امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

فروشگاه لوازم یدکی مزدا شاپ


1401/07/27
کد خبر : 26062
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

شرکت خودروسازی مزدا، یک شرکت سهامی خاص تحت عنوان ماتسودا است که با نام تجاری مزدا شناخته شده است. موسس خودروسازی مزدا جوجیرو ماتسودا بوده و دفتر مرکزی این خودروسازی در شهر هیروشیما در کشور ژاپن واقع شده است. شرکت خودروسازی مزدا در سال 2006 حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار خودرو‌ تولید کرده ‌است که در کشورهای مختلف جهان آن‌ها را به فروش رسانده است.
موسس شرکت خودرو‌سازی مزدا که علاقه خاصی به آئین زرتشت داشته با الهام از اهورامزدا و با توجه به تشابه اسمی نام خانودگی‌اش با کلمه مزدا، این نام را برای محصولات خود برگزیده است. این شرکت در داخل ژاپن به نام ماتسودا شناخته می‌شود و بیشتر ژاپنی‌ها از جنبه دیگر نام مزدا بی‌اطلاع هستند. بر پایه اظهار نظر سایت مزدا علت نام‌گذاری این شرکت این گونه بیان شده‌ که: نام شرکت مزدا از نام اهورامزدا خدای اولین تمدن‌های غرب آسیا گرفته شده است. ما اهورامزدا را به خدای خرد، اندیشه و هماهنگی تفسیر نموده‌ایم. در جایگاه منشاء هر دو تمدن شرقی و غربی و همینطور تحت عنوان نمادی از فرهنگ خودرو. این آمیختگی از میل به دستیابی به صلح جهانی و توسعه صنعت خودرو‌ ناشی شده است.
تاریخچه مزدا در ایران
اتومبیل‌های سواری و وانت‌های مزدا از دهه هفتاد میلادی وارد ایران شدند. مزدا ۹۲۹ کوپه به یکی از اتومبیل‌های کوچک و پرطرفدار آن زمان تبدیل شد. همچنین وانت‌های مزدا نیز از آن زمان تاکنون در ایران مورد استفاده بوده‌اند.
گروه بهمن از سال ۱۳۳۸ به مونتاژ وانت سه چرخ مزدا با ظرفیت ۲۰۰ کیلوگرم و پس از آن از سال ۱۳۵۰ به ساخت و مونتاژ انواع وانت‌های مزدا شامل مدل‌های ۱۰۰۰ و مدل ۱۶۰۰ پرداخته‌است. این شرکت از آن زمان (با نام‌های شرکت اتومبیل سازی مزدا و ایران وانت) به مونتاژ خودروهای مزدا ادامه داده و از سال ۱۳۷۸ سواری مزدا ۳۲۳F و ۳۲۳SL را تولید نمود. سپس با عرضهٔ سواری مزداFL ۳۲۳ تا سال ۱۳۸۶ در پنج تیپ و با موتور ۱۶۰۰ سی‌سی توانست فروش خود را گسترش دهد و خط مونتاژ سواری محبوب مزدا ۳ با موتور ۲۰۰۰ سی سی را از شرکت ژاپنی گرفته و آن را در سه تیپ ارائه کند.

لوازم یدکی مزدا


 
امروزه فروشگاه های متعددی در تهران برای خرید و فروش لوازم یدکی مزدا  راه اندازی شده است . یکی از این فروشگاه ها ، فروشگاه مزدا شاپ که در تهیه و توزیع لوازم یدکی مزدا در بازار چراغ برق فعالیت دارد . در بین فروشگاه های خرید و فروش قطعات مزدا ، فروشگاه اینترنتی حضوری مزدا شاپ یکی از مکانی های است که قطعات این خودرو را به صورت اصلی و فابریکی به مشتریان عرضه می کند. قطعاتی که در فروشگاه مزدا شاپ به فروش میرسد عبارتند از : کمک فنرها ، لنت ترمز ها ، دیسک و صفحه ، دیسک ترمز ، انواع چراغ های اصلی و فابریکی خودرو ، دسته موتورها ، فیلتر های هوا و روغن ، شلگیرها ، گلگیرها ، آینه های بغل ، آینه الکترونیک ، کفپوش ها ، سپرها ی جلو و عقب و شب رنگ ، سیبک فرمان ، دینام ، باتری و ........
تهیه و توزیع لوازم یدکی مزدا 3 - مزدا 2 - مزدا 323 توسط فروشگاه مزدا شاپ که قطعات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار به فروش می رساند با اطمینان به شما می گوییم که این قطعات دارای ضمانت و فاکتور می باشد.
لوازم مزدا را در کوتاهترین زمان می توانید در درب منزل خود و یا درتعمیرگاه ها که به وسیله پیک ارسال می شود تحویل بگیرید.همچنین در بعضی از موارد قطعات را برای مشتریان شهرستان، با تیپاکس و اتوبوس ارسال می شود.

لوازم یدکی مزدا


 
مزدا شاپ ضمانت بهترین قیمت در بازار لوازم یدکی مزدا میباشد. در حقیقت شعار فروشگاه این است که جنس اصل را  اصلی از مزدا شاپ خریدداری کنید . چرا که قطعات اصلی و فابریکی خودرو باعث خرابی یا از بین رفتن دیگر قطعات خودرو نمیشود . ولی متاسفانه وجود قطعات تقلبی و دست دوم در بازار می تواند سبب خسارت و هزینه های سنگین برای صاحبان خودرو شود . پس با اطمینان کامل از فروشگاه مزدا شاپ خریداری کنید.
آدرس فروشگاه مزدا شاپ : تهران - میدان امام خمینی - خیابان اکباتان - نبش کوچه آهنین پاساژ الغدیر با مدیریت سید مهرداد قهاری
تلفن : 02136057696
همراه : 09125101633
وبسایت :  www.mazdashop.ir



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26062
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید