امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

عیدی چی بدیم


1401/07/27
کد خبر : 26454
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

بزرگترها هم با عیدی گرفتن کودک درونشان سر کیف می‌آید. نه تنها عیدی گرفتن و دغدغه اینکه عیدی چی بدیم ، بلکه خود مراحل عیدی دادن هم جذاب و لذت آور است. به این دلیل که ما از خوشحال کردن دیگران خوشحال می‌شویم، به ویژه در عید و بهار که همه لبخند به لب دارند و دوست دارند که بخشنده و مهربان باشند.

همه‌ ی ما برای خوشحال کردن دیگران، دنبال ایده‌های جذاب و خلاقانه هستیم. اما واقعا در بین این همه شلوغی و مشغله روزمره و زندگی ممکن است حتی فرصت فکر کردن به اینکه چی عیدی بدیم را هم نداشته باشیم، چه برسد به پیدا کردن ایده. پول هدیه گرفتن همیشه مورد علاقه بوده و است. پس بهتر است گاهی اوقات بی‌ خیال هدایای غیر نقدی شوید. آدمها می‌توانند پول را هر طور که دوست دارند خرج کنند، هر چیزی که دوست دارند بخرند یا پس انداز کنند. اما ایده خلاقانه‌ ای که می‌توانید برای عیدی دادن انجام دهید این است که پول را همینطور ساده به دست دیگران ندهید. می‌توانید کلی زرق و برق و قشنگی و جاذبه ضمیمه هدیه نقدی کنید و از پاکت‌های خوشگل یا کارت هدیه استفاده کنید. می توانید از همین پاکت‌های پول معمولی بخرید. آن‌ها خیلی ارزان هستند. سپس برای زیبا تر کردنشان آن‌ها را با وسایل ارزان قیمت به راحتی تزئین کنید. دکمه، گل خشک، کاغذ رنگی، روبان، صدف، اشکال کوچک و کارت پستال‌های دوست داشتنی همه برای هدیه دادن  قابل استفاده اند. حتی می توانید پول را همراه با یک شاخه گل هدیه بدهید و یا آن را کنار یک بسته شکلات بگذارید و کادو پیچ کنید.بهار فصل شکوفه و جوانه است. با این توضیحات می توان به این نتیجه رسید که گل طبیعی هم عیدی جذابی است. با این هدیه، در واقع، یک دنیا زیبایی و نشاط و آرزوی خوب پیشکش می‌کنیم. حتما هم لازم نیست که از گل فروشی گل‌ بخرید. اگر اهل نگهداری گل و گیاه هستید، از همین الان می‌توانید از گل‌هایتان برای عزیزانتان گلدان‌های زیبای جدیدی درست کنید و روز عید دیدنی به آن‌ها تقدیم کنید.

گلدان‌ها هدیه های دوست داشتنی هستند، پس نهایت ظرافت و سلیقه را برای هرچه برازنده‌ تر کردن آن‌ها به خرج دهیم. گل‌هایی هدیه بدهیم که کاملا شاداب و سرزنده و رنگارنگ هستند. موقع عیدی دادن از روبان‌های رنگی و کاغذ کادو استفاده کنیم. این هدایا تا مدتها کنج خانه‌ خواهند ماند و همیشه علاقه‌ ی شما را یادآوری خواهند کرد.حتما افراد زیادی هستند که در سالی که گذشت روزهای خوش و خاطرات لذت بخشی کنار آن‌ها خلق کردید. این روزها خرید ماگ فانتزی هم بین همه علی الخصوص جوانان رایج بوده و پیشنهاد خوبی برای عیدی دادن است.می توان از لحظه‌ لحظه‌ی زندگی‌ عکس گرفت و از بین عکس‌ها و خاطرات عکسی را برای طراحی تیشرت با فتوشاپ انتخاب کرد. عکس‌های جذاب، از آن‌هایی که شریک روزهای خوشِ سال گذشته‌تان بودند، را پرینت بگیرد و روی وسایلی که می توانید چاپ کنید و به عزیزانتان عیدی دهید.مطمئنا بسیار خوشحال کننده خواهد بود.
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26454
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید