امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

طرح سال نو


1401/07/27
کد خبر : 27016
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

بیشتر افراد در این موضوع که هدیه گرفتن برای خانم‌ ها کار سختی است، نظر موافقی دارند. ممکن است هدیه‌ای که در نظر دارید برای تولد یا سال نو یا هر مناسبت دیگری، کوچک باشد یا رنگ آن به نظر طرف مقابلتان زیبا نباشد. بهتر است قبل اینکه برای خرید هدیه ای اقدام کنید ابتدا طرحی برای آن بیاندیشید. مثلا برای طرح سال نو برای دوست صمیمتان اول باید از روحیات و علایق او مطلع شوید و یا اینکه می توانید به حرف هایش توجه کنید که اخیرا قصد خرید چه چیزی را دارد. اینکه طرح سال نو و هدیه ای که از شما میگیرد دقیقا همان چیزی باشد که خودش قصد خریدش را داشته می تواند به تنهایی یک هدیه و طرح سال نو غافل گیر کننده برای او باشد.

هدیه دادن به همسر یا مادر باعث می‌شود ارزشتان در نظر آن‌ها بیشتر شود، چون از این طریق به آنها نشان می دهید که شما برای قدردانی از زحمات و همراهی‌‌شان در روزهای سخت، این هدیه را برایشان گرفته‌ اید. نیازی نیست برای تهیه‌ ی هدیه خاص و طرح سال نو بیش از حد هزینه کنید و یک هدیه‌ی گران‌ قیمت خریداری کنید. بیشتر افراد به قیمت هدیه توجهی نمی‌کنند و فقط همین که با دادن هدیه به آن‌ها نشان دهید به فکرشان هستید، برایشان کافی است. پس به جای اینکه یک هدیه‌ ی غیرضروری و گران‌ قیمت بخرید، حسابی فکر کنید و طرح سال نو تهیه کنید. دسته گل یا سبد گل یکی از روش‌های قدیمی و همچنان محبوب برای هدیه دادن و طرح سال نو و نشان دادن علاقه به طرف مقابل است. گل‌ها هر کدام معنای خاصی دارند. یکی از پیشنهاداتی که می توان از آن به عنوان طرح سال نو یا طرح کادو تولد استفاده کرد این است که غذای مورد علاقه اش را درست کنید ، تعدادی از دوستان و افرادی که دوس دارد را دعوت کنید. برای همه افراد حاضر در میهمانی بشقاب و لیوان مخصوص طراحی کنید.

می توانید طراحی بشقاب را توسط یکی از سایت های معتبر انجام دهید. در بسیاری از سایت ها قیمت کالا ها درج شده است و به راحتی می توانید برای خرید لوازم مورد نیاز برنامه ریزی کنید.قیمت لیوان ارزان قیمت و مناسب و وسایل مورد نیاز تم مهمانی را از سایت استعلام گرفته و یک جا خریداری کنید. کتاب هم می‌تواند یک هدیه خاص برای خانم‌ ها باشد. هم چنین بهتر است خرید هدیه را در ساعات پایانی انجام ندهید، چون استرس می‌گیرید و نمی‌توانید درست فکر کنید.
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27016
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید