امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

فروش مانیتور تصویری خودروهای ایرانی و خارجی


1401/07/27
کد خبر : 26060
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

امروزه مانیتورهای تصویری یکی از تجهیزاتی هستند که با دارا بودن امکانات بسیار، به اصلی ترین ابزار موجود در خودروها مبدل شده اند. یکی از آپشن های خودروهای امروزی، سیستم مانیتور تصویری آن می باشد که قابلیت های بیشماری دارند. این مانیتورها دارای سیستم عامل اندروید می باشند که به همین دلیل می توانید با اتصال آنها به گوشی همراه خود، برنامه های مورد نیاز خود را نصب و از آنها بهره مند شوید. در این مانیتورها، با وجود قابلیت اتصال به دوربین های عقب و جلوی خودرو، امکان کنترل بهتر خودرو برای شما فراهم می شود . با وجود برنامه های مسیریابی، به راحتی می توانید، در کمترین زمان ممکن و به راحتی به مکان مورد نظر خود برسید. همچنین با استفاده از WiFi و امکان اتصال به اینترنت، می توانید برنامه مورد نظر خود را بر روی صفحه لمسی مانیتور، نصب نمایید. عالوه بر این، این امکان برای شما فراهم می شود تا به تماس های تلفنی خود از طریق مانیتور، پاسخ دهید.
 شما می توانید از طریق این مانیتورها تمامی فایل های صوتی را از طریق اتصال بلوتوث به گوشی همراه خود پخش نمایید. این مانیتورها این قابلیت را دارند تا مشکالت موتور را نمایش دهند و در شناسایی و رفع مشکل کمک نمایند که به اصطالح به ان قابلیت اتصال بی سیم OBD می گویند. برای آن دسته از افرادی که عالقه دارند تا از ساب ووفر و آمپلی فایر استفاده نمایند، باید گفت که در این مانیتورها امکان راه اندازی ساب ووفر و آمپلی فایر نیز وجود دارد. این مانیتورها به راحتی می توانند به رادیو و تلویزیون متصل شوند و این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید در حین رانندگی برنامه های مورد عالقه خود و اعضای خانواده تان را بویژه در حین سفر به نمایش بگذارید.
اگر به دنبال خرید مانیتور تصویری با کیفیت برای خودروی خود هستید حتما به چند نکته مهم توجه نمایید؛ -اندازه صفحه نمایش و مقدار پیکسل ها در هر اینچ که هرچه این مقدار بیشتر باشد، تصویر با جزئیات و کیفیت بیشتری نمایش داده می شود. و در آخر قیمت مانیتور می باشد که ما در دی وی دی فابریک تالش نموده ایم تا با توجه به تمامی اینقدرت سخت افزاری، رم باال و پردازنده ی عالیداشتن سیستم عامل اندرویدمیزان نور مانتیورمات یا براق بودن مانیتور فاکتورها، مانیتور تصویری با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
 
شما خریداران عزیز، پیش از خرید از محصولات ما در سایت دی وی دی فابریک دیدن نمایید و تمامی اطالعات مربوط به مانیتور تصویری مورد نظر خود را مطالعه نمایید تا بتوانید با آگاهی بیشتر و کامل تر، مانیتوری منطبق بر داش خودروی خود را خریداری نمایید.
کارشناسان ما در دی وی دی فابریک، بطور رایگان ، آماده ی ارائه مشاوره برای خرید مانیتور به شما عزیزان می باشند. هدف ما در این مجموعه، جلب رضایت خریداران گرامی می باشد. به همین منظور و در جهت رفاه حال خریداران گرامی، خدمات خود را در قالب ارسال محصولات به سراسر کشور و امکان نصب در تمامی نمایندگی های مجاز شهرستان ها را فراهم نموده ایم. هزینه ی ارسال کاال به شهرستان برعهده ی شرکت می باشد و برای تهرانی ها به صورت رایگان می باشد.
همچنین برای تهرانی های گرامی، امکان نصب مانیتور در محل کار یا منزل فراهم شده است و هزینه ی نصب با 30 درصد تخفیف همراه خواهد بود. همچنین می توانید هزینه ی کاال را به صورت غیرحضوری و آنالین از طریق درگاه موجود در سایت پرداخت نمایید. یا اینکه به صورت حضوری به آدرس ما در تهران - خیابان قزوین - خیابان شهید ابراهیمی - نبش کوچه دکتر پیروز - پلاک 289 مراجعه نمایید. تمام محصولات ما در این نمایندگی دارای ضمانت نامه ی 18 ماهه می باشد. چرا که در بازار انواع دی وی دی فابریک چینی و بد کیفیت با هزینه کمتر موجود میباشد و این مالک سیستم کاری دی وی دی فابریک نمی باشد.هدف ما جلب رضایت مشتریان با ار ائه ی باکیفیت ترین محصولات می باشد. شعار ما در این نمایندگی بر اصل مشتری مداری استوار می باشد.

فروش مانیتور تصویری و ضبط تصویری خودروهای ایرانی و خارجی به همراه گارانتی 1 ساله

شماره های تماس جهت مشاوره و ثبت سفارش          55415092     55418272     55418232    09123062027


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26060
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید