امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

فاکتورهای مهم قبل از خرید اره استخوان بر


1401/07/27
کد خبر : 28641
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر
در نظر گرفته ایم تا در این مقاله فاکتورهای مهم قبل از خرید اره استخوان بر را بیان کنیم، چرا که خرید و داشتن یک انتخاب خوب، مسبب دانستن اطلاعات کافی در خصوص محصول و نکات لازم قبل از خرید است. در ابتدا در تعریفی که از اره استخوان بر می شود باید به دستگاهی برای برش گوشت و استخوان اشاره کرد. این دستگاه ها از ابزار های دقیق و سریع در برش هستند که امروزه شاهد کاربرد بسیار آن ها در آشپزخانه های صنعتی، رستوران، هتل، قصابی، کشتارگاه ها و ... برای تکه کردن گوشت های بزرگ تازه و منجمد، ماهی، استخوان و غیره هستیم. شما با استفاده از این اره استخوانبر می توانید گوشت و استخوان را به قطعات کوچک با ضخامت های قابل تنظیم تقسیم نمایید. ساختار این محصول محکم و با دوام به گونه ای است که از لحاظ ایمنی و بهداشتی تأیید شده می باشد و شما می توانید در هر لحظه که خواستید با زدن دکمه اضطراری عملیات دستگاه را متوقف سازید.

کار با این دستگاه بسیار راحت است و شما به آسانی می توانید بدون نیاز به آموزش زیاد با این محصولات کار کنید. قوه مهم دیگر در این تجهیزات، تیغه ی آن هاست که به آسانی قابلیت جایگزینی دارد. 
شما بی شک می توانید با اره ماهی بر سرعت و بهبود در عملکرد را تجربه کنید! در واقع بهترین ها را به مشتریان خود هدیه و رضایت آن ها را نتیجه زحمات خود قرار دهید. ایمنی بالا در این تجهیزات و اصول بهداشتی رعایت شده در آن به نسبت نمونه های قبلی و قدیمی باعث می شود تا ایده آل ترین نتیجه گیری را کسب نمایید. البته از کاربری ساده و راحت آن ها نمی توان چشم پوشی کرد چرا سبب می شود تا شما لذت در کار را با این دستگاه ها تجربه کنید. تجربه ای مطلوب که از نتیجه برش های یکدست و تمیز از گوشت قرمز و یا سفید عایدتان می گردد. حتی این قابلیت برای شما فراهم شده تا بتوانید به راحتی اندازه های این برش را مطابق با میل و نیاز خود تنظیم نمایید.

تا این جا با تعریفی مختصر از این تجهیزات صنعتی آشنا شدید ولی قبل از خرید و سفارش نیاز است تا نکاتی را راجع به این محصولات بدانید، تا سبب شود انتخاب شما بهتر و در نتیجه عملکرد کاریتان عالی گردد.

مهم ترین فاکتورها قبل از خرید اره استخوان بر کدام اند؟

در بالا با گزیده ای از تعاریف و مشخصات و کاربرد های دستگاه اره استخوان بر که با نام های اره ماهی بر و یا اره قصابی شناخته می شود، آشنا شدید! نکته ی مهمی که برای خرید این تجهیزات پیش می آید این است، که اگر در فکر خرید این محصولات عملی افتاده اید آیا شناختی از نیاز های خود و گزینه انتخاب کننده دارید یا خیر؟ 
در نظر داریم تا مهم ترین اصول و نکاتی رعایتی در زمان خرید را برایتان آماده سازیم، به همین منظور مطالب زیر را مهیا کرده ایم. در خصوص هر نوع سوال راجع به هر مورد نیز می توانید با مجموعه آل اسکیل تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. 

خرید انواع اره ماهی بر  از آل اسکیل

قبل از خرید بهتر است تا ابتدا توقع خود از دستگاه را در نظر بگیرید یعنی چه انتظاراتی از اره استخوان بر دارید! آنگاه شروع به انتخاب نمایید. بهتر است تا جنس، ابعاد، نوع و ... را فراموش نکنید در واقع ما با باز کردن این موضوع و توضیحات تکمیلی در هر خصوص، در پی روشن سازی از مطلب بوده ایم.

  • ابعاد اره استخوان بر
    اگر در پی خرید یک دستگاه اره استخوان بر برای حیطه کاری خود هستید، ابتدا لازم است تا بررسی ابعاد را در نظر بگیرید. یعنی مقدار فضایی که دستگاه اشغال می کند با فضای مربوطه برای قرار گیری در پیرامون چقدر است؟
    امروزه با تنوع عظیمی از این دستگاه ها در سطح بازار مواجه بوده ایم که دارای اندازه های مختلفی هستند که دستگاه های کوچک دارای میزهای کاری نسبتاً کوچک، و مدل های بزرگ دارای میز های بزرگ تری هستند.
  • عملکرد اره استخوان بر
    از عملکرد دستگاه غافل نشوید! 
    همانطور که در بالا ذکر کردیم، انتظارات شما از دستگاه و نوع کارتان در انتخاب بسیار متأثر است. به عنوان مثال اگر می خواهید تا گوشت یخ زده را برش دهید، باید در پی خرید محصولی باشید که قادر به انجام این عمل است.
    میزان حجم فعالیت خود و توقعی که از بازدهی دستگاه در طول روز را دارید، فراموش نکنید! بهتر است تا تعیین نمایید که اره استخوان بر برای محیطی با حجم کاری بالاست یا پایین؟
  • جنس بدنه و قطعات اره قصابی
    اره استخوان بر از اجزایی نظیر تیغ اره نواری، دو بازو محافظ، دو عدد فلکه، الکتروموتور، شاسی، میز کار، تابلو برق و صفحه کنترل ساخته شده است. متریال بکار رفته در ساخت این قطعات اگر از باکیفیت ترین نوع باشند، سبب می شود تا دستگاه مقاومت بالایی داشته و از پس برش گوشت و استخوان به خوبی برآید. 
    استیل بهترین فلز برای بکار بردن جنس در آن هاست که علاوه بر داشتن طول عمر بالا و پایداری بسیار، عمل شست و شوی را نیز به راحتی ممکن می سازد.
  • سایز تیغه
    سایز تیغ مطابق با کارایی مشاغل مختلف تعیین می شود، بنابراین از دیگر فاکتورهای مهم قبل از خرید اره استخوان بر در نظر گرفتن سایز تیغ می باشد. در واقع این مورد را باید از عوامل تأثیر گذار در قیمت دستگاه نیز تلقی نمود که سبب افزایش و یا کاهش قیمت می گردد.
  • برند و کشور سازنده
    امروزه شاهد تولید کنندگان مختلف در زمینه ی ساخت دستگاه های اره ماهی بر بوده ایم که در این میان در معرفی به عنوان بهترین ها می توان به اره استخوان بر امگا، اره استخوان بر الکتروکار، اره استخوان بر براکس، اره استخوان بر سوئدلینگهاوس و اره قصابی  AMB اشاره کرد. این محصولات به سبب داشتن تکنولوژی خاصی که در روند تولید آن ها استفاده شده، به عنوان پرفروش ترین دستگاه ها معرفی می شوند که بی شک می توانند گزینه های انتخابی ایده آل برای شما نیز باشند.

انواع اره استخوان بر در آل اسکیل

 خرید اره استخوان بر از فروشگاه آل اسکیل

آل اسکیل از جمله فروشگاه های معتبر در سطح کشور می باشد که با فعالیت بیش از 15 سال در زمینه ی فروش انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی مشغول به کار است و در این راه همه ی سعی خود را بر این داشته تا بتواند بهترین ها را ارائه دهد. به همین منظور با فروش اره استخوان بر در انواع مختلف و با قیمت های باورنکردنی خواسته تا بار دیگر در صدد تأمین نیاز کاربران خود به بهترین شکل حاضر شود. به همین دلیل امکان خرید اینترنتی و حضوری را برای مخاطبان مهیا ساخته تا زمینه ای برای جلب اعتماد آن ها، و همچنین خرید به راحت ترین شکل ممکن گردد.

شما می توانید با ورود به وب سایت www.allscale.co مجموعه ای متنوع و گوناگون از این دستگاه ها با توضیحات کامل در خصوص هر کدام را مشاهده نمایید. این توضیحات شامل اطلاعات تکمیلی برای هر محصول است به همراه تصویر آن.
ما این امکان را فراهم کرده ایم تا تمامی خریداران گرامی بتوانند جهت مشاوره در خصوص انتخاب، خرید و تعمیرات نیز با ما تماس بگیرند. کلیه هزینه های این مشاوره به صورت رایگان خواهد بود


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28641
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید