امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

فرش شگی فلوکاتی چیست | هر آنچه باید از فرش پرز بلند بدانیم


1401/07/27
کد خبر : 26168
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

از محصولات جدید فانتزی محصولات فرش شگی فلوکاتی هست که در این مقاله قصد داریم به پرسش فرش شگی فلوکاتی چیست به صورت کامل بپردازیم . این محصولات به دلیل سادگی در طراحی و فانتزی بودنشون و ارتفاع پرزی که دارند بسیار محبوب و پر طرفدار شدن.

به طور کلی باید گفت که محصولات شگی دارای انواع مختلف میکرو ، فلوکاتی ، تری دی ، ریش ریشی ، کاموایی هستن که در ادامه این مقاله همراه با توضیحات و معرفی نوع جدید شگی که محصولات فرش شگی فلوکاتی می باشد قصد داریم انواع دیگر این محصولات را نیز به شما معرفی کنیم.

بد نیست بدانید که ترتیب ورود محصولات شگی به بازار از محصولات ریش ریشی ، کاموایی شروع شده و به محصولات میکرو ، تریدی و همچنین محصول جدیدی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم فلوکاتی پایان پیدا کرده است.

 

شما با مطالعه این مقاله به 3 نکته اصلی دست پیدا میکنید :

1 - از انواع فرش شگی کدوم نوعش را خریداری کنم.

2 - ویژگی هر کدام از محصولات فرش شگی به چه صورت هستش.

3 - بهترین نوع فرش شگی کدام یک از انواع فرش پرز بلند هست.

 

فرش شگی فلوکاتی چیست ؟ و چه ویژگی هایی دارد !

فرش شگی فلوکاتی چیست

از جدیدترین محصولات فرش پرز بلند نوع فلوکاتی می باشد که با توجه به کارخانه تولیدی آن ارتفاع پرز این فرش ها بین 4.5 الی 6 سانتی متر می باشد ( اما به صورت استاندارد ارتفاع پرز محصولات فلوکاتی به صورت 5 سانتی متر می باشد ).

جنس نخ به کار رفته شده برای فرش فلوکاتی از جنس نخ دنیر میکرو فیلامنت می باشد که برای تولید این محصولات از الیاف سه پله نیز استفاده شده است . به طور کلی برای اینکه با کیفیت این محصول آشناییت بیشتری داشته باشیم.

باید گفت که به دلیل نخ با کیفیت به کار رفته شده برای این محصول ، فرش شگی فلوکاتی از نرمی و لطافت فوق العاده ای برخوردار است. این نرمی و لطافت به گونه ای است که هنگامی که شما دست بر روی فرش بکشید به خوبی نرمی پشم گوسفند و یا پر قو را حس خواهید کرد. ( این موضوع به هیچ وجه داخل فرش های ماکارانی ، میکرو دیده نمیشه ).

توجه : محصولات فبوکاتی فرش شگی زر فرش دارای کیفی بی نظیر برای خرید شما می باشد که پیشنهاد میکنیم حتما برای خرید به فروشگاه مراجعه کنید.

همچنین محصولات فلوکاتی بر خلاف فرش های خز به صورت بافته شده هستن ، این ویژگی باعث شده است که پرز های فرش اصلا از داخل محصولات فلوکاتی خارج نشده و دارای بافت با نخ جوت برای افزایش استحکام فرش می باشد.

همچنین محصولات فرش فلوکاتی شگی به دلیل بافته شده بودن امکان شست و شو را نیز دارا می باشند ، همچنین برای تمیز کردن این فرش ها می توانید یک دستمال خیس بر روی آن بکشید.

در صورتی که بر روی محصولات فرش خز در صورتی که شست و شو انجام بدهید و یا بخواهید بر روی آن دستمال خیس بکشید به احتمال زیاد تعداد زیادی از پرز های فرش خز خارج شده و به مرور زمان زیبایی آن از بین خواهد رفت..

 

انواع فرش شگی :

از دیگر انواع محصولات فرش شگی انواع تری دی ، کاموایی ، ریش ریشی و میکرو می باشد که در ادامه این بخش به صورت جداگانه قصد داریم این فرش های پرز بلند را به شما معرفی کنیم .

 

محصولات فرش شگی میکرو چیست !

از انواع محصولات فرش پرز بلند می باشد که بر خلاف انتظار از پرز های کوتاهی برخوردار است . این محصولات به دلیل پرز های کوتاهی که دارا می باشند از زیبایی خاصی برخوردار هستن.

مشکلی که برای فرش های پرز کوتاه میکرو وجود دارد این است که این محصولات دارای نرمی و لطافت محصولات فلوکاتی نیستن و آن حس خوبی که هنگام راه رفتن بر روی فرش پرز بلند فلوکاتی می توانید حس کنید را با محصولات میکرو تجربه نخواهید کرد.

همچنین محصولات میکرو دارای تنوع رنگبندی زیادی نیستن و با توجه به اینکه طرفداران زیادی ندارد در رنگبندی های اصلی همچون طوسی و سفید عرضه شده است.

به طور کلی در صورتی که شما به دنبال محصول شگی هستید که می خواهید پرز های آن کوتاه باشد محصولات میکرو می تواند انتخابی مناسب برای منزل شما باشد ، به طور مثال در صورتی که قرار است فرش پشت درب قرار داده شود و ممکن است درب اتاق به محصولات پرز بلند گیر کند می توانید از میکرو کمک بگیرید.

 

فرش شگی تری دی چیست !

از انواع دیگر محصولات فرش شگی به صورت تری دی زر فرش می باشد که هم به صورت ساده و هم به صورت طرح دار به بافت رسیده است. بعد از محصولات فلوکات که دارای طرفداران خیلی زیادی می باشد این محصول برای خرید شما انتخابی ایده آل خواهد بود.

تفاوت محصولات تری دی از انواع دیگر شگی نوع نخ استفاده شده برای تولید این محصول می باشد که به مانند موی انسان می باشد ، در صورتی که محصولات فلوکاتی مثل پشم گوسفند نرم و پفکی است ، محصولات تریدی هنگام دست کشیدن بر روی آن مثل دست کشیدن داخل موهای انسان خواهد بود.

انتخاب محصولات تری دی و یا فلوکات بستگی به سلیقه شما دارد ، البته با توجه به این موضوع که کیفیت هر دوی این محصولات به صورت یکسان می باشد و با توجه به اینکه محصولات تری دی دارای قیمت بالاتری هستن ، از نظر اقتصادی محصولات فلوکات انتخاب بهتری می باشد.

همچنین باید گفت که محصولات میکرو از دور به صورت براق پیدا خواهند بود و محصولات شگی فلوکاتی به صورت مات می باشد. ( نوع فرش شگی میکرو از نوع تری دی بوده و از پرز های کوتاه تری برخوردار می باشد.

.

فرش شگی خز چیست !

محصولات فرش خز از جمله محصولات فرش ماشینی تولیدی نیست ولی با توجه به نوع کفپوش بودن آن نام فرش و یا فرش پرز بلند هم به این محصول داده شده . محصولات خز به دلیل نخ هاییی که برای تولید آن استفاده شده است دارای زیبایی فوق العاده ای می باشد ولی دارای معایبی هم است که در ادامه آن را مورد بررسی قرار میدهیم.

عیب اصلی محصولات فرش خز خارج شدن پرز های فرش می باشد که به دلیل عدم بافته بودن محصول می باشد و پرز ها به راحتی از داخل فرش خارج میشود . این موضوع علاوه بر اینکه باعث خرابی فرش شما خواهد شد باعث کثیفی محیط اتاقی که فرش مورد استفاده قرار داده میشود نیز خواهد شد.

همچنین شست و شوی فرش های خز کار آسانی نیست و در فرایند شست و شو ممکن است تعداد زیادی از پرز های فرش را از دست بدهید ، پس هنگام خرید فرش خز به این نکات هم توجه داشته باشید.

نکته پایانی که برای محصولات فرش خز باید به آن اشاره داشت عدم وجود تنوع رنگبندی برای این محصول می باشد که به همین دلیل شما قادر به انتخاب و یا ست کردن این فرش با دکوراسیون های مختلفی نخواهید بود.

 

.

نتیجه گیری و پایان

فرش شگی

در این مقاله متوجه شدیم که فرش شگی فلوکاتی چیست و همچنین انواع دیگر محصولات شگی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم . با توجه به مقایسه های صورت گرفته متوجه شدیم که بهترین نوع از انواع محصولات شگی نوع فلوکاتی و همچنین نوع تری دی می باشد.

با توجه به اینکه قیمت محصولات تری دی 30 درصد گرانتر از فلوکاتی می باشد و همچنین از نظر نوع بافت و نرمی شاید نسبت به فلوکات دارای برتری نباشد بدون شک خریداران بیشتری به سمت محصولات فرش شگی فلوکاتی میروند.

محصولات فلوکاتی هم از نظر رنگبنید و هم از نظر قیمت و نرمی و لطافت نسبت به دیگر محصولات عرضه شده پرز بلند دارای برتری می باشد. اگر محصولات فرش پرز بلند دارای ابعاد متنوع دایره و همچنین مستطیل می باشند.

محصولات فرش شگی فلوکاتی در ابعاد اصلی ستطیلی 1 در 1.5 ، 1.2 در 1.8 ، 2 در 3 ، 2.5 در 3.5 و همچنین 3 در 4 می باشند. این محصولات در ابعاد دایره به صورت قطر 1 و 1.5 هم عرضه شده اند و دارای سایز پادری 50 در 80 نیز می باشند.

در صورتی که قصد سفارش و خرید فرش شگی را پیدا کرده اید بدون شک انتخاب فروشگاه زر فرش کاشان برای شما انتخابی ایده آل و مناسب خواهد بود. این فروشگاه محصولاتش را با تنوع رنگبندی فوق العاده ای عرضه کرده است و قیمت های این فروشگاه بر اساس قیمت کارخانه می باشد.

شما با خرید محصولات خود از این فروشگاه واسطه ها را حذف کره اید و اقدام به خریدی به صرفه و قیمت مناسب نموده اید ، پس هم اکنون وارد فروشگاه شده و خرید خود را از رنگبندی متنوع این محصول تکمیل کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26168
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید