امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

عیدی مادر


1401/07/27
کد خبر : 26303
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

گزینه های زیادی برای هدیه روز مادر و روز زن وجود دارد که می تواند تا حدودی مشابه عیدی مادر و همسر باشد و باید از بین آن ها می توان با توجه به علاقه و مدل شخصیتی فرد مورد نظر یکی را انتخاب کرد. هر خانمی خوب است در جمع ظاهری آراسته و خوشبو داشته باشد؛ اگر برای مادر یا همسرت، عطر بخری، نشان میدهی که چقدر دوستش داری و شخصیت او برایت قابل احترام و ستایش بوده و برای شما که فرزند یا همسر یک خانم هستی، اشکالی ندارد این هدیه شخصی را به او بدهی.یکی از هدیه های بسیار مناسب و البته جذاب برای روز مادر و روز زن ساعت مچی است. این هدیه خیلی مناسب و شیک و در عین حال خاص است و همین طور این یادگاری زیبا نام شما را همیشه در ذهن مادر یا همسرتان نگه می دارد.

برای هدیه روز مادر یا روز زن می توانید یک پیراهن شیک و برازنده برای کادو دادن بخرید که بهتر است از نوع گلدار یا ساتن شیک باشد که مادر یا همسرتان در جمع های خانواده و دوستانه بپوشد.در دنیا هیچ خانمی وجود ندارد که به زیورآلات علاقه نداشته باشد جه بدلیجات چه طلا و نقره. با توجه به هزینه ای که در نظر گرفتید یک دستبند، گوشواره، انگشتر، گردنبند، النگو، ست یا نیم ست برای مادر یا همسرتان بخرید.

برای هدیه روز مادر و روز زن می توانید لوازم آرایشی که مادر یا همسرتان نیاز دارد را برای او خریداری کرده و آن ها را در یک کیف آرایش یا جعبه زیبا گذاشته و به او هدیه بدهید.برای هدیه روز مادر و روز زن اگر سایز پای همسر یا مادرتان را میدانید می توانید با فروشنده هماهنگ کنید که اگر همسر یا مادرتان مدل کفش را دوست نداشت یا اندازه اش نبود کفش را برای او آورده تا تعویض کنید.در کشور های مذهبی و اسلامی همه خانمها به شال و روسری و نیاز دارند. برای هدیه روز مادر می توانید شال یا روسری های ابرشیمی زیبا تهیه کنید.همه خانم ها دوست دارند، برای لباسی که می خواهند بپوشند، طرح و مدل زیبا به خیاط بدهند، بنابراین خیلی ایده خوبی است که پارچه ای زیبا برای هدیه روز مادر یا روز زن تهیه کنید.می توانید مادر و همسرتان را برای  یک وعده غذایی خوشمزه به یک کافه یا رستوران خوب و مورد علاقه اش دعوت کنید.در روزهایی که مناسبتی به خصوص جشن گرفته می شود، برخی افراد سلیقه خاصی دارند و از هدیه ای که دیگران برایشان می خرند راحت خوشحال نمیشوند؛ برای این افراد میتوانید دسته گل یا سبد گل هدیه خریداری کنید. گاهی اوقات به دلیل شرایط خاص اقتصادی ممکن از امکان خریدن کالاهای گران قیمت برایتان مقدور نباشد و هدف اصلی خوشحال کردن مادر و همسرتان است بنابراین در این مواقع می توانید سفارش ماگ با طرح دلخواهتان را دهید و یا اینکه خرید تیشرت با طرح دلخواه ارزان را به عنوان گزینه مناسب جهت هدیه دادن انتخاب کنید.

 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26303
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید