امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

فروش فوری خودرو با خودرو 45 اتفاق می‌افتد!


1401/07/27
کد خبر : 28655
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

کاش می‌شد همین امروز ماشینم را بفروشم. این همان جمله است که هر فردی که ماشین کارکرده دارد و پول لازم است حداقل یکبار با خودش مرور کرده است؛ اما فروش ماشین آن هم به صورت فوری به این راحتی ممکن نیست. چون همین که قصد فروش ماشین را می‌کنید سر و کله دلال‌ها دور و برتان پیدا می‌شود و هر کسی برای خودش ماشین را کارشناسی و قیمت‌گذاری می‌کند.
البته فقط دلال‌های بازار نیستند که فروش ماشین دست دوم را تبدیل به یک مسیر طولانی می‌کنند. بلکه حضور خریدارانی که بودجه محدودی دارند و سقف آرزوهایشان بلند است را هم باید در فروش فوری ماشین دست دوم در نظر داشته باشید. این گروه از افراد به جای اینکه بودجه خودشان را برای خرید بیشتر کنند و ماشین را به قیمت واقعی آن بخرند، سعی می‌کنند با چانه‌زنی‌های فراوان قیمت ماشین را به اندازه بودجه خودشان پایین بیاورند و یک معامله پرسود برای خودشان رقم بزنند.
در فروش فوری خودرو با خودرو 45 خبری از دلال‌های سودجو و خریداران بلندپرواز نیست! بلکه مشتریانی که واقعاً بودجه معقولی برای خرید ماشین دارند به سراغتان می‌آیند و می‌توانید ماشینتان را در کمترین زمان به بهترین مشتری بفروشید.


 فروش فوری خودرو

تعیین قرار فروش برای فروش فوری خودرو با خودرو 45

قرار فروش خودرو 45 فرصتی بی‌نظیر برای کسانی است که می‌خواهند ماشین خودشان را به قیمت به اولین مشتری که دارند بفروشند. اگر اهل چانه‌زنی با مشتری‌های رنگارنگ نیستید و وقت ندارید هر روز تلفن جواب بدهید و با مشتریانی که برای خرید خودرو تماس می‌گیرند صحبت کنید، از فرصت تعیین قرار فروش خودرو 45 استفاده کنید.
به محض ثبت درخواست فروش فوری خودرو با خودرو 45 یک قرار کارشناسی حضوری رایگان برای فروشنده ماشین تنظیم می‌شود.
با توجه به اینکه تعیین روز، ساعت و شعبه کارشناسی ماشین دست دوم توسط خود فروشنده انجام می‌شود؛ بنابراین هر روز و ساعتی که زمان آزاد داشته باشید می‌توانید قرار فروش ماشین را تنظیم کرده و برای کارشناسی خودرو به شعبه تعیین شده خودرو 45 مراجعه کنید.

کارشناسی و اعلام قیمت ماشین کارکرده

برای اینکه ماشین به قیمت منصفانه به فروش برود، باید تمام عیب و ایرادهای آن را شناسایی کرده و برطرف کنید. یا اینکه ماشین را با عیب‌هایی که در اثر تصادف و... روی بدنه آن نقش بسته و به طور 100 درصدی قابل اصلاح نیست به قیمت کمتر برای فروش عرضه کنید.
کارشناسی خودرو 45 این فرصت را برای فروشندگان ماشین‌های کارکرده فراهم کرده است که ماشین خودشان را به طور کامل به لحاظ بدنی و فنی ارزیابی کنند. در کارشناسی که توسط خودرو 45 انجام می‌شود، خودرو کارکرده طبق 145 فاکتور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پس از اینکه کلیه بخش‌های ماشین به طور کامل ارزیابی شد، قیمت ماشین برای فروش مشخص می‌شود.


 فروش فوری خودرو

پرداخت آنی و انتقال سند خودرو

اگر همین حالا پول لازم دارید و به همین دلیل هم ماشینتان را برای فروش آگهی کرده‌اید، خودرو 45 کمکتان می‌کند با فروش فوری ماشین، پرداخت آنی مبلغ آن را تجربه کنید. به محض تکمیل مرحله کارشناسی خودرو اعلام قیمت ماشین این فرصت برایتان وجود دارد که ماشین را به کارشناسان خودرو 45 بفروشید.
به محض اینکه با کارشناسان خودرو 45 برای فروش فوری خودرو کارکرده به توافق برسید، انتقال سند و پرداخت آنی قیمت ماشین انجام می‌شود. البته در صورتی که فرصتتان برای فروش ماشین کارکرده خیلی محدود نیست، این امکان برایتان وجود دارد که خودرو دست دوم را در ویترین سایت خودرو 45 قرار دهید و با کمک کارشناسان فروش خودرو 45 ماشین کارکرده‌ای که دارید را به بهترین قیمت در بازار به فروش برسانید.
بنابراین فروش فوری خودرو با خودرو 45 این امکان را برای تمام دارندگان ماشین‌های کارکرده ایرانی و خارجی فراهم کرده است که خودروی خودشان را به مشتری واقعی آن و در اسرع وقت به فروش برسانند.

همین الان ماشینتان را در خودرو 45 آگهی کنید و بفروشید

برای اینکه نحوه فروش سریع ماشین در خودرو 45 را به طور کامل ارزیابی کنید، همین حالا می‌توانید اطلاعات خودروی کارکرده خودتان را در این پلتفرم خرید و فروش ماشین‌های دست دوم وارد کرده و قرار فروش را تعیین کنید.
به محض انتخاب شعبه و تعیین قرار فروش زمانی برای کارشناسی ماشین و فروش خودرو برایتان تخصیص داده می‌شود؛ و در این روز می‌توانید با نظر کارشناسی ماشین درباره قیمت نهایی که ماشینتان دارد اطلاعات به دست بیاورید و آن را بفروشید.





لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28655
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید