امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

عکاسی تبلیغاتی از محصول چقدر در دنیای مدرن امروز مهم است؟


1401/07/27
کد خبر : 26456
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر
 به عنوان گونه ای که تا حد زیادی فاقد محافظت شخصی است (موجب صرفه جویی در عقل ما می شود) ، توانایی ما در پردازش اطلاعات بصری و تصمیم گیری بر اساس آن برای بقا بسیار مهم است.البته دیگر برای زنده ماندن مجبور نیستیم با دستان خالی و سلاح های ابتدایی شکار کنیم یا تفاوت بین توت های قرمز سمی و انواع غذایی را تشخیص دهیم. در این روزگار ، بینایی ما هدف دیگری دارد - به ما کمک می کند تا محصولی را پیدا کنیم که به بهترین وجه به نیازهای ما پاسخ دهد و زندگی ما را بهتر کند.در یک محیط آجر و ملات ، ما می توانیم از بو ، لمس و حتی طعم و مزه برای تکمیل آنچه می بینیم استفاده کنیم ، اما وقتی صحبت از خرید آنلاین و مدرن می شود ، تقریباً به طور کامل به سرنخ های تصویری اعتماد می کنیم تا تصمیمات خرید را بگیریم. به عبارت دیگر ، عکاسی تبلیغاتی از محصول  مهمترین عامل در فروش آنلاین است ،به همین دلیل است که شما و هر بازاریاب باید آن را کانون اصلی تلاش های آنلاین خود قرار دهد.

البته قبل از شروع ادامه این محتوا این موضوع را عنوان کنیم که عکاسی تبلیغاتی انواع مختلفی دارد به عنوان مثال اگر شما به دنبال نحوه عکاسی برای اینستاگرام هستید ، بر روی عکاسی از محصول برای اینستاگرام کلیک کنید.

 

عکاسی تبلیغاتی از محصول

 

حتی مصرف كنندگانی كه از راحتی خرید آنلاین قدردانی می كنند ، می خواهند قبل از خرید  تا آنجا كه ممكن است به جای توانایی لمس ، بو ، چشیدن ، شنیدن درباره محصولات بدانند. همچنین می توانید برای تصاویر  توضیحاتی را ارائه دهید. عکاسی و محتوا خوب می تواند به عنوان ایستگاهی برای بازاریابی و اطلاعات محصول باشد تا  به مشتریان در درک آنچه که می خرند کمک کند حتی اگر نمی توانند آن را تحویل بگیرند.

چرا این مسئله برای شما و تیم تجاری و بازاریابی بسیار مهم است؟ یک چیز ، این امر به شما کمک می کند تا مشتریان را متقاعد کنید که کالای شما همان کالایی است که آنها می خواهند خریداری کنند. حتی مهمتر از آن  هنگام رسیدن محصول ، میزان رضایتمندی فرد افزایش می یابد و متوجه صرفه جویی در زمان خرید محصولات اینترنتی میشود.

بازاریابی محتوا و توضیحات محصول را افزایش دهید


نوشتن محتوا برای توصیف یک محصول می تواند به سرعت خسته کننده شود ، نه تنها برای کارکنانی که وظیفه ایجاد توصیفات کامل و در عین حال مختصر را دارند ، بلکه همچنین برای مخاطبانی که آنها را می خوانند. از طرف دیگر ، تصاویر هزار کلمه هستند و چندین عکس ، نماهای نزدیک و / یا نماهای 360 درجه به طور قابل توجهی بیشتر ارزش دارند ولی تصاویر و محتوا می تواند دست به دست هم بدهد تا یک نمای کلی محصول را ارائه دهد که مخاطب شما را خسته نکند. در صورت امکان ، شما باید تصاویر را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی مارک تجاری و بازاریابی خود برای افزایش تلاش خود در نظر بگیرید.

 

محصولات را جذاب تر نشان دهید


عکاسی از محصول در تجارت الکترونیکی چقدر مهم است؟ تاکنون ، ما در مورد مزایای افزودن تصاویر به طور کلی در تلاش های شما برای تجارت الکترونیکی بحث کرده ایم ، اما نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که شما و آژانس خدمات مارک تجاری خود به عکاسی "خوب" نیاز دارید . این یعنی چی؟ این بدان معناست که شما به عکس های رنگی با وضوح بالا ، از جمله تصاویر نزدیک و چند زاویه نیاز دارید ، که به بیننده اطلاعات بصری کافی برای جبران ناتوانی در لمس محصول را می دهد .

به عنوان مثال تصویر تبلیغاتی زیر را ملاحظه نمایید یک عکاسی تبلیغاتی کاملا حرفه ای از محصولات لولن می باشد ، برای مشاهده صدها عکس تبلیغاتی از محصول به صفحه عکاسی تبلیغاتی از محصول مراجعه کنید.

عکاسی تبلیغاتی از محصول

 

 شما باید از عکسهایی با کیفیت حرفه ای همراه با نور استفاده کنید که نه تنها رنگ واقعی را نشان می دهد ، بلکه باعث می شود تا حد امکان محصول جذاب تر باشد تا بینندگان را برای خرید ترقیب کند. شما باید محصولات را از دو طریق در نظر بگیرید. با یک پس زمینه تمیز و ساده (به عنوان مثال پس زمینه سفید) شروع به کار کنید که باعث حواس پرتی شما برای محصول نمی شود. سپس محصول را در محیطی با کاربرد ایده آل قرار دهید تا حسی از عکاسی سبک زندگی که در آن بازاریابی می کنید همراه با خود محصولات ایجاد شود.

از مارک تجاری و افزایش اختیارات پشتیبانی کنید


میزان ، نوع و کیفیت تصاویری که شما و آژانس خدمات مارک تجاری شما برای تجارت الکترونیکی استفاده می کنند ، نه تنها می تواند به حمایت از تلاش های مداوم در زمینه مارک تجاری با آگاهی دادن به بینندگان در مورد چگونگی دید شرکت شما کمک کند ، بلکه به افزایش ارزش درک محصولات شما می افزاید. اگر برای فروش محصولات مشابه با یک شرکت دیگر رقابت می کنید ، ارائه کیفیت بالاتر اطلاعات از طریق تصاویر و توضیحات می تواند محصول شما را جذاب تر ، خریدها و حمایت از برند شما را جذاب تر کند.

از استراتژی های بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید


عکس های با کیفیت تجارت الکترونیکی فراتر از فروش محصولات و نمایندگی برند شما هستند. آنها می توانند به گسترش دسترسی شما و جذب مخاطبان جدید کمک کنند. برای مبتدیان ، می توان از عکس ها در سراسر سیستم عامل استفاده کرد ، پیام های ثابتی را در وب سایت ، تبلیغات و حساب های رسانه های اجتماعی ایجاد کرد.

علاوه بر این ، به اشتراک گذاشتن تصاویر نفس گیر و / یا جذاب الزامی است که به شما این امکان را می دهد تا به صورت ارگانیک با افزایش آگاهی از برند ، ترافیک ارگانیک ، فروش و حمایت مداوم از روند ، به مصرف کنندگان جدید برسید. عکس های خوب می توانند تعامل و به اشتراک گذاری را افزایش دهند ، در واقع تلاش برای بازاریابی شما را به طور گسترده تامین می کنند. این سطح از مشارکت مخاطبان می تواند دسترسی شما را بدون هیچ گونه تلاش و هزینه اضافی از طرف شما گسترش دهد.

شما عزیزان میتوانید برای کلیه امور تبلیغاتی خود از جمله : عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ، ساخت انواع فیلم صنعتی و تبلیغاتی ، طراحی و چاپ کاتالوگ ، جعبه ، لیبل ، طراحی سایت ،  طراحی لوگو ، کارت ویزیت و صدها خدمات دیگر به آدرس وبسایت زیر مراجعه نمایید.

آدرس سایت : www.moderntarh.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26456
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید