امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

فروشگاه آنلاین شهر یراق بهترین انتخاب برای خرید دستگیره در و کابینت


1401/07/27
کد خبر : 26359
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

جنس های مختلفی برای دستگیره ها در بازار وجود دارد. از این رو هنگام خرید به نکاتی مانند داشتن مقاومت بالا نسبت به وزن و کارایی در و ... باید توجه داشته باشید. در فروشگاه شهر یراق به آدرس www.shahreyaragh.com می توانید انواع دستگیره در و کابینت را در سایزهای بزرگ و کوچک مشاهده و خریداری کنید. در ادامه بیشتر با محصولات فروشگاه اینترنتی شهر یراق آشنا خواهید شد.

خرید دستگیره در با قیمت مناسب

هر چند یک درب زیبا و مدرن را خریداری کنید، در صورتی که دستگیره ی خوبی بر روی آن نصب نشود، کارایی لازم را ندارد. علاوه بر کیفیت این ابزار، زیبایی ظاهری آن ها نیز اهمیت به سزایی دارد. داشتن ظاهری متناسب و مدرن به ورودی اتاق یا ساختمان شما جلوه ای زیباتر می دهد. با توجه به افزایش سریع قیمت ها در سال های اخیر، ممکن است با قیمت های بالایی در این بخش نیز مواجه شوید؛ اما برخی از فروشگاه های معتبر برای این که بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و همیشه کسب و کاری پر رونق داشته باشند، با سود کمتری محصولات خود را به فروش می رسانند تا فشار مالی کمتری برای خرید بر روی دوش مشتریان باشد. یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه شهر یراق است که محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید دستگیره در از سایت این فروشگاه به آدرس www.shahreyaragh.com بازدید کنید.

خرید یراق آلات کابینت با کیفیت بسیار بالا

 خرید دستگیره در و کابینت


جک، ریل کشو و لولا از مهم‎‌ترین یراق‌ آلات کابینت هستند که تمامی نصاب‌های کابینت هنگام نصب کابینت به این یراق آلات نیاز پیدا می‌کنند؛ درصورتی که هر کدام از یراق آلاتی که برای نصب کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرند از کیفیت بالایی برخوردار باشند، موجب افزایش طول عمر کابینت می‌شوند؛ از این‌رو مصرف کننده نباید خیلی زود برای تعمیر کابینت آشپزخانه‌اش یا خرید و نصب یک کابینت جدید دست به جیب شود و می‌تواند سال‌ها از کابینت‌‎های نصب شده در آشپزخانه‌اش استفاده کند. در ادامه بیشتر با انواع یراق آلات کابینت و کاربرد آن‌ها آشنا خواهید شد.
جک: همانطور که اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین یراق آلات کابینت، جک است اما جک چه کاربردی دارد؟ درواقع برای باز و بسته شدن درب کابینت چه از بالا به پایین و چه برعکس از جک استفاده می‌شود. جک دارای انواع متعددی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جک پمپی و جک اتوبوسی اشاره کرد.
ریل کشو: همانطور که می‌دانید برای حرکت دادن کشو کابینت یا بهتر است بگوییم بیرون کشیدن و هل دادن کشو کابینت به داخل، از ریل استفاده می‌شود. ریل‌ نیز مانند سایر یراق آلات کابینت دارای انواع متعددی است که شامل: ریل ساده کشو، ریل کشو بدنه‌دار، ریل مخفی کشو و ریل تبدیل میز می‌باشند.
لولا: و اما آخرین جز از یراق آلات کابینت، لولا است. امروزه برای اتصال درب کابینت به بدنه آن از لولایی به نام لولا گازور استفاده می‌کنند که دارای انواع متعددی است از لولا گازور زاویه‌دار گرفته تا لولا گازور توکار، لولا گازور آرام بند و ...  که هر کدام متناسب با نیاز کاربر هنگام اتصال درب کابینت به بدنه آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فروشگاه شهر یراق عرضه کننده بهترین انواع دستگیره در و کابینت

اگر به دنبال متنوع ترین محصولات در زمینه  دستگیره کابینت و در هستید، فروشگاه شهر یراق یکی از بهترین مراکز عرضه این ابزار است که می توانید مدل های متنوع و روز دنیا را در این فروشگاه ببینید و از آن بهره ببرید. علاوه بر تنوع بالا، کیفیت هر کدام از محصولات نیز بسیار بالاست و می توانید از خرید آن ها اطمینان داشته باشید. همانطور که گفته شد، مقاومت دستگیره در کارایی بهتر آن اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا بتوانید مطمئن تر اقدام به خرید کنید. در فروشگاه شهر یراق که وارد می شوید، قدرت انتخاب بالایی دارید و هر مدل دستگیره که نیاز داشته باشید در دسترس شما است.
از دیگر امکانات خوبی که فروشگاه شهر یراق به مشتریان خود می دهد، امکان خرید به صورت غیر حضوری، جزئی و عمده است. شما می توانید در هر کجا که باشید از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات روز در زمینه ی دستگیره در خرید داشته باشید و در اسرع وقت آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین می توانید از مشاوران و کارشناسان فروش خبره در فروشگاه شهر یراق بهره ببرید و بهترین مدل را متناسب با درب های ساختمان خود خریداری کنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26359
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید