امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

فروش مصالح ساختمانی با قیمتی بی رقیب


1401/07/27
کد خبر : 28229
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

قرار نیست همیشه برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز در ساخت و ساز هزینه زیادی صرف کنید. البته زمانی که برای تهیه ان ها به یک مجموعه با سابقه و خوش نام اعتماد کنید. ما در ایرونید انواع متنوعی از مصالح ساختمانی را با قیمت شگفت انگیز و بسیار مناسب در اختیار مشتریان تهرانی و شهرستان ها قرار می دهیم. کیفیت ما اعتبار ما است و هدف کسب رضایت مصرف کننده می باشد. می توانید سفارش خود را در سریع ترین زمان در هر ادرسی که می خواهید تحویل بگیرید. هیچ محدودیتی از بابت سفارش ندارید و می توانید خرید خود را به صورت عمده نیز انجام دهید تا قیمت بسیار مقرون به صرفه تری هم برایتان داشته باشد.

با پر فروش ترین محصولات ایرونید آشنا شوید

شما هم مصالحی را که نیاز داشته باشید می توانید از ما خرید کنید. اما در بین صدها محصول عرضه شده، برخی از ان ها به دلیل کاربرد فراوانی که در ساخت و ساز های گوناگون دارند بسیار پر فروش تر هستند که از بین ان ها می توان موارد زیر را معرفی کرد.

قوطی ساختمانی چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت روز قوطی ساختمانی نیز که ساخته شده از پروفیل هستند. به عبارت دیگرمقطع های چهارگوش مستطیلی و یا مربعی که به صورت تو خالی هستند را قوطی می نامند. علاوه بر ساختمان سازی در حرفه های دیگری همچونک خودرو سازی، لوازم ارایشی و لوازم خانگی و ... نیز کاربرد دارد. این قوطی ها تنوع بسیار زیادی دارند و از مهم ترین ویژگی های ان می توان به:
1-    کیفیت سطحی بسیار بالا
2-    مقاومت زیاد
3-    جوش پذیری بسیار خوب
4-    شکل پذیری و فرم گیری عالی
5-    و ...
اشاره داشت. اطلاعات مورد نیاز برای قوطی ها در نام ان ها خلاصه می شود. به این صورت که بعد از اسم قوطی ابتدا طول، سپس عرض و در نهایت ضخامت ان بیان می شود. اغلب در اندازه های 10 الی 140 میلی متر ساخته می شود. ضخامت های ان هم برابر با 1 الی 6 میلی متر است. برای ساخت قوطی ساختمانی از رش نورد سرد استفاده می شود. برای انکه یک خرید رضایت بخش داشته باشید باید در زمان خرید به برند سازنده ان هم توجه کنید تا بهترین را انتخاب نمایید و از کیفیت بالای ان بهره مند شوید.

از قوطی ساختمانی چه استفاده ای می شود؟

کاربرد این محصول بسیار زیاد است اما اگر بخواهیم دقیق تر به ان بپرداریم می توان موارد زیر را به عنوان کاربرد آن بیان کرد.
1-    ساخت ستون ها
2-    پل سازی
3-    به کارگیری در بتن ها
4-    ساخت ساختمان های چند طبقه
5-    اتصالات سازه ها

لوله پر استفاده ترین متریال در تمام سازه ها

لوله کشی یکی از اصلی ترین اقداماتی است که در ساختمان سازی برای عبور دادن گاز و آب استفاده می شود. البته لوله کشی های دیگر یهم به منظور حفاظت از سیم برق ها، اب و فاضلاب و ... نیز انجام می شود. برای هر کدام از مواردی که ذکر شد شما به یک لوله مناسب نیاز دارید. به همین خاطر است که علاوه بر ابعاد و اندازه لوله های ایرونید از نظر جنس نیز بسیار متنوع هستند. برخی از این لوله ها عبارتند از:
لوله گالوانیزه: این لوله ها خود در دو نوع فلزی و آهنی هستند و مقاومت بسیار بالایی دارند. نمونه فولادی ان که از فولاد نرم ساخته شده دچار خوردگی نمی شوند و در برابر مواد شیمیای و اسیدی نیز بسیار مقاوم هستند. بیشتر برای فاضلاب و سریس های بهداشتی کارایی دارد. اما مدل های آهنی وزنی سبک دارند و اغلب به رنگ خاکستری هستند. از مقاومت فشاری بالایی برخوردار بوده و برای اتصال کردن به یکدیگر از جوش دادن استفاده نمی شود چرا که باعث ایجاد دود مضر برای انسان می شود. به همین خاطر استفاده زیادی در ساختمان سازی های امروزی ندارد.
لوله چدنی: لوله های چدنی در ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین با الیاژ های مختلفی اسخته می شود. مقاومت ان بسیار زیاد است و چندان دچار سایش و فرسودگی نمی شود. نصب ان کمی زمان بر است اما قیمت مناسب تری دارد. وزن بیشتری دارد.
لوله پی وی سی: لوله های پی وی سی نوع جدیدی از لوله های پلیمری هستند که بسیار پر کاربرد و پر فروش می باشند. انعطاف پذیری ان ها بسیار زیاد است و نمی شکنند. دچار خوردگی هم نمی شوند.  وزن کمی داشته و راحتی نصب باعث شده است که بسیار محبوب شود. تنوع رنگی زیادی هم دارد که از دلایل جذابیت ان محسوب می شود.

آیرونید ironeed.com

از دیگر انواع لوله ها می توان به پنج لایه، لوله پلی اتیلن، لوله برنجی، مسی و ... اشاره کرد که بسته به نیاز خود می توانید ان را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

شیرآلات صنعتی الزام هر ساختمانی

در هر سازه ای برای کنترل جریان گاز و آب نیاز به یک سری شیرالات دارید. از انجایی که دائما در حال استفاده هستند و با مواد مختلفی سرو کار دارند باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. نگران نباشید کیفیت مهم ترین اصل ما در ایرونید است که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهیم. شیرالت صنعتی در قیاس با نمونه های ساختمانی بسیار بزرگ تر و البته سخت تر هستند. تنوع ان ها بسیار زیاد است و بسته به نیاز و بودجه ای که برا یخرید کنار گذاشته اید می توانید از بین گزینه های مختلف انتخاب کنید. این شیرالات در کارگاه هاف کارخانه ها و ... استفاده می شود. مهم ترین ویژگی که دارند قابلیت تعویض ان ها است و می توانید در صورت خراب شدن به راحتی ان ها را عوض کنید.

انواع شیرالات صنعتی کدامند؟

تنوع این شیرالات بسیار زیاد است برخی از شناخته شده ترین ان ها عبارتند از:
شیرتوپی: به این شیر، شیر بال ولو و یا حتی شیر ضربه ای هم گفته می شود. حرکت نود درجه داشته و افت فشار کمی را ایجاد می کند.
شیر سماوری: باز و بسته شدن ان به صورت نود درجه انجام می شود. افت فشار ان نیز بسیار کم است.
شیر دروازه ای: به این شیر ها شیر کشویی نیز گفته می شود که به صورت کامل جریان را باز و یا بسته می کنند. افت فشار بسیار کمی دارد و به همین خاطر بسیار محبوب است.
از دیگر شیرالات صنعتی می توان به شیر پروانه ای، کروی، سوزنیف دیافراگمی، فشار شکن و ... اشاره داشت که می توانید از ایرونید سفارش دهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28229
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید