امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

شیشه نشکن


1401/07/27
کد خبر : 26321
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر
شاید تا مدتی قبل نام شیشه نشکن تنها یک رویا یا آرزو بود که شیشه ای ساخته شود علاوه بر نازک بودن و دید داشتن جنس آن به گونه ای باشد که به راحتی و با کوچکترین ضربه ای نشکند و یا در هنگام شکستن آن به تکه های ریز و برنده ای تبدیل نشود که باعث زخمی شدن اعضا و جوارح بدن گردند. همچنین از قدرت و استحکام خوبی هم برخوردار باشند تا به آسانی بتوان در طراحی های زیبایی و لوکس از آن برای زیبا تر کردن نمای داخلی ساختمان بهره برد. که این ویژگی ها را امروزه با وجود شیشه سکوریت می توان ادعا کرد. این شیشه که با طراحی و مواد خاصی ساخته شده است در مقایسه با شیشه های معمولی متفاوت است و می توان گفت قیمت شیشه سکوریت در برابر با شیشه های معمولی در رده بالاتری قرار دارد و گران تر است. این شیشه را در هنگام خراب شدن یا به اصطلاح شکم دادن لازم نیست که دور بیاندازید زیرا با تعمیر شیشه سکوریت می توان دوباره آن را استفاده کرد.

آگاهی گلس شیشه سکوریت قیمت شیشه سکوریت تعمیر شیشه سکوریت

امنیت ویژه با شیشه سکوریت

شیشه سکوریت به علت امنیت بالایی که دارد نسبت به شیشه های معمولی از درجه کیفیت و کاربرد بیشتری برخوردار است اما قیمت شیشه سکوریت به علت گرانی که به خاطر وجود مواد با کیفیت و خاص خود متحمل است. در موارد خاص تری استفاده می شود و مصرف عمومی ندارد. این شیشه به دلیل نشکن بودن در مکان های زلزله خیز می تواند گزینه بسیار خوبی باشد که در پنجره ساختمان ها قرار گیرد تا در هنگام زلزله و فشار ناشی از فرو ریختن آوار دیگر با پرتاب تکه های شیشه مواجه نشویم که زخم و جراحت ها را بیشتر کند. همچنین با نصب این شیشه در خودرو ماشین ها در هنگام تصادفات جاده ای از خورد شدن شیشه سکوریت و پرتاب نشدن آن در امان بود که این شیشه در اثر شکستن به جای تکه شدن پودر می شود که آسیبی به بدن نمی زند و سبب جراحت نمی گردد.

شیشه سکوریت در صنعت خودرو

شیشه سکوریت به علت استحکام و قدرتی که دارد به عنوان شیشه نشکن یاد می شود اما این اصطلاح به آن معنا نیست که این شیشه اصلا نشکند بلکه شیشه سکوریت تنها به دلیل وجود مواد خاص و طراحی ویژه ای که دارد. به جای تبدیل شدن به تکه های تیز و برنده در هنگام شکستن پودر می شود که این پودر شدن آن هیچ آسیبی وارد نمی کند. امنیت بالای این شیشه ها سبب شده علاوه بر کاربرد آن در صنعت ساختمان و لوازم خانگی و روشنایی به صنعت خودرو نیز وارد شود که در شیشه های خودرو ها نیز از شیشه سکوریت به جای شیشه معمولی استفاده شود که البته این کار به خاطر وجود قیمت شیشه سکوریت بر ارزش خودرو می افزاید و همین امر سبب شده که تنها در خودرو های گران قیمت از این شیشه استفاده شود. که در هنگام تصادفات شدید نیز با پودر شدن این شیشه ها یا برآمدن آن ها به راحتی توسط نیروی متخصص می توان به تعمیر شیشه سکوریت پرداخت.

آگاهی گلس شیشه سکوریت قیمت شیشه سکوریت تعمیر شیشه سکوریت

تعمیرات شیشه نشکن

تعمیر شیشه سکوریت حتما باید توسط متخصص و نیروی کاربلد این حوزه صورت بگیرد زیرا قسمت های داخلی شیشه سکوریت که در اثر ضربه آسیب می بینند یا به اصطلاح دچار برآمدگی شکم می شوند. اگر به صورت سر خود اقدام به تعمیر شیشه سکوریت بنمایید ممکن است فریم شیشه سکوریت دچار مشکل شود آن وقت به جای یک هزینه تعمیر باید دو هزینه هم خرید دوباره و هم تعمیر شیشه را بدهید.

آگاهی گلس شیشه سکوریت قیمت شیشه سکوریت تعمیر شیشه سکوریت

جمع بندی

شیشه نشکن که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است. نوعی از شیشه است که علاوه بر ویژگی های شیشه معمولی که شامل شفاف و محکم در برابر رطوبت، عایق حرارت دما و آب و هوا می باشد. در برابر آتش سوزی ها و تحمل کردن وزن و فشار تا حدودی مقاوم است و از ورود سرو صدا جلوگیری می کند و طول عمر زیادی دارد. دارای یک ویژگی خاص است و آن نشکن بودن شبشه می باشد که این نشکن بودن  ان به این معنی است که شیشه در برابر تحمل فشار بسیار بالا و بیش از حد مانند شیشه معمولی به تکه های تیز و برنده تبدیل نمی شود بلکه به حالت پودری در می آید. که این ویژگی سکوریت سبب می شود در مکان های زلزله خیز پنجره های ساختمان ها را از این نوع شیشه قرار دهند. که آسیب کمتری در هنگام این بلای طبیعی وارد کند یا برای خودرو ها که دچار تصادفات هولناک جاده ای می شوند با وجود این شیشه دیگر نگران زخم و جراحت ناشی از تکه تکه شدن شیشه و اصابت آن به بدن نباشند. بلکه با حالت پودر شدن شیشه از صدمات ناشی از آن پیشگیری به عمل آید. قیمت شیشه سکوریت هم به علت وجود مواد خاص و تولید ویژه ای که دارد متحمل هزینه بالایی است برای همین فروش آن همانند شیشه معمولی به صورت عمومی نیست. تعمیر شیشه سکوریت حتما باید توسط متخصص این حوزه انجام شود زیرا با آسیب قسمت های داخلی شیشه به جای یک هزینه باید متحمل دو هزینه نصب و خرید شیشه شوید. سایت ما به نشانی agahiglass.com شما را در امر خرید این شیشه ها راهنمایی می نماید که بهترین برند این شیشه ها را به راحتی بتوانید تهیه کنید و با پشتیبانی و خدمات پس از فروش ویژه ای که داریم شما را از وجود نیروی متحصص این حوزه و همچنین نصب رایگان این شیشه ها بهره مند می سازیم.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26321
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید