امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

عایق بندی کانال فلکسیبل های انتقال هوا زمین را خنک میکند


1401/07/27
کد خبر : 26742
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

در این گزارش که توسط شرکت میرا کالا تهیه شده است میخواهیم به مبحث گرم شدن هوای زمین و نحوه جلوگیری از آن توسط مردم عادی فقط با جلوگیری از اتلاف انرژی را شرح دهیم و در ادامه به معرفی این شرکت و خدمات آن میپردازیم.

شرکت میراکالا ارائه دهنده خدمات تهویه هوا و فروشنده ای محبوب در بازار ایران در زمینه تجهیزات صنعتی تهویه هوا است.
این شرکت خدماتی چون عایق کاری کانال عای گالوانیزه کولر و تهویه هوا در سساختمان های خانگی کوچک یا در تاسیسات برج های برزگ و بیمارستانی یا سازمانی ارئه میدهد.
این عایق ها بصورت های مختلفی تولید میشوند که در قسمت های متفاوتی کاربرد دارند.
برخی از این عایق ها بصورت پیش آماده هستند که شما میتوانید براحتی خودتان خرید و نصب کنید.
برخی دیگر بصورت رولی هستند که باید توسط کارشناسان نصب شوند.
فواید این کار این است که شما از افزایش دمای کره ی زمین جلوگیری میکنید.
بر اثر تولید گارهای گلخانه ای میزان گرمای زمین افزایش میبابد که اثرات شدیدی در اکو سیستم بجا میگذارد.
طی چند سال اخیر آتش سوزی های بزرگی در جنگل ها اتفاق می افتد که نتیجه اشتاباهات ما انسان ها است.

افزایش میزان آتش سوزی بر اثر گرم شدن زمین

شهرهای جهان در معرض افزایش دوره، شدت و مدت زمان امواج گرمایی هستند و محققان پیش‌بینی کرده‌اند که تا سال ۲۰۵۰، ۹۷۰ شهر جهان که محل زندگی ۱.۶ میلیارد نفر است به دمای بیش از ۳۵ درجه سانتی‌گراد در تابستان برسند و برای کاهش خطر و مقابله با گرما نیازمند سازگاری و آگاهی، شناسایی چالش‌ها و راهکارها خواهیم بود.


 عایق بندی


به نقل از ویفروم، دمای بالا توانایی بدن برای تنظیم دمای داخلی را با مشکل مواجه خواهد کرد و می‌تواند با عوارضی مانند گرما گرفتگی (گرفتگی عضلات بر اثر گرما)، خستگی گرمایی، گرمازدگی و همچنین سایر بیماری‌های مرتبط با گرما و در نهایت مرگ همراه شود. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، بیش از ۱۶۶ هزار نفر در بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۷ بر اثر موج گرما جان خود را از دست داده‌اند. به‌عنوان‌مثال در استرالیا و ایالات‌متحده گرمای شدید بیش از هر خطر طبیعی دیگر باعث افزایش مرگ‌ومیر شده است.
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که مناطق نسبتا خنک‌تر نیز در معرض خطر قرار دارند زیرا عدم تجربه گرمای شدید می‌تواند منجر به آسیب‌پذیری بیشتر آنها شود. برای مثال در انگلیس، امواج گرما در تابستان ۲۰۲۰ باعث مرگ ۲۵۵۶ نفر شد، در حالی‌که موج گرمای سال ۲۰۱۰ مسکو جان ۱۱ هزار نفر را گرفته است. یکی از مهمترین امواج گرما در تابستان ۲۰۰۳ در اروپا و از مرگبارترین فجایع طبیعی ۵۰ سال گذشته این قاره با تلفات بیش از ۳۰ هزار نفر بود که نیمی از آمار در فرانسه رخ داده است.

خرید اینترنتی عایق الاستومری چگونه است؟

همانطور که گفته شد جهت جلوگیری از اتلاف انرژی باید لوله ها و کانال های انتقال هوا و یا انتقال آب گرم را عایق کاری کرد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری کنیم و در این فرآیند مردم سهم بزرگی در گرم شدن زمین دارند
بنابراین باید هر چقدر که میشود از این هدر رفت انرژی جلوگیری کنیم که بهترین آن عایق کاری است.
عایق ها بصورت رولی و لوله ای هستند که هم بصورت چسبدار طراحی شده اند و هم بصورت ساده.
همینطور این عایق های الاستومری جدید براحتی قابل نصب است  و شما براحتی میتوانید عایق کاری لوله های ساختمان خود را انجام بدهید.
برای خرید اینترنتی عایق الاستومری میتوانید از شرکت میرا کالا متناسب با نیاز خود هر یک از این محصولات را خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.


 عایق بندی


کاربرد عایق الاستومری در لوله فلکسیبل هوا

سیستم های گرمایشی مانند شوفاژ با دیگ آب گرم یا پکیج دیواری فقط قابلیت گرمایش هوا در فصول سرد سال را دارد. سیستم های حرارت مرکزی نوعی از این هستند. به غیر از انوع سیستم های حرارت مرکزی، وسایلی مانند بخاری ها و شومینه ها نیز، برای این منظور بکار می روند که البته دارای نواقص بسیار نسبت به سیستم های حرارت مرکزی هستند.

سیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند چیلر، فن کویل و هواساز قابلیت ایجاد سرمایش در فصول گرم و گرمایش در فصول سرد سال را داراست. در این سیستم یا از مجموع دو سیستم تابستانی و زمستانی در کنار هم و یا از یک سیستم یکپارچه ی دو فصلی برای تهویه مطبوع ساختمان استفاده می شود. این نوع تهویه هوا معمولاً به دلایل قابلیت بالا و صرفه جویی در برخی هزینه ها به دو سیستم قبل، ارجحیت دارد، به جز در مناطق سردسیری و یا گرمسیری که فقط به یک سیستم تک فصلی نیاز دارند.

قیمت خرید انواع لوله فلکسیبل هوا

این سیستم های سرمایشی یا گرمایشی که در ساختمان های و تاسیسات برج های برزک استفاده میشود توسط کانال های هوای مطبوع انتقال میابد.
این کانال های فلکسیبل بصورت های مختلفی تولید میشود و کاربرد های متفاوتی دارند و قیمت لوله فلکسیبل هوا به همین دلیل متغییر است و بر اساس متراژ و جنس آن متفاوت است.


 عایق بندی


برخی از این لوله فلکسیبل های در جهت انتقال هوا استفاده میشود و برخی دیگر جهت انتاقل سیم برق یا کابل های مخابراتی کاربرد دارد.
اما لوه فلکسی هایی که برای امر انتقال هوا استفاده میشوند بصورت پلاستیکی یا پارچه ای تولید میشوند تا در فضاهای کوچک و پر پیچ خم براحتی قابل استفاده باشد.
در قدیم کامال های هوا از جنس گالوانیزه بود که غیر قابل انعطاف پذیری بود و فضای زیادی را اشتغال میکردند و زمان زیادی جهت تولید و نصب و اجرای آن صرف میشد.
خرید لوله فلکسیبل نیازمند کارشناسی است تا جنس مناسب با محیط شما تهیه شود چون ممکن لوله خرطومی هوای خریداری شده متناسب با شرایط جوی ساختمان شما نباشد.
شرکت میراکالا با کارشناسان مجربی که دارد میتواند در این زمینه برای تهیه لوله فلکسیبل هوا راهنمایی لازم را برایتان انجام بدهد.
در صورت نیاز به خرید و یا استعلام قیمت لوله فلکسیبل هوا میتوانید به وب سایت شرکت میراکالا رجوع کنید و پس از مشاهده محصولات , با کارشناسان میراکالا در مورد خرید مشاوره بگیرید.
وب سایت منبع : www.mirakala.ir
شماره تماس : 02166132793




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26742
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید