امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

فروش اینترنتی انواع سنگ های تخت لبه دار با قیمتی ارزان در وین ابزار


1401/07/27
کد خبر : 27546
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

شما برای داشتن خریدی آسان با خیالی راحت می توانید به سایت وین ابزار مراجعه کنید. این سایت محصولات را با ضمانت به مشتریان خود ارائه میدهد. هر افزار صنعتی دستی که نیاز داشته باشید را می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری از این فروشگاه تهیه نمایید.

سنگ های تخت وین ابزار کدامند؟

تنوع در این ابزار ها همانند سایرین، بسیار زیاد است. به اندازه ای که می توانید هر مدلی را که متناسب با مصرفتان نیاز دارید در کمتر از چند دقیقه و با چک کردن محصولات سایت انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید. نگران ارسال و جا به جایی ان هم نباشید. چرا که ما سفارش شما را در کمترین زمان درب منزل و یا ادرس کارگاه شما و ... به خریدار تحویل خواهیم داد. برخی از مدل های سنگ های تخت موجود در فروشگاه عبارتند از:

سنگ تخت cbn ff11

این سنگ ها یکی دیگر از محصولات این شرکت هستند که به صورت یک طرفه کار می کنند. شما فقط می توانید از یک طرف آن استفاده کنید. سمت دیگر آن به صورت صاف و تخت می باشد و عملا کارایی برای مصرف کننده ندارد. کمپانی تولید کننده این محصول تمامی تلاش خود را برای ساخت این محصول نموده است به طوری که تمامی استاندارد ها در آن رعایت شده و با بهترین مواد اولیه تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول ظاهری شبیه به بشقاب دارد و به صورت گرد است که لبه های کوتاهی داشته و سطح ان کاملا صاف و مسطح است. به کمک بخش مرکزی به دستگاه های مختلف وصل می شود. جالب است بدانید به صورت دستی هم می توان از این ابزار استفاده کرد اما به کارگیری ان بر روی دستگاه سرعت عمل بالاتری دارد و می توانید سفارشات خود را در زمان کوتاه تری و با کیفیت بالاتری اماده کنید.


 سنگ های تخت لبه دار

ویژگی سنگ تخت لبه دارcbn ff11

این وسیله از جنس فولاد است و درجه سختی بسیار بالایی دارد که باعث شده برای قطعه کار هایی با درجه سختی بالا به کار گرفته شود. شما می توانید این ابزار را در اندازه و قطر های مختلف با توجه به نیاز خود تهیه کنید. رطوبت و دمای هوا باعث خراب شدن آن نمی شود. دوام بسیار بالایی دارد و راه نفوذی برای مایعات ندارد این بدان معنی است که ضد زنگ است. سرعت کار شما را بسیار افزایش می دهد. در مصارفی همچون خودروسازی، تراشکاری، قالب سازی، ابزار سازی و... کار برد دارد.
قابل حمل بودن این وسیله از ویژگی های مهم آن است که با وزن کمی که دارد کار را برای شما آسان تر می کند. کار با این وسیله بسیار راحت است. سطح بسیار تیزی دارد که با استفاده از وسایل هایی با درجه سختی بسیار بالا ممکن است کند شود.

سنگ بشقابی دیاموند 4ET9

این محصول با کیفیتی بسیار بالا توسط کمپانی دیاموند تولید و روانه بازار شده است. اندازه و قطرهای مختلفی دارد که به شما در انجام امور کمک می کند. با توجه به اندازه، قیمت های آن فرق می کند.  تمامی استاندارد ها در ساخت ان رعایت شده است. مهندسین این شرکت برای تولید  این محصول از با کیفیت ترین مواد استفاده کرده اند. در بخش مرکزی این محصول سوراخی وجود دارد،که باعث می شود به سایر دستگاه ها متصل شود. کار با این وسیله بسیار آسان است اما نیاز به آموزش و تجربه دارد. قبل از استفاده از این محصول حتما نکات ایمنی را رعایت کرده و دفترچه آن را مطالعه کنید.


 سنگ های تخت لبه دار

ویژگی های سنگ بشقابی دیاموند مدل 4ET9

این سنگ از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این کمپانی برای تولید این محصول زحمات زیادی کشیده و از بهترین مهندسان و طراحان خود استفاده نموده است که باعث شده کارایی و استحکام بسیار بالایی داشته باشد. البته با فروش بالای ان نتیجه زحمات خود را نیز دیده است. در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است. دوام بسیار بالایی دارد. سبک وزنی آن باعث شده به راحتی قابل حمل و جابجایی باشد. برای ابزارهایی از جنس فولاد،چدن، الومینیوم و... کارایی فراوانی دارد. بیشتر برای ابزار هایی با درجه سختی پایین کارایی دارد. هنگام کار کردن داغ نمی شود.  

سنگ بشقابی یک طرف تخت cbn 4bt9

این وسیله ساخت کشور ترکیه و کمپانی سی بی ان است. ظاهری شبیه به بشقاب دارد ولی تنها یک طرف آن قابل استفاده است . براده برداری، صیقل کردن، تراش دادن، تیز کردن، کاربرد اصلی این ابزار محسوب می شود. سمت تخت آن قابل استفاده است. و به صورت دستی و یا با اتصال به دستگاه های دیگر قابل استفاده می باشد. بخش مرکزی تو خالی دارد که به کمک آن به روی دیگر دستگاه های نصب می شود. شکل ظاهری آن مثل یک صفحه دایره ای است که لبه های صافی دارد. این محصول با بهترین مواد ساخته شده که باعث شده است دوام و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.


 سنگ های تخت لبه دار

ویژگی سنگ بشقابی یک طرف تخت cbn 4bt9

این ابزار اندازه و قطر های گوناگونی دارد که با توجه به نیاز شما ساخته شده است و دستتان را برای انتخاب باز گذاشته است. با وجود استحکام بالایی که دارد برای ابزار هایی که درجه سختی کمی دارد قابل استفاده است. از فولاد ضد زنگ ساخته شده و در برابر ضربات استحکام بسیار بالایی دارد. دما و رطوبت باعث خرابی این افزار کوچک نمی شود. وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. دوام بسیار بالایی دارد که تا مدتها می توانید از آن استفاده کنید. قبل از استفاده از آن حتما نکات ایمنی را رعایت کنید. این قطعه در صنایع خودرو سازی، قالب سازی،ساخت ابزار، جوشکاری و ... کارایی دارد.
کلام آخر
کیفیت را فدای ارزان بودن نکنید و در وین ابزار کیفیت را با قیمتی ارزان بخرید. ما به منظور رضایت و رفاه شما عزیزان، محصولات خود را با نازل ترین قیمت عرضه میکنیم. همچنین فروش عمده نیز داریم که می توانید به راحتی کارگاه خود را تجهیز کنید و با صرف زمان و هزینه کم سود زیادی داشته باشید و تا مدت ها از این ابزار ها استفاده کنید.
 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27546
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید