امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

طراحی سایت بیمه | طراحی سایت شرکت بیمه


1401/07/27
کد خبر : 26204
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر
طراحی سایت بیمه به منظور ارتقا کسب و کار در حیطه بیمه می تواند تاثیر شگفت انگیزی در موفقیت شرکت بیمه شما داشته باشید. طراحی سایت بیمه توسط بسیاری از شرکت ها با امکانات متنوعی قابل طراحی خواهد بود؛ اما شرکت بیمیک به واسطه سابقه طولانی مدت خود در زمینه طراحی سایت شرکت بیمه به شما امکانات متنوعی را ارائه می دهد که این امکانات می تواند سبب شگفتی شما شود.
علاوه بر این ساخت سایت بیمه توسط شرکت بیمیک به حرفه ای ترین حالت ممکن انجام می پذیرد و شما از تمامی مزایایی که راه اندازی سایت بیمه می تواند داشته باشد بهره مند خواهید شد. جهت سفارش طراحی سایت بیمه به سایت بیمیک مراجعه فرمایید و یا با شماره 02146040451 تماس حاصل فرمایید.


در ادامه به بررسی تمامی مواردی که لازم است تا شما در رابطه با ساخت سایت بیمه بدانید خواهیم پرداخت، در نهایت شما قادر خواهید بود تا تصمیم بگیرید که آیا ایجاد وب سایت بیمه برای شما ضروری است یا کسب و کار خود به همین نحو در آینده دنیای دیجیتال پاسخگو خواهد. علاوه بر این موضوع شما با بخشی از امکانات ارائه شده توسط ما به جهت طراحی سایت بیمه آشنا خواهید شد.

با توجه به در خواست شما طراحی سایت بیمه می تواند در قالب یک وب سایت حرفه ای فروش بیمه به صورت آنلاین باشد و یا یک وب سایت شرکتی و معرفی خدمات بیمه ای باشد.  در صورتی که خدمات بیمه شما به صورت شرکتی ارائه می شود طراحی سایت بیمه باید خصوصیات یک وب سایت شرکتی را دارا باشد. در صورتی که انتخاب شما وب سایت بیمه ای باشد خصوصیات مختص این نوع وب سایت ها در باید در راه اندازی سایت بیمه شما گنجانده شود. با اهداف شما را شناسایی می کنیم و بهترین گزینه را در اختیار شما می گذاریم. ساخت سایت بیمه شما با تکیه به کیفیت ارائه خدمات در مرکز بیمه شما و تجربه گروهی طراحی سایت بیمه بیمیک به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

امکانات طراحی وب سایت بیمه

  1. قابلیت چند زبانه بودن
  2. امکانات صدور بیمه نامه آنلاین در طراحی سایت بیمه
  3. امکان استعلام بیمه
  4. صفحه درباره ما
  5. تماس با ما
  6. وبلاگ و مقالات در طراحی سایت بیمه
  7. معرفی خدمات بیمه
  8. فرم تماس با ما
  9. امکان ارسال مدارک به صورت آنلاین
  10. دسترسی به موقعیت مکانی
  11. امکان ایجاد CRM مشتریان
  12. فرم یاداوری تاریخ انقضاء بیمه نامه
  13. فرم های درخواست انواع بیمه نامه

بیشتر بخوانید: راهنما بیمه لوازم خانگی

طراحی سایت بیمه : با گسترش تکنولوژی سطح دسترسی اکثر مردم به اینترنت افزایش یافته و این روزها با موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و … به سادگی و در فرصتی کوتاه می توان وارد وب سایت های گوناگون شد . به همین علت طراحی سایت بیمه  روز به روز با هدف تبلیغات گسترده تر می شود . از طرفی رقابت در حوزه های کاری گوناگون در حال بالاگرفتن است .شاید بدانید که رقابت در حوزه بیمه یکی از شدید ترین رقابت های بازار کار است و تعدد شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه با شرایط و کیفیت های گوناگون سبب بوجود آمدن این رقابت شده است . اما برگ برنده دست شرکت هایی است که با طراحی سایت فروش بیمه بتوانند خدمات و ضوابط خود را به مشتریان معرفی نمایند .چرا که اکثر مشتریان شرکت های بیمه افرادی عادی با اطلاعات بسیار محدود در خصوص بیمه های گوناگون و شرایط و تعرفه ها هستند و حتی خیلی از آنان خبر ندارند که بیمه هایی مناسب تر و مبالغ بهتر از آنچه اکنون استفاده می نمایند ، وجود دارد . طراحی سایت فروش بیمه به کاربران سایت کمک می کند اطلاعات خود را افزایش داده و انتخاب صحیح تری داشته باشند.

در مطلبی که پیش رو دارید ، هدف من آشنا نمودن شما خوانندگان گرامی با طراحی سایت بیمه و فواید آن برای کارگزاران و کاربران است . حتما قسمت سوالات متداول طراحی سایت بیمه را مطالعه نمایید و اگر سوالی داشتید با اینتن تماس بگیرید.

طراحی سایت بیمه چه فوایدی دارد؟

طراحی سایت بیمه در واقع آسان کننده کار متصدیان بیمه است ! کارگزاران بیمه با طراحی سایت بیمه قادرند بدون اتلاف وقت و هزینه ، کلیه اطلاعات لازم در خصوص انواع بیمه ها ، قیمت ها و … را در اختیار کاربران قرار دهند .
همچنین با طراحی سایت فروش بیمه قادر خواهید بود خدماتی از جمله تمدید بیمه نامه مشتریان ، پرداخت قسطی حق بیمه ، مشاوره آنلاین و … را نیز انجام دهید .
علاوه بر این ها ، قادر خواهید بود پس از عضویت مشتری و دریافت اشتراک بیمه کلیه اخبار نظیر شروع اشتراک بیمه ، تاریخ سررسید بیمه ، تغییر تعرفه ها و… را از طریق ارسال پیام کوتاه و ایمیل به اطلاع مشتری برسانید .

بیشتر بخوانید: بهترین شرکت بیمه عمر

آنچه در هنگام طراحی سایت بیمه باید در سایت قرار داده شود به شرح زیر است :

۱) اطلاعات تماس شامل آدرس شعب مختلف ، شماره های تماس و نقشه
۲) بخش پرسش و پاسخ
۳) بخش مقالات جهت درج توضیحات در خصوص انواع بیمه ها
۴) بخش تمدید یا صدور آنلاین بیمه نامه
۵) عضویت
۶) درگاه بانک های مختلف جهت پرداخت حق بیمه توسط مشتری


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26204
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید