امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

عمل لابیاپلاستی در تهران چگونه انجام می شود؟ آشنایی با جزئیات این عمل


1401/07/27
کد خبر : 28471
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 13 نفر

شاید در گذشته بسیاری از بانوان به ظاهر اندام های جنسی خودشان اهمیت نمی دانند و توجهی به سلامت اندام های جنسی خود نداشتند. ولی امروزه، بسیاری از بانوان علاقه مند هستند که با روش های خاصی اقدام به زیباتر کردن اندام های جنسی خودشان کنند. عمل لابیاپلاستی در تهران یکی از پرتقاضاترین عمل های زیبایی بانوان محسوب می شود. در حال حاضر، دکترهای مختلفی اقدام به انجام عمل لابیاپلاستی در تهران می کنند.
با توجه به حساس بودن ناحیه تناسلی بانوان و واژن آن ها، لازم است که این عمل توسط یک دکتر خوب لابیاپلاستی در تهران انجام شود. از این رو انتخاب بهترین دکتر برای انجام عمل لابیاپلاستی در تهران بسیار حائز اهمیت می باشد.


 عمل لابیاپلاستی در تهران

لابیاپلاستی چیست؟ آشنایی با این عمل زیباسازی واژن

یکی از مشکلات بانوان که اتفاقا در بیان کردن آن مشکل دارند، بزرگ شدن لبه های داخلی واژن است. در بسیاری از موارد این بزرگ شدگی لبه واژن آنقدر شدید است که در صورت پوشیدن لباس های تنگ، می توان برآمدگی های لبه واژن را مشاهده کرد.
لبه واژن دارای دو برآمدگی به نام لابیا می باشد. این دو برآمدگی به صورت گوشتی هستند و از لبه های واژن بیرون زده اند. برخی از افراد با مشکل سیاه شدن و یا بزرگ شدن این بخش از واژن مواجه شده اند. با توجه به اینکه لابیاها نقش موثری در زیبایی واژن دارند و همچنین، می توانند از عضوهای داخلی واژن محافظت کنند، لازم است که به سلامت آن ها توجه ویژه ای شود.
عمل لابیاپلاستی شامل کوتاه تر کردن لبه های لابیاها می باشد. این عمل در واقع، نوعی عمل زیبایی واژن است. ولی می تواند با مقاصد درمانی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

عمل لابیاپلاستی در تهران چگونه انجام می شود؟

عمل لابیاپلاستی در تهران یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در تهران محسوب می شود. بسیاری از بانوان که به زیبایی اندام های داخلی خودشان اهمیت می دهند، این عمل را برای زیباتر کردن واژن خود انجام می دهند. در حال حاضر، روش های مختلفی برای انجام عمل لابیاپلاستی در تهران وجود دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. بسته به نوع بیماری و مشکل، ممکن است فرآیند انجام عمل لابیاپلاستی در تهران متفاوت باشد. ولی به هر حال این عمل جزء عمل های ساده ای است که به صورت اختصاصی برای بانوان انجام می شود.

• انجام عمل لابیاپلاستی با کمک لیزر

در حال حاضر معمولا برای کوتاه تر کردن لبه های لابیا از لیزر استفاده می شود. لیزرها می توانند با کمترین درد و خونریزی ناحیه لابیا را کوتاه تر کنند. پزشک بسته به مشکل بانوان می تواند از لیزرهای خاص برای برش دادن ناحیه لابیا استفاده کند.

• تکنیک تریم برای انجام لابیاپلاستی

یکی دیگر از روش های انجام عمل لابیاپلاستی در تهران، استفاده از روش تریم است. در این روش لامباها کلامپ می شوند و سپس برش داده خواهند شد. بخیه های قابل جذب برای این عمل استفاده می شوند تا بانوان نیازی به کشیدن بخیه ها نداشته باشند.  

• وج تکنیک؛ یکی دیگر از روش های زیباسازی واژن

یکی دیگر از روش هایی که برای انجام عمل لابیاپلاستی مورد استفاده قرار می گیرد، وج تکنیک است. در این روش لابیاها با کمک برش v شکل برش داده می شوند. برای این روش نیز از نخ های بخیه قابل جذب استفاده می شود تا به راحتی بانوان بتوانند پس از عمل جراحی به کارهای روزمره خودشان برسند.


تاثیر انتخاب بهترین دکتر بر روی این عمل جراحی

در حال حاضر، روش های مختلفی برای انجام عمل لابیاپلاستی در تهران مورد استفاده قرار می گیرند. بسته به اینکه نوع مشکل فرد برای انجام عمل لابیاپلاستی چه باشد، پزشک می بایست یکی از این روش ها را انتخاب کند و انجام دهد.
بنابراین، بسیار حائز اهمیت است که افراد به پزشکان معتبر در زمینه انجام عمل لابیاپلاستی در تهران مراجعه کنند. تبحر و تجربه پزشک برای تشخیص بهترین روش برای انجام عمل لابیاپلاستی بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که پزشک تجربه کافی در رابطه با نحوه انجام این عمل نداشته باشد، این احتمال وجود دارد که مشکلات مختلفی برای بانوان پس از انجام این عمل جراحی به وجود بیایند.
لازم به توضیح است که واژن بانوان دارای عصب های حسی مختلفی است و اگر پزشک تجربه کافی در مورد انجام عمل لابیاپلاستی نداشته باشد، این احتمال وجود دارد که به عصب های حسی ناحیه واژن آسیب زده شود و میل جنسی بانوان کاهش پیدا کند.

هزینه جراحی زیبایی واژن در تهران

در حال حاضر، روش های مختلفی برای انجام عمل لابیاپلاستی در تهران وجود دارند. بدیهی است که بسته به نوع مشکل بیمار و روشی که برای درمان مشکل استفاده می شود، هزینه جراحی زیبایی واژن در تهران تغییر پیدا می کند. بنابراین، نمی توان هزینه مشخصی را برای جراحی زیبایی واژن در تهران در نظر گرفت.

بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

با توجه به اینکه انجام عمل لابیاپلاستی در تهران، یک عمل رایج است، بسیاری از افراد تصور می کنند که می توانند به هر پزشکی برای انجام این عمل مراجعه کنند. ولی به دلیل حساس بودن ناحیه واژن، نیاز است که افراد به بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران مراجعه کنند.
خانم دکتر طاهره فروغی فر به عنوان یکی از بهترین پزشکان در زمینه انجام عمل لابیاپلاستی در تهران شناخته می شود. دکتر طاهره فروغی فر با داشتن تجربه بسیار زیاد در زمینه انجام عمل های جراحی زیباسازی واژن، بهترین تشخیص را برای انجام این عمل دارند. به همین خاطر، بسیاری از مراجعین این دکتر، از عمل زیباسازی واژن خود رضایت کامل دارند.


 تاثیر انتخاب بهترین دکتر بر روی این عمل جراحی

آیا عمل لابیاپلاستی درد زیادی دارد؟

خوشبختانه، عمل لابیاپلاستی جزء عمل های بدون درد محسوب می شود. در زمان انجام عمل جراحی بیماران به طور کامل بی حس می شوند و یا در صورت نیاز می توان بیمار را بیهوش کرد. پس از انجام عمل لابیاپلاستی نیز ممکن است بیمار کمی احساس ناراحتی و درد داشته باشد. البته به دلیل تورم ایجاد شده در اثر بریدن بخش لابیا، احساس درد بیمار تا حدی طبیعی است.
پس بیماران نباید نگرانی خاصی در رابطه با درد خانم دکتر طاهره فروغی فر داشته باشند. زیرا در حین عمل جراحی هیچ دردی احساس نمی شود. پس از عمل جراحی نیز می توان با یک سری از داروها، درد و تورم ایجاد شده را کنترل نمود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28471
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید