امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی پارکینگ و مغازه


1401/07/27
کد خبر : 27962
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 25 نفر

با پیشرفت تجهیزات ساختمانی، کرکره هایی برقی تولید می شود که حتی در زمان قطعی برق نیز کار می کند. کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه و کرکره برقی تراس از جمله مکان هایی است که قابلیت نصب کرکره را دارد. استفاده از کرکره برقی پارکینگ و کرکره برقی مغازه علاوه بر ایجاد امنیت، این امکان را برای افراد به وجود می آورند تا تنها با یک ریموت، بتوانند درب ها را باز و بسته کنند.
اگر نصب کرکره برقی پارکینگ و کرکره برقی مغازه با دقت و صحیح انجام شود، تا سالیان سال در شرایط مختلف آب و هوایی، نیاز به تعویض تیغه و موتور کرکره وجود نخواهد داشت و با سرویس به موقع می توان سلامت کرکره برقی را تضمین کرد. عوامل متعددی در قیمت کرکره برقی پارکینگ و مغازه تاثیرگذار می‌باشند، که در این نوشته از متین هوشمند (https://matinhooshmand.com  ) ، قصد داریم به بررسی هر یک از این عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی بپردازیم.

کرکره برقی پارکینگ

با فراگیر شدن انواع درب های اتوماتیک پارکینگ، بسیاری از ساختمان ها روی به استفاده از کرکره برقی پارکینگ، به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ آوردند. معمولاً در ساختمان ها از کرکره برقی پارکینگ در سه فاز مختلف استفاده می شود که عبارتند از:
•    درب پارکینگ ساختمان در حال ساخت
•    تعویض درب فعلی با کرکره برقی پارکینگ
•    درب دوم زیر پایلوت
در ساختمان ها از کرکره برقی پارکینگ به عنوان درب ورودی اصلی یا بعد از درب اصلی، به عنوان درب دوم، جهت جلوگیری از ورود افراد متفرقه به پارکینگ در خانه های شمالی، استفاده می شود. گفتنی است نحوه نصب و اجرای کرکره برقی پارکینگ، چه در به عنوان درب دوم و چه به عنوان درب اصلی، تفاوتی ندارد.


کرکره برقی

بالا بردن امنیت با کرکره برقی مغازه

در دهه اخیر، کرکره های مغازه دیگر شکل اولیه خود را از دست داده و کرکره برقی مغازه جایگزین آن ها شده است. کرکره برقی مغازه طرفداران زیادی دارد؛ دلیل آن هم این است که با گذشت زمان، این کرکره ها نیاز به روغن کاری ندارند و و فنرهای آن سفت نمی شود اما در مقابل آن کرکره های قدیمی با گذشت زمان، نیاز به روغن کاری مداوم دارند و با سفت شدن فنرها، باز و بستن شدن آن ها مشکل می شود.
از دیگر مزایای کرکره برقی مغازه می توان به امنیت بالا، استفاده آسان، زیبایی و قیمت کرکره برقی مغازه اشاره کرد. در ادامه مقاله به عوامل موثر در قیمت کرکره برقی خواهیم پرداخت. از کرکره برقی پارکینگ و کرکره برقی مغازه می توان در هر مکانی استفاده کرد زیرا هرگز مشکلاتی مثل پوسیدگی و زنگ زدگی، برای آن ها به وجود نمی آید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی مغازه و پارکینگ، نوع و کیفیت موتور و تیغه کرکره و همچنین اندازه و سایز کرکره است که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.  

تاثیر نوع و کیفیت موتور در قیمت کرکره برقی

اولین عامل موثر در قیمت کرکره برقی پارکینگ و مغازه، نوع موتور آن است. موتورهای کرکره برقی به دو نوع موتور ساید و موتور توبولار، تقسیم بندی می شوند. موتور توبولار در کرکره هایی مورد استفاده قرار می گیرد که وزن کمتری دارند. این موتورها کوچکتر و ارزان‌تر هستند؛ بنابراین باعث کاهش قیمت کرکره برقی می شود. این موتورها دارای برق اضطراری نیستند و همچنین برای مکان هایی با تردد بالا مناسب نیستند.
در مقابل موتورهای ساید اندازه بزرگ تری دارند و برق اضطراری نیز دارند. این موتورها قابل تعمیر هستند و گفتنی است انتخاب آن، باعث بالا رفتن قیمت کرکره برقی مغازه و پارکینگ می شود.


 کرکره برقی

تاثیر نوع تیغه در قیمت کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی مغازه و پارکینگ، نوع تیغه است. نوع عایق، رنگ، جنس و اندازه تعیین کننده میزان قیمت تیغه هستند که بر قیمت کرکره برقی پارکینگ و مغازه موثر هستند. جنس تیغه کرکره برقی، انواع مختلفی دارد که متداول ترین آن ها عبارتند از:
•    تیغه فولادی
•    تیغه گالوانیزه
•    تیغه های پلی کربنات
•    تیغه آلومینیومی

سایز و اندازه کرکره برقی مغازه و پارکینگ

سایز کرکره برقی، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی پارکینگ و مغازه است. با توجه به نوع کاربرد درب محل مورد نظر (مسکونی، تجاری و اداری) متخصصین پس از بازدید و اندازه گیری، قیمت کرکره برقی را اعلام می کنند.

خرید کرکره برقی ارزان قیمت

در این نوشته ما سعی کردیم تا شما را با عوامل موثر در قیمت کرکره برقی مغازه و پارکینگ آشنا کنیم. استفاده آسان، قیمت مناسب و امنیت بالا، از جمله دلایل محبوبیت کرکره برقی پارکینگ و مغازه به حساب می آید. در پایان پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت کرکره برقی مغازه و پارکینگ، به همراه محاسبه هزینه راه اندازی و نصب آن، به متین هوشمند مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27962
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید