امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

طرح‌های لوستر مدرن و لوستر فانتزی


1401/07/27
کد خبر : 26450
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

لوستر ها جزو وسایل روشنایی و تزیینی در دکوراسیون داخلی منزل هستند که تاثیر بسیاری در زیبا بودن و شیک بودن دکوراسیون خانه دارند. لوستر ها در اندازه ها و رنگ های مختلف و متنوعی ساخته می‌شود که با توجه به اتاق خود باید لوستر مورد پسند خود را انتخاب کنید لوسترها تاثیر زیادی در زیبایی خانه دارند و علاوه بر آن به عنوان بهترین وسایل تزیینی شناخته شده‌اند و وظیفه آنها تنظیم روشنایی نور در خانه است.

خرید لوستر از فروشگاه‌های معتبر

لوستر ها را باید طوری انتخاب کنید که نور آن ها نسبت به متراژ خانه تنظیم باشد چنانچه قصد خرید لوستر دارید، قبل از خرید به ابعاد و اندازه آن توجه کافی داشته باشید و با توجه به فضای منزل و اتاق خود خرید کنید. لوستر ها همانند سایر وسایل در دکوراسیون خانه در انواع مختلف ساخته می‌شوند و جنس متفاوتی دارند برای مثال لوسترهای برنزی و چوبی و مسی معمولاً طرفداران زیادی دارند و نسبت به سایر لوستر ها جزو پرفروش ترین ها در بازار هستند که امروزه با گران شدن لوستر و وسایل دکوراسیون بیشتر افراد اقدام به ساخت لوسترهای برنزی که کاملاً تقلبی هستند، کرده‌اند و اگر آشنایی کاملی با لوسترها ندارین قبل از هرگونه اقدام در خرید لوستر اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و سعی کنید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.
 طرح‌های لوستر

لوستر مدرن

 یکی از دلایل محبوبیت لوسترهای برنزی در بین افراد برنز بودن آن است، چنانچه لوسترهای برنزی تاثیر زیادی در روحیه عموم افراد دارد و حس خوبی را در فضای خانه منتقل می کند زیرا فلز برنز جزو محبوب ترین ها و گران ترین فلزات در بین مردم است و حس اشرافی و قدرت را القا می‌کند. لوسترهای مدرن معمولاً به لوستر هایی که به دور از زرق و برق هستند و ساده تر و منظم تر به صورت مینیمالیستی تولید شده‌اند لوستر مدرن گفته می‌شود که از حجم زیاد کریستال در این گونه از لوسترها دیده نمی شود و تنوع رنگ در بدنه وجود ندارد و یا کمتر دیده می شود، نظم و سادگی از ویژگی‌های بارز لوسترهای مدرن است.

استایل و فرم‌های خلاقانه لوسترهای مدرن

محصولاتی که در آن‌ها از کلاهک استفاده شده است امکان انتخاب رنگ کلاهک توسط مشتری را دارند و در صورت احتیاج از پارچه برای ساخت کلاهک لوستر استفاده می شود تا طرح لوستر با دکوراسیون داخلی ست و هماهنگ شود. از مزایای لوسترهای مدرن این است که با استایل ها و فرم های جالب و خلاقانه در جنس های مختلف طراحی و ساخت می شوند. زیباترین طرح های لوستر مدرن را می‌توان گفت مدل‌های کریستالی تشکیل داده‌اند، لوسترهای مدرن علاوه بر اینکه مناسب برای هر فضایی هستند مد روز نیز هستند و اکثرا نصب راحتی هم دارند. برای انتخاب و خرید لوستر مدرن و مناسب با فضای منزل با درک اینکه بیشتر به چه طراحی اندازه مناسب علاقه مند هستید می‌توانید خرید آسان تری داشته باشید. همانطور که اشاره شد لوسترهای مدرن دارای اشکال و انواع طرح های متفاوتی هستند که انتخاب هر کدام از آن‌ها کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد. شما برای منزل خود می‌توانید با توجه به تنوع در اندازه مختلف لوستر مدنظر خود را انتخاب کنید.
 طرح‌های لوستر

لوسترهای فانتزی با طرح‌ها و شکل‌های هندسی

از جذاب ترین نمونه‌های لوستر می‌توان لوسترهای فانتزی را نام برد که زیبایی سادگی و خلاقیت در طراحی آن‌ها کنار هم حفظ شده است. به کار بردن اشکال هندسی مدرن و بسیار زیبا در لوسترهای فانتزی موجب شده است تا این نوع لوستر در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که از اسم  فانتزی پیدا است به نوعی آویز گفته می‌شوند که طراحی آنها با اشکال هندسی خلاقانه و کاملاً متفاوت صورت گرفته است در طراحی لوستر های فانتزی استفاده از شاخه های پر از کریستال با سبک های کلاسیک دیده نمی شود و بیشتر ایده پردازی در طراحی مد نظر است. از دیگر خصوصیات های مهم و بارز این نوع لوستر ها می‌توان به طرح های عروسکی با رنگ های زیبا و جذاب اشاره کرد که باعث شده تا انتخاب مناسبی برای اتاق کودکان به شمار روند.
استفاده از لوسترهای فانتزی در هر مکان و محیطی
هر یک از لوستر های فانتزی که در بازار موجود هستند برای فضاها و محیط های خاصی کاربرد دارند و هر یک ویژگی منحصر به فرد خود را دارا هستند لوستر های فانتزی در چند سال اخیر فروش بسیاری داشتند و در محیط های مختلف مسکونی اداری و تجاری کاربرد بسیاری پیدا کرده‌اند. یکی از مهمترین دلایلی که افراد بسیاری خرید لوستر فانتزی را انتخاب می کنند تنوع بسیار بالای آن در طرح و رنگ می‌باشد لوسترهای فانتزی را می‌توان به راحتی بر اساس هارمونی به کار رفته در دکوراسیون داخلی محیط نمونه های بسیار زیبایی از آن را انتخاب کنید و خریداری نمایید. لوسترهای فانتزی با وجود رنگ های بسیار زیادی که دارند، برای هر دکوراسیونی با هر سبکی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال برای اتاق کودک با توجه به جنسیت نوزاد و همچنین سن آن می توان از انواع لوستر های فانتزی با طرح های عروسکی و بسیار زیبا انتخاب کرد برای محیط های دیگر هم می‌توان متناسب با فضای محیط لوسترفانتزی مورد پسند خود را انتخاب نمایید استفاده از شکل های هندسی متنوع و متریال های با کیفیت با تنوع بالا در طراحی و تولید این نوع لوستر باعث شده است که گستره انتخابی لوستر برای هر فضایی باز باشد.
 طرح‌های لوستر

تنوع بالای طرح و رنگ در لوسترهای فانتزی

تنوع بالا در طرح و رنگ از جمله دلایلی است که خرید لوستر فانتزی را غالبا پرطرفدار کرده است. برخلاف لوسترهایی که از نظر رنگ تنوع بالایی ندارد، لوسترهای فانتزی دایره گسترده ای از طیف های رنگی را شامل می‌شوند. در نتیجه به آسانی می توان بر اساس هارمونی به کار رفته در دکوراسیون محیط نمونه های بسیار زیبایی از این نوع لوستر را انتخاب کنید.

معمولاً اکثر افراد برای لوستر فانتزی در قسمت پذیرایی خانه به سراغ مدل هایی که از عناصر فلز و کریستال ساخته شده باشد می‌روند و از طراحی متفاوت و مدرن و مینیمالیستی بهره‌مند شده باشند استفاده می کنند. امروزه برای ساخت لوستر فانتزی برای سالن های پذیرایی و حتی سالن های رسمی از متریال استیل در کنار شیشه و کریستال استفاده می شود که در عین زیبایی و سادگی شکوهمند هستند لذا باید به این نکته توجه شود که به دلیل بزرگ بودن فضای پذیرایی نسبت به بخش های دیگر خانه به گونه ای انتخاب شود که تعداد لامپ های بیشتری را داشته باشد تا مشکل نور برطرف شود و قسمت های بیشتری از خانه روشن کند.

قیمت لوستر فانتزی

در حالت کلی باید به این نکته اشاره کرد که در این نوع لوستر تجملات کمتری وجود دارد و کریستال و شاخه های برنزی مجلل در آن ها کمتر دیده می‌شود، از آنجا که در طراحی لوستر های فانتزی بیشتر تمرکز روی استفاده از اشکال هندسی و طرح ها و نورپردازی هایی با لامپ های ال ای دی و متنوع می باشد در نتیجه از نظر قیمت نسبت به سایر لوسترها ممکن است پایین تر باشد ارزان بودن قیمت لوستر فانتزی نسبت به سایر لوسترها یکی از بهترین مزایای این نوع لوستر از لوسترهای موجود در بازار می باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26450
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید