امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

فنون برق، رتبه یک آموزش برق صنعتی در کشور


1401/07/27
کد خبر : 28260
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر
امروزه به دلیل کاربردهای بسیار برق صنعتی در بخش های گوناگون صنعتی، مسکونی، اداری، تجاری و غیره برقکاران صنعتی از بازار کار بسیار خوبی برخوردار بوده و درآمدهای بسیار بالایی کسب می کنند. اگر آموزش برق صنعتی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و به مهارت های مورد نیاز این شغل مسلط شوید می توانید شما هم از بازار کار خوب این شغل استفاده کنید.

مجتمع فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه هایی است که دوره برق صنعتی را برگزار می نماید. در این آموزشگاه از پایه مباحث برق صنعتی به شما آموزش داده می شود. بنابراین نگران یادگیری برق صنعتی نباشید.

برگزاری دوره آموزش برق صنعتی در آموزشگاه فنون برق به صورت عملی و پروژه محور است. به این صورت که ابتدا استاد دوره مباحث را آموزش دیده و بعد از آن شما به صورت عملی تمرین می کنید.

آموزشگاه فنون برق برای آموزش تابلو برق صنعتی از اساتید با تجربه برق صنعتی بهره گرفته است و در پایان دوره یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

در این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق شاهد برگزاری دوره های متعدد دیگری در دسته های برق و الکترونیک، تعمیرات خودرو، نصب، تعمیرات و جوشکاری هستیم. آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش مکانیک خودرو، آموزش تعمیرات برد، آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج برخی از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است.

آموزش برق صنعتی در آموزشگاه فنون برق

برق صنعتی به فعالیت های گفته می شود که از طریق آن بتوان برق را در واحدهای صنعتی و تجاری مدیریت کرد. کار با برق صنعتی تخصصی بوده و تنها افرادی که به صورت حرفه ای در این زمینه آموزش دیده باشند از پس مدیریت آن بر خواهند آمد. اگر شما هم برق صنعتی را به صورت حرفه ای آموزش ببینید می توانید انواع تابلو برق صنعتی را طراحی و پیاده سازی کنید.

با شرکت در دوره های آموزشی برق صنعتی در آموزشگاه فنون برق می توانید در مدت زمانی کوتاه به مهارت های مورد نیاز این حرفه دست پیدا کرده و آماده ورود به بازار کار برق صنعتی شوید.

برخی از مهم ترین ویژگی هایی که این آموزشگاه را از سایر آموزشگاه برق صنعتی متمایز می کند عبارتند از:

1-آموزش توسط اساتید با تجربه و متخصص

یادگیری برق صنعتی آسان نبوده و لازم است توسط فردی متخصص و حرفه ای ارائه شود. در آموزشگاه فنون برق این مهم مورد توجه قرار گرفته و از اساتید متخصص و با تجربه برای آموزش برق صنعتی بهره گرفته شده است.

توجه داشته باشید که استاد حرفه ای علاوه بر دانش و تجربه بالا لازم است از فن بیان خوبی برخوردار باشد و به خوبی تجارب خود را به شما انتقال دهد.

2-کامل و جامع بودن سرفصل ها

برق صنعتی مباحث گسترده ای را شامل می شود. برای آنکه بتوانید یک تابلو برق صنعتی را به خوبی طراحی و پیاده سازی کنید لازم است شناخت کاملی از الکترونیک پایه، اجزا و قطعات تابلو، مراحل طراحی، ساخت و مونتاژ تابلو برق و . . . داشته باشید.

در آموزشگاه فنون برق از پایه مفاهیم برق صنعتی به شما آموزش داده می شود. معرفی قطعات تابلوهای برق صنعتی، ابزارشناسی و نحوه کار با آنها، طراحی و سیم کشی مدارهای فرمان، عیب یابی تابلوهای برق، مونتاژ انواع تابلو برق، طراحی تابلو برق راست گرد و چپ گرد ، طراحی تابلو برق بانک خازنی و . . . برخی از سرفصل های این دوره آموزشی است.

3-عملی بودن آموزش ها

برای آنکه مفاهیم برق صنعتی در ذهن شما نهادینه شود لازم است تا تمرین و تکرار بسیاری داشته باشید. برای یادگیری برق صنعتی آموزش تئوری کافی نبوده و بایستی در کنار این نوع از آموزش به صورت عملی نیز کار کنید.

در آموزشگاه فنون برق آموزش برق صنعتی به صورت تئوری و عملی صورت می گیرد. در این دوره ابتدا به صورت تئوری با مفاهیم برق صنعتی آشنا شده و بعد از آن از فرصت تمرین و کار عملی برخوردار خواهید بود.

4- پشتیبانی بعد از دوره

یکی از ویژگی های متمایز دیگر در آموزشگاه فنون برق پشتیبانی نامحدود دوره آموزشی است. توجه داشته باشید که هر چه قدر که آموزش ها طی دوره کامل و جامع باشد باز هم هنگام ورود به بازار کار با سوالاتی روبه رو خواهید شد.

در آموزشگاه فنون برق می توانید پس از اتمام دوره با استاد در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کند و از مشاوره های آن استفاده کنید.

ارائه مدرک و گواهینامه معتبر، بازآموزیی رایگان، مجهز بودن کارگاه، برگزاری دوره در ساعات منعطف، امکان پرداخت اقساطی شهریه برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره برق صنعتی در آموزشگاه فنون برق است.

آموزش نصب دوربین مدار بسته در مجتمع فنون برق

در آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره فوق کلاس های آموزشی متعدد دیگری برگزار می شود آموزش نصب دوربین مدار بسته یکی از دوره های پرطرفدار نصب در این مجتمع فنی است که نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه را به شما آموزش می دهد.

این دوره مانند دیگر دوره ها به صورت عملی و در محیطی شبیه به محیط واقعی برگزار می شود. آموزش داکت کشی، کابل کشی، نصب دوربین، تنظیمات دوربین مدار بسته، انتقال تصویر، عیب یابی، آموزش سوکت زدن شبکه، بکاپ گیری و . . . برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره می باشد.

لازم به ذکر است پس از اتمام این دوره می توانید انواع دوربین مدار بسته را نصب و راه اندازی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به آدرس https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28260
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید