پوست بسیار مفید و کاربردیه، این کرم در ایران تولید شده و مشتریانی که ازش استفاده کردن بشدت راضی بودن، البته این کرم کمی نایاب هست ولی برای خریدش میتونید به سایت کیم کالا یه سری بزنید.


 کرم ضد چروک

کدام کرم خاویار را خریداری کنم؟

از بین این سه مدل کرم خاویار، ما به شما خرید کرم خاویار کارن و کرم خاویار پریزن رو پیشنهاد میکنیم، این دو کرم از بهترین مدل های کرم خاویار هستند و اکثر مشتریانی که این دو محصول رو خریداری کردن از نتیجه کار بسیار راضی هستند.

از کجا کرم خاویار اصل و با کیفیت بخرم؟

فروشگاه اینترنتی کیم کالا ( www.kimkala.com ) یکی از قدیمی ترین و بهترین فروشگاه های آنلاین ایران است که بیش از یک دهه در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و کرم های درمانی فعالیت دارد و محصولات کاملا اورجینال را ارائه میکند، برای خرید بهترین مدل های کرم خاویار می تونید به وب سایت کیم کالا یه سری بزنید یا با شماره های ما تماس بگیرید:

وب سایت:
https://kimkala.com

شماره های تماس :
02186081142
09120132883
09120750932


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27061
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید