امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

طرز استفاده ماسک ورقه ای ، از نحوه مصرف تا مدت ماندن روی صورت


1401/07/27
کد خبر : 28276
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 13 نفر
ماسک ورقه‌ای، لایه‌ای نازک و کمی بزرگتر از اندازه صورت است و قسمت چشم و لب آن بریده شده است. استفاده از ماسک‌های ورقه ای راهی آسان و لذت‌بخش برای بهبود آبرسانی صورت و شاداب‌سازی پوست است. استفاده مستمر از این محصول آرامش پوست را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند همواره پوستی جوان و سرحال داشته باشید.
اگر تاکنون از ماسک‌های ورقه ای استفاده نکرده‌اید در ادامه نحوه استفاده از ماسک ورقه ای  را آموزش داده‌ایم.

مرحله اول: انتخاب ماسک مناسب پوست

بعد از خرید ماسک ورقه ای اولین مرحله در بهبود پوست صورت، انتخاب ماسک ورقه ای متناسب با پوست صورت است.
برای هر نوع پوستی ماسک ورقه ای وجود دارد بنابراین با توجه به نوع پوست خودتان محصولی را انتخاب کنید که مواد تشکیل‌دهنده آن نیاز پوستی شما را برطرف می‌کند.

ماسک ورقه‌ای مناسب برای انواع پوست

پوست خشک: مرطوب‌کننده‌ها با آبرسانی مناسب به پوست، خطوط روی پوست را از بین می‌برند. ماسک‌های ورقه‌ای که حاوی هیالورونیک اسید، بوتیلین گلیکول و گلیسیرین هستند بهترین گزینه برای پوست‌های خشک است.
پوست مختلط: اگر روی بینی و پیشانی شما چرب است اما نقاط دیگر خشک است از ماسکی استفاده کنید که ترکیب آبرسان و شوینده داشته باشد. ماسک‌هایی که حاوی عصاره خزه‌های دریایی است برای پوست‌های مختلط مناسب است.
پوست چرب: ماسک ماست کمک می‌کند تا منافذ باز پوست کاهش یافته و چربی پوست کنترل شود. ماسک ماست بخوبی منافذ پوست را تمیز می‌کند.
پوست دارای آکنه: اگر پوستتان دارای آکنه است یا جایی از آن باز شده، ماسک ورقه‌ای ژلی اثرگذارتر از ماسک‌های ورقه‌ای پنبه‌ای است. برای رفع این مشکل، ماسک‌ حاوی عصاره حلزون گزینه مناسب برای این افراد است.

مرحله دوم: تمیز کردن صورت

بخش دوم از طرز استفاده از ماسک ورقه ای ، پاک کردن پوست صورت از آلودگی‌های روزانه و آرایش است.
برای این کار می‌توانید از یک شوینده و آب گرم برای شستشو استفاده کنید. با استفاده از یک شوینده،  صورت خود را خوب شسته و ماساژ دهید و سپس با یک حوله خشک کنید.
اگر پوست چربی دارید، از پاک‌کننده مناسب پوست چرب استفاده کنید تا ph پوست را تنظیم کرده و منافذ را عمیقا تمیز کند.
اگر پوستتان خشک است، از شوینده‌ای استفاده کنید که حاوی آبرسان باشد تا آلودگی صورت را بدون از بین بردن چربی پوست، پاک کند.
اگر پوستتان حساس است، از شوینده‌ی کفی و کرمی غلیظ استفاده کنید تا ph پوست تنظیم شود.

مرحله سوم: ماساژ پوست با مایع داخل بسته ماسک

بسته ماسک را باز کنید. درون بسته آغشته به مایع ماسک است ، مایع را به کف دستتان بمالید و سپس با آن صورت خود را ماساژ دهید.

مرحله چهارم: گذاشتن ماسک روی صورت

ماسک را از بسته خارج کنید و کاملا بازش کنید. سپس روی صورت بگذارید، توجه داشته باشید تا ماسک تمام صورت را پوشانده باشد. به آرامی روی ماسک بزنید تا کاملا به پوست بچسبد.

ماسک ورقه ای چند دقیقه باید بماند

هنگامی که ماسک را روی صورت گذاشتید، مرحله بعدی طرز استفاده ماسک ورقه ای، مدت زمانیست که باید روی صورت بماند.
بسیاری از خانم‌ها این سئوال برایشان به وجود می‌آید که ماسک ورقه ای چند دقیقه باید بماند ؟ معمولا زمان مناسب برای قرار گرفتن ماسک روی صورت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه است.
کمتر از این زمان آبرسانی و اثرگذاری ماسک به درستی انجام نخواهد شد و بیشتر از این زمان نیز ممکن است ماسک روی صورت خشک شود. بنابراین بهتر است ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بعد از اینکه ماسک را روی صورت گذاشتید، به آرامی از قسمت چانه، ماسک را از روی صورت جدا کنید.

بعد از استفاده از ماسک ورقه ای صورت را بشوییم؟

یکی از دغدغه‌هایی که معمولا بعد از استفاده از ماسک وجود دارد این است که آیا باید بعد از ماسک ورقه ای صورت را بشوییم؟
مواد مغذی ماسک برای پوست بسیار عالی است، بنابراین لازم نیست بعد از استفاده از ماسک آن را بشویید، بلکه بهتر است باقی‌مانده مایع را با انگشت روی صورت ماساژ دهید.

خرید ماسک ورقه ای کره ای

امروزه ماسک‌های ورقه‌ای کره‌ای بسیاری از نیازهای پوستی را پوشش می‌دهند و به جرات می‌توان گفت که تاثیرگذاری ماسک‌های کره‌ای به اندازه برندهای گران و مطرح دنیا تاثیرگذاری دارند در حالی قیمت‌شان بسیار کمتر از آنهاست.

سایت لیلین (Lilian) به عنوان فروشگاه تخصصی محصولات مراقبت پوست و مو ، انواع ماسک ورقه‌ای کره‌ای متناسب با هر پوستی را با بهترین قیمت عرضه می‌کند.
برای خرید ماسک ورقه ای کره‌ای می‌توانید با مراجعه به فروشگاه لیلین علاوه بر تهیه این محصول، سایر محصولات مراقبتی کره ای مانند پچ زیر چشم بیوآکوا را نیز تهیه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28276
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید