امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

طرح روی تیشرت


1401/07/27
کد خبر : 26819
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

آغاز کردن کار چاپ طرح روی تیشرت اگر به درستی انجام شود می‌تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد به این دلیل که مردم همیشه طرفدار تیشرت هستند و این کار می‌تواند خیلی گسترش پیدا کند. چاپ طرح روی تیشرت، چاپ تیشرت دخترانه، چاپ تیشرت پسرانه، چاپ تیشرت عاشقانه، چاپ تیشرت ست، چاپ تیشرت تبلیغاتی از جمله قسمت‌های مختلف این کار هستند، اما قبل از شروع به کار چاپ تیشرت نیاز است با انواع روش های چاپ تیشرت آشنا باشید و مطلع باشید که بر اساس جنس تیشرت که می تواند پنبه، تیشرت نخی، تیشرت پلی استر، تیشرت اسپان باشد ، نوع طرح، تعداد تیشرت و... باید چه نوع روش چاپی را انتخاب کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت چگونه استفاده شدن از تیشرت است، تیشرت هایی که به طور روزانه استفاده می‌شوند باید چاپ بادوام تری نسبت به سایر تیشرت های تبلیغاتی یا مناسبتی داشته باشند. با وجود روش های مختلف چاپ و طرح روی تیشرت ممکن است شروع این کسب‌ وکار پیچیده به نظر بیایند اما اگر از نکات اولیه در شروع این کار آگاه باشید و تا حدودی با انواع چاپ تیشرت و طرح روی تیشرت آشنا باشید می‌توانید یک شغل موفق را راه‌ اندازی کنید و از درآمد مالی آن استفاده کنید. به مراحل انتقال و چاپ یک طرح روی تیشرت، چاپ تیشرت گفته می‌شود. این طرح می‌تواند فارسی یا انگلیسی، عکس، طرح پیچیده و هر چیز دیگری باشد. هرکدام تیشرت های طرح دار با روش خاصی چاپ می‌شوند.چاپ تیشرت مدت‌ ها است که در نقاط مختلف جهان انجام می‌ شود و شغل های موفق زیادی از چاپ تیشرت در منزل شروع کرده‌اند. چاپ سیلک اسکرین اولین و قدیمی ترین روش چاپ است که هنوز هم از آن استفاده می‌ شود.

این کار یکی از بزرگترین قسمت‌های صنعت لباس است زیرا تیشرت در تمام فصل ها، توسط همه افراد با هر سن و جنسیتی استفاده می‌شود. چاپ روی تیشرت سه روش اصلی وجود دارد که عبارتند از چاپ اسکرین، چاپ حرارتی و چاپ دیجیتال است. با اینکه هر کدام از این روش های چاپ ویژگی های خاص خودشان را دارند اما چاپ سیلک اسکرین از پرطرفدار ترین روش های چاپ روی تیشرت است. چاپ اسکرین از سالهای خیلی قدیم برای چاپ طرح روی لباس و پارچه مورد استفاده بوده به همین دلیل زمان زیادی صرف توسعه و بهبود این روش شده است. فواید چاپ سیلک اسکرین تیشرت عبارتند از مقرون به صرفه بودن برای تولید عمده تیشرت ، در چاپ سیلک اسکرین جوهر به عمق پارچه نفوذ می‌کند به همین دلیل رنگ زیبایی دارد ، صفحه چاپ سیلک اسکرین قابلیت استفاده چند باره را دارد به همین دلیل در وقت صرفه جویی می‌شود، طرح تیشرت چاپ شده بسیار بادوام است و چاپ سیلک اسکرین می‌تواند روی اکثر پارچه ها استفاده شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26819
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید