امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

طراحی ماگ


1401/07/27
کد خبر : 26169
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

طراحی ماگ، هدیه ای عالی برای ایجاد یک لبخند است، سعی کنید برای خوشحال کردن و احترام به یک فرد در جشن ها و روزهای مهمی مانند روز تولد، فارغ التحصیلی، سالگرد عروسی، عید نوروز و… یک هدیه ویژه و منحصر به فرد به او دهید. شما میتوانید عکس خود، عکس خانوادگی و یا اسامی و جملات تبریک خود را بر روی یک لیوان، تیشرت، پازل، کلاه، شال و روسری، پرچم ، بشقاب و… چاپ کنید.

چاپ سابلیمیشن روشی عالی برای چاپ این گونه تصاویر بر روی اجسام مختلف است. تصویر شما با جوهر و کاغذ مخصوص سابلومیشن چاپ خواهد شد. سپس کاغذ چاپ شده روی جسم مورد نظر قرار گرفته و با یک چسب نسوز چسبانده میشود و درنهایت در داخل دستگاه پرس حرارتی قرار میگیرد. ترکیبی از فشار، دمای بالا و زمان (در حدود 40 ثانیه) برای انتقال تصویر از روی کاغذ به جسم استفاده میشود. این محصولات تحت عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردهای فراوانی دارند. همچنین برای زیبایی محیط کار و استفاده هرچه بیشتر از لوگو خود میتوانید ظروف یا لباسی که عموما کارمندان از آن استفاده میکنند را با چاپ لوگو روی آنها زیبا و ست کنید و حتی از این نوع ظروف و… به مشتریان خود هدیه دهید. تصویر  یا طرح برای چاپ روی ماگ به صورت کاملا انتخابی و بدون هیچ محدودیتی چاپ میشود که این موضوع باعث محبوبیت هرچه بیشتر این نوع از چاپ است.

هدیه ای به عنوان یادگاری شناخته می شود که همیشه در دیدرس کادو گیرنده شما باشد ، حس و حال لحظه گرفتن کادو رو در وی زنده کند و خلاصه برای وی معنی و مفهومی داشته باشد. خرید تیشرت با طرح دلخواه، چاپ عکس لیوان حرارتی و طراحی ماگ از جمله این موارد است.هم اینکه سوغاتی خیلی خوبی است و شما می توانید در هنگام سفر به هر جایی که می روید یادگاری برای عزیزانتان ماگ ببرید و همین طور می توانید برای مناسبت های عاشقانه خود نیز در کنار هدیه اصلی خود ماگ را به عنوان هدیه ای با قیمت مناسب در کنار سایر هدایای خود بدهید .ماگ را برای هر مناسبتی که فکرش را بکنید می توانید هدیه بدهید ، از هدیه کریسمس و هدیه روز مرد و هدیه روز پدر گرفته تا هر نوع مناسبتی که به ذهن شما برسد و همین طور ماگ را می توانید از فروشگاه ها و لوازم التحریری های تهیه کنید .فقط تم و و روحیه طرف مقابلتان را فراموش نکنید و کافیه مطابق یکی از علایق او دنبال ماگ باشید ، مثلا اگر به موسیقی ، یا سینما ، ادبیات ، …. علاقه مند است به راحتی می توانید طرح های خوبی پیدا کنید.از مزایای ماگ برای علاقه مندان محیط زیست ، کاهش مصرف از لیوان های پلاستیکی می باشد.وقتی شما ماگ مخصوص خود را داشته باشید دیگر نیازی ندارید که برای نوشیدن آب یا چای از لیوان های یکبار مصرف استفاده کنید.لیوان هایی که به چرخه طبیعت باز نخواهند گشت ،و جذب نخواهند شد.خوشبختانه در حال حاضر در اکثر شرکت ها و ادارات هر فردی لیوان و ماگ مخصوص به خودش را دارد.

 

برچسب ها :
# طراحی ماگ

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26169
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید