امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

عکس لیوان حرارتی


1401/07/27
کد خبر : 26929
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر
لیوان ها به دلیل جنس و روکشی که دارند، انتخابی مناسب جهت چاپ انواع تصاویر و لوگوی شرکت ها می باشد. چاپ لیوان با استفاده از تکنولوژی مدرن امروزی خیلی راحت و سریع انجام میشود. چاپ عکس لیوان حرارتی ، یکی از بهترین محصولات کاربردی در عرصه هدایای تبلیغاتی می باشد. با توجه به استفاده و علاقه زیاد به این نوع هدایای تبلیغاتی در محیط کار و در محیط های دوستانه و صمیمی ، این هدیه تبلیغاتی میتواند ابزاری مفید و اثر بخش در معرفی نام برند و کالای تبلیغاتی شما باشد.لیوان حرارتی با توجه به نوع و جنس آنها دارای انواع مختلفی میباشند , پرسنل امور تبلیغاتی از انواع لیوان و چاپ عکس لیوان حرارتی جهت تبلیغات محصولات و برند استفاده می کنند.
لیوان حرارتی نیز جز لیوان سرامیکی میباشد با این تفاوت که در حالت سرد ساده و بدون چاپ بوده و هنگام ریختن آب گرم یا هر نوشیدنی گرم رنگ لیوان تغییر کرده و عکس لیوان حرارتی نمایان میشود. به همین علت است که به لیوان حرارتی ، لیوان جادویی نیز گفته می شود. چاپ عکس لیوان حرارتی نیز چاپ دیجیتال می باشد.لیوان سرامیکی یا ماگ دارای قابلیت طراحی ماگ و چاپ رنگی از جمله آرم، لوگو، عکس و ... دور تا دور لیوان می باشد. این چاپ قابل شستشو بوده و از ویژگی های این لیوان ها، سبک بودن و قابل حمل بودن می باشد.یکی دیگر از انواع لیوان های تبلیغاتی ، فلزی یا استیل می باشد. لیوان های استیلی و فلزی معمولا دو جداره بوده و با قابلیت ان چاپ لیزر می باشند. لیوان تبلیغاتی پلاستیکی همانطور که از اسمش مشخص است جنس نشکنی دارد. به دلیل تنوع زیاد و قیمت مناسب لیوان پلاستیکی یکی از پرطرفدارترین هدیه تبلیغاتی میباشد. شایان ذکر است که نوع چاپ روی لیوان تبلیغاتی پلاستیکی ، چاپ تامپو می باشد.جنس این نوع لیوان از کاغذ های مخصوص بوده و تشکیل شده از کاغذ پایه با گراماژ متفاوت و در طرف دیگر پوشش پلی اتیلن می باشد.
پلی اتیلن موجب می شود که در محیط سریعتر بازیافت شود. نوع چاپ بر روی این لیوان ها نیز سابلیمیشن می باشد .لیوان تبلیغاتی و عکس لیوان حرارتی و ماگ سرامیکی از جمله هدایای تبلیغاتی خاص و مقرون به صرفه در مشاغل مختلف بوده و دارای کاربردهای زیادی می باشند از جمله ویژگی های لیوان ها و عکس لیوان حرارتی معرفی برند و محصولات شرکت های مختلف، قابلیت استفاده در مکان های مختلف، دیده شدن نام لوگوی شرکت در زمان های متعدد و ویژگی تزیینی بودن لیوان در محل کار می باشد و با توجه به استفاده مدیران، کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان و افراد مختلف از این لیوان ها جهت نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و سرد کاربرد لیوان تبلیغاتی بیشتر و ملموس تر از سایر کالا ها می باشد.

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26929
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید