امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

عمل بینی بدون تامپون بهترین روش چند سال اخیر!


1401/07/27
کد خبر : 27000
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 23 نفر

عمل بینی طبیعی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی دنیا شناخته می شود. حساسیت های این عمل مانند عوارض بعد عمل، شیوه عمل بینی طبیعی و دوره نقاهت بعد جراحی بینی باعث می شوند عده زیادی قبل از عمل به دنبال اطلاعات بیشتر باشند. در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی عمل بینی بدون تامپون، تمامی نگرانی های شما در مورد مراقبت ها و فرم طبیعی آن بعد از جراحی بینی را رفع کنیم.


عمل بینی 

جراحی بینی چگونه است؟

در واقع هر چقدر اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام جراحی بینی داشته باشید، با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به جراحی زیبایی می کنید. جراحی بینی یک روش تهاجمی برای تغییر فرم بینی شما زیباجویان است. طی این عمل فرآیندهای زیادی مانند درمان مشکلات جزئی بینی، تغییر اندازه استخوان و سوراخ بینی، تغییر زاویه بینی بینی و لب بالا و غیره انجام می شوند.
 جراحی بینی به شیوه های زیادی انجام می شود. انتخاب هرکدام از این شیوه ها مختص شرایط ویژه خود است. با پیشرفت تکنولوژی راه هایی مثل عمل بینی بدون تامپون رایج شده است. در ادامه به بررسی عمل بینی طبیعی یا بدون تامپون و همچنین مزایای هر یک اشاره می کنیم. به این ترتیب انتخابی درست در جراحی زیبایی بینی خود خواهید داشت.


 عمل بینی

عمل بینی طبیعی

بعد از بررسی آزمایشات اولیه و تعیین نوع بینی فرد، بقیه مسائل طبق سلیقه شخص پیش می رود. ممکن است شما از طرفداران عمل بینی طبیعی یا فانتزی باشید و آن را ترجیح دهید.
در سال های اخیر اکثر مردم مخصوصا آقایان به سمت عمل بینی طبیعی جذب شده اند. در طی عمل بینی طبیعی تنها ایرادات بینی رفع می شوند و تا حدی، فرم بینی تغییر می کند. همچنین سایر نواقص بینی مانند پهنا، قوز بینی و انحراف بینی نیز برطرف می شوند. اما در مقابل ویژگی هایی مثل طول یا حجم بینی ثابت
 می مانند.

مزایای عمل بینی طبیعی

اگر انتخاب شما بین جراحی بینی طبیعی و فانتزی، عمل بینی طبیعی است،‌ به شما تبریک می گوییم. با انتخاب عمل بینی طبیعی شما از بسیاری از خطرات و عوارض بعد از جراحی بینی دور خواهید بود. مانند:
•    از بین رفتن قوز بینی، متقارن شدن صورت و رفع انحراف بینی
•    پایین آمدن احتمال ایجاد مشکلات تنفسی حین عمل بینی طبیعی
•    جلوگیری از ایجاد کبودی و تورم زیادی ناشی از تغییرات زیاد در بینی
•    حفظ حالت طبیعی چهره و در عین حال ایجاد تناسب بین اعضای صورت


 عمل بینی

عمل بینی بدون تامپون چیست؟

تا اینجا چندین بار به عمل بینی بدون تامپون اشاره کرده ایم. عمل بینی بدون تامپون یکی از شیوه هایی است که از عوارض بعد از عمل بینی طبیعی می کاهد. وظیفه تامپون جلوگیری از خونریزی مویرگ ها با فشار به دیواره های بینی بعد از عمل است. اما شاید برای شما سوال ایجاد شود که در عمل بینی بدون تامپون، چه عاملی وظیفه تامپون ها را انجام می دهد؟
با پیشرفت تکنولوژی برای عمل بینی بدون تامپون از جایگزین هایی مثل استنت یا ایروی کمک می گیرند؛ که اغلب از جنس پلاستیک سیلیکونی هستند. لازم است بدانید استفاده نکردن از تامپون در عمل بینی طبیعی، تنها یک گزینه انتخابی است.
مزایای عمل بینی بدون تامپون
در ادامه بحث عمل بینی بدون تامپون بهتر است در مورد مزایای آن هم بیشتر بدانید.
•    جلوگیری از خشکی بینی
•    توانایی تنفس از بینی با استفاده از استنت
•    راحت شدن تنفس در طول دوره نقاهت عمل بینی بدون تامپون
•    درد بسیار کمتر هنگام خروج استنت بعد از عمل بینی بدون تامپون
شما زیباجویان عزیز که متقاضی عمل بینی طبیعی هستید می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های متنوع جراحی بینی و هزینه آن به کلینیک زیبایی عمل بینی (https://amal-bini.com) مراجعه کنید. متخصصان مجموعه عمل بینی همچنین در شیوه های نوینی مثل ارائه عمل بینی بدون تامپون پیشتاز هستند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27000
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید