امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

طرح های آماده برای چاپ روی تیشرت


1401/07/27
کد خبر : 27902
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 24 نفر

به دنبال هر آنچه درباره چاپ عکس روی ماگ حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و طرح های آماده برای چاپ روی تیشرت هستید در این مطلب وجود دارد.

 قیمت چاپ تیشرت

طرح های آماده برای چاپ روی تیشرت

 قیمت چاپ تیشرت یا لیوان به موارد مختلفی بستگی دارد و می توان به :
•    ابعاد چاپ
•     نوع چاپ
•     تعداد تیراژ
•     طرح چاپی
•     سایز
•     و.. اشاره کرد . چاپ روی  تیشرت از جمله خدمات ویژه ای است که برای جذابیت و زیبایی بیشتر انجام می شود و معمولا طرح های متنوعی بر روی تیشرت چاپ می شود  و از تیشرت در مناسبت ها و جشن های مختلف  به عنوان یک کادو بسیار زیبا و مجلل  نیز استفاده می شود.
این کالا جایگزین بسیار مناسبی برای کادوهای گران می باشد و شما می توانید از هر تصویری که دوست  دارید برای چاپ روی تیشرت بکار ببرید و با این طرح سفارشی می توانید یک پوشش جذاب داشته باشید و نکته مهم در بحث تیشرت سفارشی  این است که طرحی که شما با استفاده از ذوق و سلیقه خود انتخاب می کنید در جای دیگر وجود ندارد و همین می تواند پوشش شما را منحصر به فرد نشان دهد و برای سفارش  نیاز به صرف هزینه بالایی نیست چراکه قیمت چاپ تیشرت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و برای طراحی نیز می توانید از تصاویر لاکچری مانند :
•     تصاویر تبلیغاتی
•     تصاویر اشخاص و مکان ها و جاذبه های گردشگری
•     تصاویر و تم های مناسبتی
•     شعر و دلنوشته
•    و... بکار بگیرید.

طرح های آماده برای چاپ روی تیشرت

طرح های آماده برای چاپ روی تیشرت یا لیوان  و سایر کالاها بسیار متنوع هستند و با چاپ سابلیمیشن بر روی پشت و روی تیشرت درج می شوند.تیشرت در مدل های های بسیاری برای چاپ وجود دارد اما ما در این مطلب شما را با گزینه بسیار ویژه ای یعنی تیشرت اسپان آشنا می کنیم .این تیشرت دارای ساختار با دوامی متشکل از پنبه و پلی استر است و در بین همه رده های سنی مخصوصا ورزشکاران طرفداران زیادی دارد امروزه چاپ تیشرت سفید اسپان بصورت سفارشی  با کیفیت و ظرافت بسیار بالایی انجام می شود و شما می توانید با استفاده از سلیقه خود از عکس های باکیفیت خود مانند عکس هایی که در آتلیه یا با تلفن همراه  گرفته اید  برای چاپ کردن بکار ببرید.
اینکه از چه طرحی برای چاپ تیشرت سفید اسپان استفاده کنید بیشتر به نظر شما بستگی دارد ولی بطور معمول برای کودکان شخصیت های انیمیشنی برای جوانان و نوجوانان تصویر خواننده های معروف و شخصیت های سینمایی  و برای افراد میانسال چاپ عکس های قدیمی که تداعی کننده خاطرات  می باشد می تواند ایده بسیار مورد پسندی  باشد البته علاوه بر تیشرت اسپان با چاپ سابلیمیشن می توان بر روی کالاهای مانند بشقاب، ماگ، کاور گوشی، لباس نیز طرح دلخواه خود را چاپ کرد.

چاپ عکس روی ماگ حرارتی

طرح های آماده برای چاپ روی تیشرت

 ماگ حرارتی نوعی لیوان است که سطح آن با مواد حساس به دما پوشیده شده است که علاوه بر کارایی بسیار خوب برای کادوی مناسبتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که باعث جذابیت این کالا شده است نمایان شدن طرح روی آن در هنگام تماس با حرارت است و این باعث شده بعضی از افراد با درج درخواست ازدواج خود بر روی این لیوان فرد مورد نظر خود را غافلگیر کنند.
 

چاپ لیوان عکسچاپ

انتخاب یک مرکز چاپ برای درج تصویر روی لیوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما در این جهت یکی از مجرب ترین شرکت ها یعنی شرکت عکسچاپ را به شما معرفی می کنیم. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ علاوه بر لیوان تصویر دلخواه خود را بر روی بشقاب،تیشرت، کاور گوشی،ماگ حرارتی، و… چاپ نمایید.

برای چاپ تصویر باید چه  مواردی را مد نظر داشت؟

طرح های آماده برای چاپ روی تیشرت

 در انتخاب عکس جهت چاپ لیوان عکسچاپ محدودیتی وجود ندارد اما نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که از عکس های با کیفیت جهت چاپ بر روی کالاهای چاپی استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم که برای گرفتن عکس های جذاب و زیبا به آتلیه عکاسی مراجعه نمایید و اگر هم قصد دارید با دوربین موبایل خود عکاسی کنید حتما به چند مورد عکاسی  مانند نورپردازی و ژست توجه داشته باشید.
 


برچسب ها :
# عکسچاپ

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27902
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید