امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

شهرسازی، آینده جهان را مهندسین شهرسازی می سازند


1401/07/27
کد خبر : 26354
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

مهندس‌ شهرسازی‌ کسی‌ است‌ که‌ با مطالعه‌ و بررسی‌ روابط‌ اجتماعی‌، اقتصادی‌، سیاسی‌ و فرهنگی‌ حاکم‌ در شهر، برنامه‌ای‌ سازمادهی شده برای‌ یک‌ شهر ارائه‌ می‌کند، برنامه‌ای‌ که‌ تصویرگر سیمای‌ شهر در آینده‌ است‌. مهندس شهرسازی می تواند در تغییر سیمای شهر، ایجاد بدنه چشم نواز و منظری خوب و آرامش بخش و پیش بینی تمام تمهیدات لازم که تامین خدمات عمومی شهر را منظور کند، فعالیت داشته باشد .
اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به این رشته علاقه دارید و تمایل به فعالیت در این حوزه دارید پس با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی ورود به این رشته آشنا کنیم.



 شهرسازی
نظام مهندسی شهرسازی

نظام مهندسی شهرسازی

در سالهای اخیر سازمان نظام مهندسی ساختمان در بخش شهرسازی فعالیت خود را آغاز کرده و به این ترتیب مهندسان شهرسازی در کنار مهندسان عمران و معماری با عضویت در این سازمان می‌توانند از خدمات آن برای خود استفاده کنند و برای ادامه کار در زمینه شهرسازی و احداث دفاتر و شرکت¬های خصوصی در زمینه شهرسازی بعد از مطالعه منابع نظام مهندسی شهرسازی در آزمون نظام مهندسی شرکت کنند و پروانه اشتغال دریافت کنند.
آزمون نظام مهندسی برای رشته های عمران، معماری، برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک هر ساله حداقل یکبار توسط سازمان نظام مهندسی برگزار می شود و افرادی که در این آزمون پذیرفته می شوند، پروانه اشتغال بکار مهندسی یا همان حق امضا از سازمان نظام مهندسی ساختمان دریافت خواهند کرد.

منابع کنکور کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری

منابع کنکور ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه و مدیریت شهری به کوشش کادر اساتید پردیس کیمیافکر و با توجه به سوالات آزمون ارشد برنامه ریزی شهری در 5 سال اخیر گردآوری شده است. با توجه به تجربیات سال های گذشته، سوالات آزمون ارشد برنامه ریزی شهری مشتمل بر به روزترین کتابها و مقالات تدوین شده توسط اساتید دانشگاههای برتر کشور (تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علم و صنعت و هنر تهران) است. طبیعتا تسلط بر تمامی منابع فوق در بازه زمانی مطالعه برای کنکور امکانپذیر نیست از اینرو پردیس کیمیافکر به عنوان بزرگترین مرکز آمادگی آزمون های ارشد و دکتری شهرسازی در کشور با درخشانترین نتایج یک دهه اخیر، برنامه کلاس های آمادگی آزمون ارشد برنامه ریزی شهری ، بسته ها و جزوات آموزشی آمادگی آزمون ارشد برنامه ریزی شهری و آزمون های آزمایشی ارشد برنامه ریزی شهری را با بهره گیری از به روزترین منابع و بالاترین کیفیت ممکن جهت کسب درخشانترین نتایج آزمون برای داوطلبان این رشته فراهم کرده است.




 شهرسازی
منابع کنکور ارشد برنامه ریزی شهری


منابع آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی

منابع کنکور کارشناسی ارشد شهرسازی در دو گرایش برنامه  ریزی شهری، منطقه  ای و مدیریت شهری و طراحی شهری به کوشش کادر اساتید پردیس کیمیافکر و با توجه به سوالات کنکور ارشد شهرسازی در 5 سال اخیر گردآوری شده است.
با توجه به تجربیات سال های گذشته، سوالات آزمون ارشد شهرسازی مشتمل بر حجم انبوهی از کتابها و مقالات تدوین شده توسط اساتید دانشگاههای برتر کشور (تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علم و صنعت و هنر تهران) طرح شده است؛ طبیعتا تسلط بر تمامی منابع آزمون در بازه زمانی مطالعه برای کنکور امکانپذیر نیست از اینرو پردیس کیمیافکر به عنوان بزرگترین مرکز آمادگی آزمون های ارشد و دکتری شهرسازی در کشور، جدیدترین و به روزترین منابع آزمون ارشد شهرسازی را برحسب تعداد سوالات طرح شده در سال های گذشته اولویت بندی نموده و در اختیار داوطلبان گرامی آزمون ارشد شهرسازی قرار می-دهد.
همچنین بهترین درسنامه  ها و خلاصه  ها موجود از منابع آزمون ارشد شهرسازی در هر دو گرایش برای داوطلبان گرامی تالیف و گردآوری شده است که کمک شایانی در صرفه جویی زمانی برای مطالعه بهینه منابع آزمون و کسب رتبه درخشان خواهد کرد.



 شهرسازی
بسته آموزشی دکتری شهری

بسته آموزشی دکتری شهرسازی

بسته آموزشی آمادگی کنکور دکتری شهرسازی پردیس کیمیافکر، به کوشش مجرب ترین اساتید کشور در حوزه آمادگی آزمون دکتری شهرسازی تهیه شده است. مزایای بسته دکتری شهرسازی عبارتند از:
تهیه شده برپایه به روزترین و جدیدترین منابع کنکور دکتری شهرسازی
بازنگری و به روزرسانی مداوم برپایه تغییرات کنکور
ارائه مطالب به صورت خلاصه  های کتاب به کتاب و به تفکیک دروس آزمون
انسجام و سازماندهی مناسب بسته دکتری شهرسازی که امکان مطالعه را برای داوطلبانی که شرایط شرکت در کلاس ها را ندارند تسهیل می کند و جایگزین مناسبی برای کلاس  های آنلاین و حضوری آمادگی آزمون دکتری شهرسازی است. این بسته  ها به دو صورت بسته آموزشی کنکور دکتری شهرسازی (منابع کامل آزمون به صورت خلاصه کتاب) و جزوات طبقه  بندی شده آزمون دکتری شهرسازی (منابع کامل آزمون به صورت مبحثی) تدوین شده و به نیاز داوطلبان این رشته به بهترین نحو پاسخ خواهد داد

برای شرکت در کنکور شهر سازی از کجا شروع کنم ؟


پردیس کیمیافکر، قطب برتر دوره های آمادگی تحصیلات تکمیلی کشور ، در سال 1389 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده و هم اکنون تحت عنوان «پردیس کیمیافکر» (به شماره ثبت 34303 و شناسه ملی 14004230736) با بهره گیری از مجرب ترین و باسابقه ترین اساتید کشور، دوره های آموزشی حضوری (آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکترای شهرسازی) خود را در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان برگزار می کند. همچنین این موسسه، کارگاه ها و سمینارهای تخصصی خود را در سراسر کشور برگزار نموده و خدمات آموزشی آن نیز از طریق اینترنت و پست در سراسر کشور برای شهرسازان و علاقمندان قابل استفاده است. پردیس کیمیافکر مفتخر است که از سال 91 تاکنون، درخشانترین نتایج آزمون های کارشناسی ارشد شهرسازی در کشور را در اختیار دارد. در سال 94 با احراز 12 رتبه تک رقمی، 35 رتبه زیر 50 و بیش از 60 رتبه زیر 100 و در سال 95 یا احراز 14در مجموع هر دو گرایش، پرافتخارترین نتایج را در پرتو الطاف الهی و سعی و تلاش دانش آموختگان سخت کوش و ساعی مجموعه در سراسر کشور به ارمغان آورد.


آدرس : فلکه دوم صادقیه، به سمت فلکه اول، بلوار شهدای صادقیه، پلاک 25، واحد 7
شماره تماس : 02144258801
ایمیل : [email protected]


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26354
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید